Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een paard/pony bij Eifelopfok??

 
Profiel   

Ja, ze is nu helemaal geaccepteerd in de groep. Staat er midden in. Het zijn alleen allemaal harige teddy's :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-11 17:21 



 
Profiel   

Ja, die haren beginnen er nu flink op te komen.

Dat die jagers er rondom lopen vind ik alleen maar fijn. Beetje kabaal moeten ze tegen kunnen want bij ons thuis is nog veel meer kabaal dan daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-11 10:36 



 
Profiel   

Ik vond het ook geen probleem hoor. Vond zelfs dat ze best rustig bleven. Ze hadden veel steun aan elkaar en aan de groep van Linda.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-11 11:35 



 
Profiel   

Leuke foto's maar wat ziet mijn kleine mannetje er raar uit (vertekende foto denk ik, hij heeft zo'n groot hoofd ineens :P).

Mocht je nog meer foto's van Dazzle hebben dan zou ik die graag willen....

Voor mij wordt het pas weer volgend jaar dat ik naar de groep kan gaan maar als ik zo de foto's zie hebben ze het goed naar hun zin en dan zit het wel goed....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-11 10:41 



 
Profiel   

Misschien gaan wij volgende week weer CL. Dan zal ik ook wat foto's proberen te maken van de veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-11 19:31 



 
Profiel   

Scum schreef
Misschien gaan wij volgende week weer CL. Dan zal ik ook wat foto's proberen te maken van de veulens.


Dat zou leuk zijn. Ik kan waarschijnlijk ook pas volgend jaar, dus foto's van m'n kleine Phoebe zijn altijd welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-11 21:41 



 
Profiel   

Ik zou het ook leuk vinden om wat foto's te krijgen Scum...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-11 08:46 



 
Profiel   

Je vindt nog eens wat als je gaat 'zoeken' op bokt :D.

as Zondag gaat mijn kleine Gidian ook naar Eifelopfok. Ze reist samen met een ander merrieveulen hier uit de buurt. Vind het super spannend. Zal ze de trailer wel opwillen? Gaat de reis wel goed, hoe gaat m'n kleine draak zich gedragen.

Gelukkig is ze opgevoed door 'Oom Breezer' die een paar jaar geleden ook zijn jeugd doorgebracht heeft bij Eifelopfok. Hopelijk heeft hij Gidi al bijgebracht hoe ze zich moet gedragen. <<)

Als ik tijd heb ga ik even 't hele topic teruglezen, nu ff geen tijd..... kan niet ophouden met 't op en neer wandelen naar de stal. Nu staat ze nog zo heerlijk dichtbij :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-11 22:55 



 
Profiel   

oh wat leuk, dus weer 2 merrie's erbij! Ik begrijp dat je zelf niet meegaat met wegbrengen?
Maar als je foto's krijgt even plaatsen hier, dan kunnen wij onze ukkies ook weer even zien. :D

Ik hoop in maart ofzo weer eens te gaan kijken. Ligt een beetje aan het weer. :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 12:38 



 
Profiel   

Wij zijn gisteren geweest. Het was niet het beste weer van de wereld, redelijk bewolkt/donker maar het was wel ongeveer droog. Dus wat dat betreft nog mazzel gehad. Maar daardoor dus niet de allerbeste foto's. Had het kleine toestelletje bij me ipv de spiegelreflex.

Onze vent stond heerlijk in de schuilstal en hij is mooi aan het opdrogen. Ik vind hem al best weer mooi in model gekomen nu. Ik heb aan Linda gevraagd welke paarden er van bokkers waren, want sorry, ik weet het echt zelf niet. Dus daar wat foto's van geschoten, maar niet allemaal konden ze erop, want de schuilstal was zo vol, daar ben ik niet ingelopen.

De veulens heb ik er ook op gezet. Nou weet ik dus niet welke paard er precies bij welke bokker hoort, maar degenen die mijn foto's graag willen hebben, kunnen die hun email adres even pb-en aan mij? Dan stuur ik gewoon de hele zooi op :) En dan kun je kijken of die van jou erbij zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 14:12 



 
Profiel   

Als het niet sneeuwt, ga ik tussen kert en nieuwjaar weer.
Dan wordt er geen drijfjacht gehouden kan ik wel wat filmen en fotograferen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 18:41 



 
Profiel   

@scum: Je hebt een PB'tje.... Heb je toevallig Rico (voluit: Rhine Rinesco) op de foto staan? Is een zwartje en die is van de zus van een vriendin (was eerst van mijn vriendin maar haar zus heeft hem overgekocht) hij is een week of 2 gecastreerd.

