Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een paard/pony bij Eifelopfok??

 
Profiel   

Ik ben afgelopen weekend weer geweest. Heb nog foto's van jou 2,5 jarige Lovesal, maar die mail ik als ik thuis weer WiFi heb.

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-15 13:13 



 
Profiel   

Een linkje naar 'mijn album' met foto's van de veulens van 2015: http://myalbum.com/album/3fXoKrjoTCgg

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 08:36 



 
Profiel   

Ze staan er lekker bij Lina.
Toch handig zo een lichte met sjiek hoofdje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 08:38 



 
Profiel   

Mijn Kattie wordt zo lelijk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 09:08 



 
Profiel   

Hmm, bij mij werkt het linkje niet???

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 13:40 



 
Profiel   

Ik wil me hier ook graag melden :) Wij hebben Kensington afgelopen zondag naar de eifelopfok gebracht. Dat zwarte hengstje met bles en 3 witte voetjes en nu nog blauw halster :+ . Ik vind het een hele leuke groep veulens!

[ img ]

Volgende keer neem ik mijn camera mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 16:58 



 
Profiel   

Wat is het stil hier.

Ik ben afgelopen weekend eindelijk na bijna een jaar tijd weer eens wezen kijken bij mijn 1 jarige merrie en 3 jarige hengst. Ze zien er echt geweldig uit en wat hebben ze het toch heerlijk daar :)

Indian Summer
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En Indiana Jones
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-16 21:49 



 
Profiel   

Heerlijk hé daar, leuke foto's!

Groetjes,
Yvonne

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-16 13:59 



 
Profiel   

Wauw! Die zien er goed uit!

Begin September is mijn hengstveulen erheen gegaan....

Het veulen van dit jaar is n American Paint Horse hengst en de bedoeling is dat deze hengst blijft... is het eerst geboren hengstveulen van zijn vader in Nederland (zijn moeder heb ik in de VS gekocht en aan laten dekken, die is begin Febr 2016 samen met mij naar NL terug gekomen nadat we er 2 jaar gewoond hebben) en er staan maar 3 nakomelingen van zijn vader in Europa (n merrie uit 2007 in engeland, n geïmporteerde hengst uit 2007 in Italië en dan nu de mijne ;))

Meet A Dollar For A Rose, aka Gentle
(De bonte ;))
[ img ]
Foto gemaakt door Astrid Merkx

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-16 22:39 



 
Profiel   

Heey wat leuk zeg! Dazlle me was het vriendje van Gabbana! En mijn dochter en schoonzoon hebben nu Jazzy in de opfok staan. Maar die komen niet bij elkaar want dat is een merrie van nu 2 jaar. Wat is de wereld (opfok) klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-16 22:48 



 
Profiel   

Wat een paradijs voor de paarden is het daar toch ! :~
Ik herinner mij nog het topic toen Gentle geboren was :D Wat is ie gegroeid zeg :wow: Prachtig dier <3

Jammer dat ze geen '' afdeling '' hebben voor oudjes, ik denk dat er hier ééntje erg blij zou zijn om daar van haar pensioentje te mogen gaan genieten :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-16 08:06 



 
Profiel   

Wij waren er 2 weken geleden.
Dat witte stipje is die van mij.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-16 08:31 



 
Profiel   

Is ook meteen de enige die je vanop een afstand goed ziet staan :D Bleke kleur heeft af en toe toch zijn voordelen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-16 10:31 



 
Profiel   

Mijn ukkie staat er nu ook 3 weken, net aangekomen:

[ img ]

En de volgende dag goed opgenomen in de kudde (links) (foto's van Linda)

[ img ]

Met Gentle samen!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 08:16 



 
Profiel   

Ze hebben het zo goed daar!

Vind het erg leuk dat de veulens zo gemakkelijk zijn/worden en je ziet al heel snel dat ze bonden....

@Ywa: Hoe gaat het met Gabbana? Echt heel toevallig dit, ik dacht vd week nog aan haar.....
@Pandora2: Het is ook de bedoeling dat hij groeit :+ maar hopelijk niet al te snel want daar hebben we al n tijdje last van gehad.... zijn groeiplaten (schouders) groeide eigenlijk iets te snel waardoor hij ineens een "bult" had en dat was geen trap van mama of een beet van n beest maar dus zijn groeischijf die te snel aan het groeien was, is gelukkig vanzelf over gegaan maar dat was best schrikken.

Wij aan het bedenken wanneer we naar Gentle kunnen gaan, tot nu toe telkens als ik wil gaan de kans gekregen om op clinic (les) te gaan bij Rieky Young met mijn merrie en die neem ik dan uiteraard aan maar ja, met de kijk op ons nieuwe huis (waarvan we de 31e de sleutels krijgen) en de winter en dan ook nog eens de clinic's die ik kan gaan rijden word het inplannen van n dagje Eifelopfok wel steeds iets minder makkelijk... En toch wil ik nog graag n keer daarheen voordat de winter echt definitief in gaat zetten :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 09:26 



 
Profiel   

Heee ik zie mijn wit kop ook staan :) die vos met veel wit is van mij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 09:35 



 
Profiel   

@cubralibre: het gaat heeeel goed met Gabbana. Ze is heel lang kleuter gebleven en daarom heb ik alles heel rustig aan met haar gedaan. Veel wei, vooral zomers 24/en grondwerk/wandelen/longeren. Nu ze 5,5 jaar is begin ik haar wat meer te belasten.

Wat mij opgevallen is t.o.v. mijn vorige paarden is dat zij ontzettend stabiel en stevig op haar benen staat en keiharde hoeven heeft. Ikzelf denk dat het mede komt omdat ze in de Eifel heeft mogen opgroeien. Ze heeft al een heel goed evenwicht en gedragenheid van zichzelf! Hoe is het met Dazzle me?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 12:37 



 
Profiel   

Ik moet ook maar weer eens plannen wanneer ik er weer heen ga, mis 'm toch wel! Maar in de winter met een dik pak sneeuw lijkt me ook wel gaaf daar <3

@Evelien4, ah die is van jou dus! Zal straks eens kijken of ik er op de externe harde schijf nog meer heb staan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 13:02 



 
Profiel   

gaaf die foto's!
baby's zijn goed aan het trainen al! galop de berg op! als ze dan geen goede springer wordt als ze 3 is. :D :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 14:52 



 
Profiel   

Als ik al jullie foto's zo zie, krijg ik instant spijt dat ik geen veulen heb ..... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 15:34 



 
Profiel   

Ik hoop toch echt dat de mijne geen springer word! Spieren enz zijn meer dan prima maar de mijne zal nooit n engels zadel van dichtbij te zien krijgen..... :o

Ik ben nu alweer benieuwd wat er uit mijn merrie gerold komt in 2018 (jaja, nu al.... ze word pas volgend voorjaar weer aangedekt ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 15:59 



 
Profiel   

hahaha, de mijne geen western zadel :P . alhoewel ik het 1x geprobeerd hebt en het onwijs leuk vond! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 19:39 



 
Profiel   

Mag ik hier nog wat vragen aan de mensen die hun veulen al naar de Eifel opfok hebben gebracht

Hebben jullie een gezondheidsverklaring voor het reizen over de grens aangevraagd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-16 16:12 



 
Profiel   

Volgens mij is n gezondheidsverklaring binnen de EU niet nodig.

Alleen paspoort...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-16 20:03 



 
Profiel   

CubaLibre schreef
Volgens mij is n gezondheidsverklaring binnen de EU niet nodig.

Alleen paspoort...

Die is wel nodig voor Duitsland. Ik rijd meestal via Luik en voor dat kleine stukje neem ik het risico.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-16 20:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen