Opfok omgeving kamerik/woerden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eldora1

Berichten: 1858
Geregistreerd: 06-04-11
Woonplaats: Kamerik

Opfok omgeving kamerik/woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 23:17

Hoi!

Ik zoek voor mijn d pony hengst een opfok in de buurt. Denk aan kamerik/woeden/kockengen/breukelen/maarssen/vinkeveen/hazerwoude/nigtevecht etc.

ik vind het fijn om een keer in de week langs te gaan, vandaar dat ik liever niet langer wil rijden dan 45-50 min.

Ik zoek een plek waar de paarden lekker de ruimte hebben en goed toezicht is en ook vind ik het belangrijk dat ze onder de mens komen ( dus niet alleen voer krijgen en that's it).
ook zou ik het fijn vinden om dan zelf te kunnen poetsen enzo. Uit de stal halen om een stukje te wandelen zou erg leuk zijn, maar ik snap dat dat op Veel stallen niet mag.


Ik heb een heel klein lijstje met stallen hier een beetje in de buurt maar wilde graag nog even hier kijken.
Hoeft niet perse bij een stal te zijn. Bij iemand particulier die een aantal veulens heeft vind ik ook prima. Als hij maar lekker kan opgroeien en afgespeeld word.

al vast bedankt!

Groetjes mandy

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Opfok omgeving kamerik/woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 07:26

F-AM --> KS

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Re: Opfok omgeving kamerik/woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 07:39

Stal Breukelenhof, wel zitten ze vaak snel vol maar dat is logisch gezien de mooie faciliteiten en mindset waarmee ze omgaan met de paarden.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Opfok omgeving kamerik/woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 21:24

Ik heb jaren geleden een merrie in opfok gehad in de Vlist bij Jan Rijneveld, toen vond ik het een goed adres. (maar is al in 2000 t/m 2002 geweest)

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Opfok omgeving kamerik/woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 21:35

Veldhuizen in Nigtevecht