Voor mij wordt het pas weer in het voorjaar dat ik erheen kan. Momenteel druk met verhuizen en met mn andere paard en daarnaast heb ik ook nog mn school en mn werk dus ik ben voorlopig wel zoet. Om nog maar te zwijgen van de a.s feestdagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 19:08 



 
Profiel   

Loopt die bij de 2/3 jarigen en is het een hele grote? Zonder aftekeningen? Want die stond mooi met zijn neus vooraan en die heb ik er wel op staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 19:23 



 
Profiel   

Ik ga Gidi zeker zelf wegbrengen. Ze staat vanavond voor 't eerst zonder mamie in d'r stal. Ohh, ze is zo zielig. Zal m'n camera ook meenemen en wat plaatjes knippen.

Ben Breez wel eens gaan opzoeken in de winter dat 't inderdaad wat glad was..... Dave heeft me toen met de trekker omhoog moeten helpen, want m'n autobandjes konden geen grip krijgen de heuvel op. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 22:18 



 
Profiel   

Die merrie met het paarse halster is van mij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 22:20 



 
Profiel   

Dan zal ik kijken of ik haar voor de camera kan krijgen MariekeA ;)

Gidi is z'n eerste nacht mamaloos niet echt goed begonnen. Ging net nog even checken en toen was er dus geen Gidi meer in de stal >;)
Acrobaatje is op een of andere manier over de staldeur gejumpt, helaas flinke schaafwonden op de achter benen :(:)
Ze lijkt er op 't eerste gezicht niet echt zorgwekkend uit te zien, gaat ze wel gehavend aankomen in Duitsland ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 23:40 



 
Profiel   

Ach wat sneu.
Ik heb Phoebe pas de ochtend dat ik haar wegbracht bij mams weg gehaald.
Dat was dus echt uit de stal, nog even snuffelen met mams en toen de trailer in.

Hoop dat het allemaal meevalt. Als je foto's maakt, Phoebe is het vosje met het blesje en de 4 witte voetjes.
Succes zondag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-11 23:46 



 
Profiel   

He, wat sneu voor Gidi.
Hopelijk gaat de reis beter en is ze snel gewend bij alle vriendjes en vriendinnetjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-11 08:30 



 
Profiel   

Zo hebben wij het ook gedaan Setteli. Hij was dus ook helemaal over zijn toeren in de trailer. En daar aangekomen ook urenlang over zijn toeren. Rennen en zoeken naar mammie en roepen. En totaal geen interesse in zijn toekomstige vriendjes. Is wel een klap geweest voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-11 11:16 



 
Profiel   

Hey, wat een leuk topic!
Ik heb ooit een mini shet gehad en die heb ik vorig jaar verkocht. Helaas was die eigenaar niet het beste wat die kleine en m'n paard overkwam. Paard ingeslapen (verhaal kan via pb) en shet doorverkocht. Dit alles binnen 9 maanden na verkoop.
Shet is dus doorverkocht, maar terecht gekomen bij de eifelopfok. Hier woont zij nu dus en ze heeft het er super! Mocht iemand haar tegenkomen, wil je dan ook wat plaatjes voor me schieten???
Het is een mini shetlander merrie, moorkop kleur, genaamd Plof.
[ img ]
Zomer
[ img ]
Winter

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-11 11:28 



 
Profiel   

Wat sneu voor Gidi!

Dazzle Me stond al zonder mams op stal (mams is 1 dag eerder verkocht en weggegaan dus moest hij het nog 1 nachtje zonder haar stellen), het enige dat Dazzle deed was hinnikken als hij mij hoorde. Helemaal geen hinnik om zijn mammie. Scheelt mischien ook wel dat mams alweer aan het werk was en Dazzle eraan gewend was dat zijn mama weg ging en pas later weer terug kwam.

Dazzle is de palomino die het lichtst is van alle palomino's, verder heeft hij een brede bles en op 1 achterbeen een kleine aftekening (1 die ook niet in zijn paspoort is opgenomen omdat ze m niet hebben gezien :(). Je kan je snel vergissen aangezien zijn halfbroertje ook erg veel op hem lijkt, alleen is die veel donkerder op zijn benen.

@scum: Hij loopt inderdaad bij de 2/3jarige maar is niet de grote zwarte zonder aftekeningen. Heb je foto's ontvangen, waarvoor mijn dank!!!!

@bo0tjeee: Ik zal eens kijken of ik een foto van je mini shetlander heb, die heb ik inderdaad zien staan en ze is cute!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-11 09:29 



 
Profiel   

Ben benieuwd CubaLibre of je een foto hebt van die kleine donder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-11 16:54 



 
Profiel   

Gidian has joint the club :D
[KS-ITP] Gidian (v. Apache) gaat op reis

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-11 23:14 



 
Profiel   

goed zeg Psydoxy!

Mooi veulen trouwens! Kwam mijn vosmerrie ook dichterbij? (zie haar jammer genoeg niet op de foto's ) |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-11 23:21 



 
Profiel   

Mooi veulen Psydoxy! Volgens mij zie ik op de laatste foto een paar Dazzle benen :D. Weet wel dat de palo-bonte op de laatste foto Flip is en dat is Dazzle's vriendje....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-11 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen