Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een paard/pony bij Eifelopfok??

 
Profiel   

CubaLibre schreef
Zo, ook ik ben weer terug van een heerlijk (maar wel mistig) dagje eifel! Nu foto's aan het uploaden en zal er straks en anders morgen nog enkele plaatsen....

@augurk: volgens mij heb ik die 3 van jouw ook op de foto staan :D

@Setteli: Ik heb nog wat foto's van Phoebe gemaakt.


Die eerste foto de linker is Edinho en de 3e foto die luie zwarte is Eurythmic *\o/*
Super CubaLibre bedankt! Wat zien ze er fantastisch uit <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 08:49 



 
Profiel   

Dan denk ik dat Edinho nog meer op de foto staat want die heeft ook nog een tijdje naast Rico gestaan terwijl ik nog in de wei was....

Je zwarte lag ook heerlijk te slapen en ik wist dat dat er 1 van jouw was dus die moest ook op de foto :D

Ze zien er allemaal al zo volwassen uit, ik stond daar echt versteld van! Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze zo braaf zijn!!! Tjee, als ik niet had geweten dat het hengsten waren dan zou je het niet zeggen want ik heb nog nooit zo'n brave beesten gezien.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 08:53 



 
Profiel   

Geweldig he! Daarom vindt ik het ook tijd om ze op te halen. Die 2 maanden extra maken dan ook niks meer uit ;) Dinsdag is het zover, ik ben zo benieuwd en ook al nerveus voor de thuisreis :o En dan moeten ze gescheiden worden :(:) Ze zijn al vanaf veulen af samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 09:07 



 
Profiel   

Inderdaad, ze zijn allemaal al zo af dat die 2 maanden meer of minder ook niet meer uitmaken.... A.s. week worden er nog een paar gecastreerd en daar is Rico ook bij.... Heb al tegen Linda & Dave gezegd dat Dazzle maar geluk heeft met mij aangezien hij gewoon hengst mag blijven :D

Heb gisteren maar 193 foto's gemaakt dus dat valt best mee voor mijn doen, zitten nu ook wat mooie hondenfoto's bij want Blondie heeft echt mijn hart gestolen dus die wilde ik perse goed op de foto hebben staan. Pfft, ik ben ook gek ook.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 09:11 



 
Profiel   

Die van mij blijven ook hengst, zolang ze braaf zijn :D Om door te schieten hebben ze het zo te zien ook niet nodig ;)
Edinho schijnt heel rillerig te zijn dus die zullen we wel een beetje sederen. Eurythmic was altijd de meest relaxe van het stel 8-)
Zal dinsdag nog wat foto's proberen te maken. Weet nu naar welke ik moet kijken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 09:22 



 
Profiel   

Dat (hengst blijven zolang ze braaf zijn) heb ik dus ook.... Ze zijn allemaal zo ontzettend nieuwschierig maar hebben wel degelijk manieren en dat is zo mooi om te zien!

Makkelijk he, dat je nu weet naar welke je moet kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 09:23 



 
Profiel   

CubaLibre schreef
Dat (hengst blijven zolang ze braaf zijn) heb ik dus ook.... Ze zijn allemaal zo ontzettend nieuwschierig maar hebben wel degelijk manieren en dat is zo mooi om te zien!

Makkelijk he, dat je nu weet naar welke je moet kijken :D


Nou ik twijfel toch wel hoor :D Heb ff in je oude topics zitten gluren en het zijn er dus 4. Een met vlekken dus die is het niet. Een donkere blonde die is het dus ook niet. Maar dan heb je er twee die erg veel op elkaar lijken. Een heeft er een halster om die is niet van jou. Dan moet het de laatste zijn :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 09:27 



 
Profiel   

Mijn Bhaya staat er ook, hij is van maart 2009, nu dus 1 jaar en 8 maanden oud. Ben echt 100% tevreden, waarschijnlijk laat ik hem van het voorjaar castereren en haal ik hem weer op(hier thuis kan hij ook dag en nacht in een gemengde kudde staan). Wij gaan gemiddeld 1 keer per maand kijken, kan niet wachten tot er sneeuw ligt, is zo mooi dan!

Fotootje van dit voorjaar geloof ik:
[ img ]

Foto van een maandje geleden:
[ img ]

Foto van de puppys's, volgens mij is Blondie degene linksonder, mijn hondje is de meest linker
[ img ]

En natuurlijk gaat mijn hondje altijd mee zodat ie weer met zijn broertjes en zusjes kan spelen:
[ img ]

Van links naar rechts, Ginger, Berend, Diego(mijn hondje) en Blondie:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 10:06 



 
Profiel   

Jeetje wat komen er leuke foto's los *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 10:15 



 
Profiel   

Wow, 193 foto's?! Haha!

Mocht je ook foto's van Elroy hebben dan zou ik ze graag per PB willen krijgen als je ze kwijt wilt :)

Ze hebben het maar goed daar he. Gewoon 365 dagen per jaar op vakantie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 11:21 



 
Profiel   

@scum, heb je een vergelijkingsfoto toevallig? Ik kan dan even kijken en vergelijken.....

En ja, het zijn er maar 193 geworden waarvan er dus ook een serie van de honden zijn. Het was ook zo erg mistig dat ik op een gegeven moment onze kleintjes niet eens echt meer kon ontdekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 13:09 



 
Profiel   

Ach, wat heeft Gabbana een leuk nieuw vriendinnetje in Phoebe. Erg leuke diertje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 20:36 



 
Profiel   

MariekeA schreef
Ach, wat heeft Gabbana een leuk nieuw vriendinnetje in Phoebe. Erg leuke diertje!


dank je! Ik ga nu die foto's er eens opzetten. Ik heb er niet zoveel als Cuba :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 21:39 



 
Profiel   

Zo, hierbij wat foto's van mij

Phoebe met de rest van de groep (hier liep ze er net bij in)
[ img ]
Helemaal alleen |(
[ img ]
3 palomino's (staat Dazzle hier nou helemaal rechts?)
[ img ]
Gabbana
[ img ]
Help :+
[ img ]

Ik heb echt veel te weinig foto's gemaakt. Volgende keer wat meer. In mijn geval zal dit pas in het voorjaar zijn |(

Cuba, als je nog meer foto's van Phoebe hebt mag je ze me wel mailen. Altijd leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-11 22:10 



 
Profiel   

Op de foto van de 3 palomino's staat links Flip (de paint), en de andere 2 zijn Dailan en Disarono du Bois. Dus Dazzle staat er niet op :D

Ik zal ergens vanavond eens gaan kijken van welke ik allemaal foto's heb en dan zal ik ze via PB doorsturen. Voor diegene met 2 jarige hengsten: ik heb van een vriendin ook nog veulen/jaarlingfoto's gekregen dus als jullie willen kan ik die ook nog uitzoeken en opsturen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-11 07:42 



 
Profiel   

Ik heb van Cuba een prachtige foto van Elroy. Super bedankt! Het is zo'n schatje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-11 12:06 



 
Profiel   

Graag gedaan Scum! Ik zal nog een keer door de foto's gaan om te kijken of ik er nog meer heb en zal dan ook meteen naar de foto's kijken die ik van mn vriendin heb gehad....

MAAR nu eerst eens wat gaan eten want heb honger.... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-11 17:30 



 
Profiel   

CubaLibre schreef
Eerst even wat 2 jarige.....

[ img ]


Wat leuk, de rechter is mijn 2-jarige Vivaldi. Heb je toevallig ook nog een foto van mijn enorme 3-jarige zwarte in die groep? Ik had gehoopt voor mijn bevalling zelf nog een keer te kunnen gaan, maar denk niet dat dat er nog in zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-11 10:39 



 
Profiel   

Heb je een foto en of een omschrijving? Mag ook via PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-11 19:20 



 
Profiel   

De jongens zijn thuis *\o/* Toen we aankwamen stonden ze al klaar in de paddock. Het laden had even wat voeten in de aarde. Eurythmic was een appeltje eitje maar Edinho was toch een ander verhaal :D
Na even proberen heeft Dave zijn eigen trailer voor de klep van de vrachtwagen gezet en Edinho via de trailer geladen. Achterkant erin en via de voorkant met een soort bruggetje van de klep de vrachtwagen in.
Heb jullie kleintjes allemaal wel zien staan maar gewoon niet de kans gehad om foto's te maken :o

De jongens staan inmiddels op apart op stal en vonden het eigenlijk allemaal wel best ;)
Maar wat zien ze er goed uit! Heerlijk rond en gezond en bovenal erg groot :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-11 07:36 



 
Profiel   

Fijn dat ze thuis zijn en dat ze het allemaal wel best vinden! Als je ze zo ziet zou je gewoonweg niet zeggen dat ze pas 2,5 zijn he.....
je moet alleen wel je OS aanpassen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-11 07:59 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gegaan is. Waren ze onderweg op de trailer wel rustig?

Die van ons is toen in zijn eentje losstaand in de hele trailer op zaagsel erheen gebracht. Als hij terug komt dan staat ie ook tussen een schot en dan is het 2,5 uur stilstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-11 08:53 



 
Profiel   

Zo, morgenochtend eens kijken hoe de jonkies erbij staan :D

Zal foto en videocamara meenemen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 19:40 



 
Profiel   

Nou, als ik het goed heb:

Dazzle
[ img ]

Phoebe
[ img ]

Disarono op de voorgrond
[ img ]

Alle palomino's en Phoebe:
[ img ]

Gabbana
[ img ]

Ze waren allemaal wat nerveus doordat er vandaag gejaagd werd in het gebied er omheen, dus stonden allemaal lekker bij elkaar. Verder tamelijk rustig.
Te mistig om te filmen. Allemaal lekker in de bontjas en leuk om te zien dat het stel vrij hecht is samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-11 15:18 



 
Profiel   

Hey Marieke leuk om te zien hoor.
Ik had van Linda al gehoord dat Phoebe zich ook eindelijk bij de groep had gevoegd. Had al een paar foto's gekregen, maar nog geen tijd gehad om ze hier te plaatsen. Zal vanavond eens kijken of het lukt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-11 17:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen