Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 313 [ 7825 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 313  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2024

 
Profiel   

Ik heb geen veulen-winterdeken, wel een vliegendekentje voor straks.

Luna gefeliciteerd!!

Knolselder bij jou ook aardig wat gaande. Zou toch mooi zijn als ze toch drachtig blijkt.

Nieky dat is dan een beetje een voordeel als je zoveel te dekken hebt. Als het dan bij een paar niet lukt is het ook geen drama.

Happy_Hippie succes met wachten!

Baudy gefeliciteerd met het kloppende hartje. Dan hoop ik dat het nu is gelukt met het insemineren en dat ze drachtig is. Bij de eerste ronde had ik ook nog mijn twijfels of ik het wel goed had gedaan met insemineren. Ik voelde van 1 buisje wat teruglopen. Maar nu de tweede ronde ging beide keren echt heel mooi. Ik denk nu ook niet dat het aan mij heeft gelegen, mocht ze nu weer niet drachtig blijken.

Nog 3 dagen tot de scan. Ik vind het wel spannend worden hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 12:18 



 
Profiel   

Lol ik even kijken of er 2024 topic is, zitten jullie al op blz 47!

Eliana is vandaag geïnsemineerd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:09 



 
Profiel   

Luna gefeliciteerd!

Muronia, wij zitten precies gelijk. Hier ook vrijdag scannen. Fingers crossed

Mirjamalvaro. Leuk dat je er weer bij bent. Is ze met zafferano terug gedekt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:00 



 
Profiel   

Luna2006 gefeliciteerd!! Super

Claudia en AMhorses spannend beide vrijdag! Succes!

Mirjamalvaro we hebben er zin in O:) Jij bent ook al los. Met welke heb je gedekt?

Knolselder Belle doet nog wat vaag :P Hopelijk alsnog drachtig!

Janinevv wanneer ga je nog een keer scannen?

Nieky1993 ik hoop ook zo erg dat het gelukt is dit keer.
Klinkt goed met je dames! Was ashley al wat liever?

Dais wat een slechte zaak dat de hengstenhouder het gewoon heeft opgestuurd. Is dit de eerste inseminatie? Of leefde er eerst wel wat. Het komt natuurlijk ook helemaal uit Spanje in één dag...

HappyHippie ook op het wachtbankje. Ik heb een veulendeken (one size) van Bucas. Erg ruim verstelbaar
[ img ]
En een shetlander vliegendeken van première
[ img ]

Baudyh wel mooi dat je het verschil zelf kon voelen en het nu beter gaat. Hoop voor je dat ze drachtig is
Gefeliciteerd met het kloppende hartje!

LaDonna ik zou inderdaad vrijdag scannen. Spannend!!

Cioccolato ah nee balen...

Jennyk was ze hengstig?

We zijn nog maar 5 daagjes op het wachtbankje. Ik heb een hekel aan dit bankje :+ 12 juni scannen!
Nog een mooi filmpje van Perry!

En ik had zondag een fotoshoot met Zilver en haar veulen. Ik vind dit een mooie foto <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:18 



 
Profiel   

Kabayo:vandaag was de dierenarts bij de hengstenhouder om wat andere merries te scannen en die heeft Alinka ook gelijk gescand, ze is bijna zover, waarschijnlijk donderdag dekken. Perry is gaaf! Zou mooi zijn als je zilver drachtig krijgt van hem. 5 dagen, dat wordt in het weekend?

AM en muronia: nog 3 dagen, succes!

Mirjam: he jij ook hier, welkom! Ja gaat hard in het topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:27 



 
Profiel   

Ah oké! Nog heel even geduld dus nog!
We mogen maandag 12 juni scannen, dan is ze 18 dagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:32 



 
Profiel   

Dank jullie. Dit jaar gekozen voor Escanto PS
[ img ]
Eliana
[ img ]


Succes met scannen vrijdag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:43 



 
Profiel   

Jenny, kalender weghalem! Dat ik daar zelf nog niet aan heb gedacht! 8)7

Knolselder, het is geen schimmel nee, komt inderdaad door het scheren :)
Hopelijk is Belle toch drachtig!

Gefeliciteerd Luna!

Nou, Fi vond het grapje nog niet prijzig genoeg, dus die heeft haar eitje (ondanks de chorulon) nog vastgehouden. Ook nog dezelfde maat als zondag, niets gebeurd. Dus ik heb maar weer even 250 km gereden voor nog een portie en ook dat zit er weer in. Donderdag weer scannen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:59 



 
Profiel   

Oh Fi toch, stoute meid. Arme jij :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:00 



 
Profiel   

Mirjamalvaro. Ook een hele gave hengst <3

Cynthia. Ooh stoute fi. Klinkt precies als mijn merrie Wild Thing := ei was ook niet af na chorulon. Met Pasen :') gelukkig netjes in één keer drachtig

Liezella scannen we op vrijdag met 16 dagen. Tja anders was het zondag

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:11 



 
Profiel   

Fi wou je gewoon duidelijk maken dat je die kosten niet moest maken :+

Jullie wachtbankje kort flink op! Hier nog 10 dagen voor de andere 2

Muis denk ik ook op het wachtbankje. Was niet meer echt van harte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:25 



 
Profiel   

AM, ik heb even teruggelezen. Bij jou was het ei tenminste nog gegroeid van 4,2 naar 4,6. Hier staat ie stil op 4,5. Maar goed, er is nog hoop!

Luna, hou op! Ik stond net onder de douche te bedenken dat dat scannen en insemineren op Eerste Pinksterdag helemaal voor niets was _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:28 



 
Profiel   

Heb ik weer een paar dagen geen tijd gehad om te reageren zijn er weer zoveel pagina's bij. Ik antwoord gewoon even op de laatste 2/3 pagina's.

Happy_Hippie: op het wachtenbankje! Veel succes met wachten.

Carmen1987: welkom :) en die bijlees posten. Ja dat is een hele uitdaging.

Dais_: Wat vervelend dat het sperma zo slecht kwaliteit is. Hopelijk was er toch nog iets dat ze toch nog drachtig is. Anders alles voor niets -O-

AM_Horses: Wat was liezella een knap veulen en wouw zo wit als 1 jarige! O jij ook vrijdag dan zijn we met 3. Hier is het ook vrijdag opnieuw scannen.

Cynthia82: Wat is Fi een sloeber. In het weekend en op feestdagen :+ Super mooie hengst zeg! Wat een hoop leuke kleurtjes. hopelijk in 1x drachtig.
Fi heeft je goed beet! Dat is echt balen dat het ei nog niet weg was. Hopelijk morgen wel.

Sanet: Jij ook op het wachtenbankje welkom :D

baudyh: Ook jij op het wachtenbankje. Hopelijk maar 1 eitje bevrucht.

Happy_Hippie: Hier wel een dekentje maar deze heb ik 2de hands gekocht. Weet zo niet welk merk dat het is. Wel heel tevreden over. En handig om te hebben.

Luna2006: gefeliciteerd met de dracht!! Wat een leuke combinatie. Succes met de andere twee op het wachtenbankje en met de laatste om te dekken.

Muronia: Je bent niet alleen. Best heel spannend om de uitslag te weten. Wat denk je zelf?

Kabayo: Wat is perry toch een mooi paard. Jammer dat je wat problemen had. Maar 12 juni zal er sneller zijn dan je denkt. Hoewel je zelf vind dat het traag gaat. Trouwen super mooie foto!

mirjamalvaro: Welkom. Wat een gave hengst! Veel succes.


Hier dus ook nog 3 dagen. Ik durf het niet te zeggen of ze wel of niet drachtig is. Ze was zo gespannen dit weekend. Zodra dat ik even wegging om iets te gaan halen of te vegen ... Was ze continu heen en weer aan het gaan. Zaterdag zag ik gewoon haar hartslag in haar hals kloppen, dit kan natuurlijk wel juist zijn omdat ze haar kudde genootjes net zag weg gaan van de poetsplaats naar hun stal, en gisteren stond ze gewoon te rillen. Weet nu ook wel niet of dit van stress of van de koude wind was. Hoewel het nu wel niet zo koud was gisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:11 



 
Profiel   

Ik heb wel een voordeel met zo een snelle Jelle merrie. Moet op dag 14 al scannen. Minder lang op het bankje ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:29 



 
Profiel   

Oef Cynthia, zou zonde zijn als je je droomveulen fokt en je mooie kleurtje verdwijnt :=
Gekke Fi, ze laat je wel wat over hebben voor haar veulentjes _O-

Nog niemand hengstig hier buiten de nieuwe merrie Peach. Dat is goed nieuws tot hiertoe. Alleen de gastmerrie mag van mij hengstig worden :')

Peach is hengstig en zeer gewild. Niet alleen door de dekhengst, maar ons Wiske heeft haar helemaal geclaimd _O-
Ze dekt Peach, houdt ze uit de buurt van de hengst, laat haar geen seconde alleen,…
Ik denk dat Wiske duidelijk nog drachtig is, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:55 



 
Profiel   

Hier hebben we een druk Pinksteren achter de rug. Hoop bij te lezen.

Welkom mirjamalvaro, Eliana was toch degene die dit jaar haar veulentje was kwijt geraakt? Wel spannend, hopelijk gaat dit jaar alles goed.

Baudhy ja voor jou is het wachten dan net wat korter als voor een ander. 14 dagen dan is het vruchtje nog wel erg klein, hier ook een keer op 14 dagen gedaan en toen konden ze het wel vinden gelukkig.

AM nog een paar dagen en je tweede merrie hopelijk ook drachtig.

Cynthia dat is jammer dat het eitje toch is blijven zitten. Konden ze het sperma niet opsturen voor je? Behoorlijke trip zeker als je die twee keer moet maken.

Ansodm hopelijk is ze drachtig. Wel apart dat ze zo de zenuwen heeft maar het is ook weer behoorlijk fris. :brr:

Kabayo hoe is het nu met Silver, nog last van uitvloeing, hier was het met 3 dagen echt klaar gelukkig.

Demi geeft me de ene dag hoop dat het gelukt is en de andere dag denk ik weer van niet. Ze is wel boos op de pony, maar ook dat verschilt per dag. Vandaag deed onze ruin ook zijn best om de pony weg te jagen. Maar die is waarschijnlijk chagrijnig dat het weer koud is vandaag. 8ste kunnen we scannen, pff duurt nog lang. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:29 



 
Profiel   

Haha knol :=

Jaz, ja klopt Eli verloor haar veulen dit jaar. Er is een bacterieproef afgenomen en alles zag er goed uit. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:50 



 
Profiel   

Welkom Mirjam :)

AM oh dan lopen we echt gelijk. Veroon zit vrijdag ook op 16 dagen. Anso die van jou ook toch? Tot nu toe is mijn gevoel positief, maar ja voor hetzelfde geld vindt ze morgen de ruin opeens weer interessant. Afwachten maar!

Elina jouw Zilver is goud waard <3 .

Jenny klinkt goed, bijna zover!

Cynthia das balen, had je een hoop geld gescheeld maar ja, je had ook te laat kunnen zijn nu.

Anso apart zeg, is ze normaal relaxed? Veroon is niet gespannen, maar gewoon chagrijnig naar alle paarden behalve haar veulen _O-

Baudy das wel een voordeel ja!

Knolselder dat klinkt positief ja! Alleen is het niet de bedoeling dat Peach bij de hengst weggehouden wordt :D .

Jazzejam lastig is dat he? Dat wisselen qua gevoel herken ik wel. Nu de dag dichterbij komt loer ik ook steeds hoe ze op de ruin reageert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:55 



 
Profiel   

Knolselder ook een drukke bedoening bij jou haha. Mss is Belle dan toch drachtig idd. Ik denk dat wiske idd nog drachtig is :') Fijn dat peach nu ook hengstig is.

Luna2006 gefeliciteerd *\o/*

Muronia Dat wordt nu echt aftellen idd voor de scan.

Mirjamalvaro knappe Date heb je gekozen :j

Kabayo Ze zijn zo schattig met die veulen dekentjes he haha. Perry is een heel stuk volwassener geworden vind ik. Ashley was idd liever, ze is gedekt :D

JennyK Fijn dat ze donderdag wss gedekt kan. Is ze toch nog vlot hengstig geworden.

Cynthia82 Fi houd je goed bezig. Hopelijk springt het ei nu wel.

AnsoDM zou toch straf zijn als ze kou had, lijkt mij eerder spanning idd. Hopelijk netjes drachtig.

Baudyh Dat is idd een voordeel van een snelle merrie :D

Jazzejam wachten is idd vervelend. En idd je ziet van allerlei gemengde signalen soms
Hopelijk gewoon goed nieuws en netjes drachtig.


Ashley was vandaag toch weer liever tegen Booster. Met schouwen reageerde ze nog lauwtjes en we twijfelde. Maar toch geprobeerd en ze duwde zelfs terug met dekken :'). Erna pieste ze de hele gang onder dus die was wel degelijk flink hengstig haha.

Artemis zat op dag 18 vandaag. In eerste instantie deed ze niet lelijk tegen de hengst maar denk dat ze verbaasd was dat hij er ineens stond ofzo :+ want nog geen minuut later steigerde ze weer in de box van kwaadheid en begon ze te slaan naar de wand. Dus daar heb ik nog goede hoop bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:39 



 
Profiel   

knolselder: Peach wilde je ook dekken?

ansoDM: vervelend dat je merrie zo stressig is, hopelijk toch drachtig!

Baudyh: dat is lekker maar 14 dagen! Dat is om een eventuele 2 ling dracht te behandelen?

Jazzejam: wachten duurt lang en dan is dit maar een paar weken, tot het veulen er is moet je nog veel langer wachten. Duimen dat ze drachtig is nu!

Nieky: de vorige eigenaar ( dat is ook de hengstenhouder) had de vorige hengstigheid duidelijk gezien, dus daar de 18 dagen bij geteld zouden we nu goed moeten zitten en dat is dus zo.
Ashley ook gedekt, top! Artemis wellicht ook drachtig, mooi!

Cynthia: pff die Fi is me er 1tje! Hopelijk springt het eitje nu wel en is ze weer mooi in 1x drachtig!

muronia: ja bijna klaar om te dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:54 



 
Profiel   

Nee dan kan dag 16 ook. Maar omdat we de vorige keer op dag 16 gingen scannen op dracht en toen was ze niet drachtig en het ei was anderhalve dag geleden gesprongen.
Vandaar nu op dag 14

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 21:46 



 
Profiel   

ah oké! Daarmee dus ook snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 22:22 



 
Profiel   

Ja Peach is ondertussen 2x gedekt. Ik dek uit de hand, maar ze kunnen op 1 klein plekje bij de hengst snuffelen. Handig om te zien wie er hengstig is.
Maar daar mag Peach dus niet naartoe, aldus Wiske _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 23:36 



 
Profiel   

Haha Knolselder, leuk zo’n bewakingsdienst :+ mijn merrie heeft ook zo’n bodyguard, waar Sanaa gaat, gaat haar bodyguard. Duimen dat ze drachtig is.

Baudyh ik duim voor een eenlingdracht. Wachten duurt lang…
Net als voor Kabayo, Cynthia, Muronia, jazzejam, nieky, AnsoDM, jenny en wie ik verder nog vergeet. Sorry, het is al laat, ik ben net thuis uit mijn werk en moet gaan slapen.

Ik ga vrijdagmiddag scannen op hartslag, toch spannend maar ergens heb ik ook wel vertrouwen. Sanaa is énorm knuffelig en zen, waar ze normaal een stresskopje is. Overigens heb ik een scanpakket, waardoor ik in het weekend niet extra hoef te betalen. Wel fijn met een merrie die op Hemelvaartsdag gescand mocht, en op zaterdag geïnsemineerd en op zondag gescand :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 00:38 



 
Profiel   

LAdonna. Toch altijd spannend, scannen op hartslag

Knolselder. Duimen dat het pakt bij peach. Wiske beschermd haar vriendin gewoon heel erg goed en hormonen spelen mee. Zou het een hengstveulen zijn?

Baudyh. Duimen dat deze snelle merrie nu netjes drachtig is

Jennyk. Fijn dat de merrie snel gedekt kan worden

Nieky. Ashley,wilde toch duidelijk wel := Artemis klinkt positief

Muronia, nog maar 2 dagen :Y)

Jazzejam. Ik duim heel hard voor jullie

Ansodm. Ook vrijdag scannen, spannend. Hopelijk is ze snel minder gespannen

Cynthia. Dat was ik dan alweer vergeten :') nu was chorulon een dag van te voren gespoten, dus de grote van eerste keer insemineren weet ik niet. Als ze nu mooi ovuleert en drachtig wordt, was het het waard

Luna. Duimen dat muis drachtig is
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 01:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 313 [ 7825 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 313  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen