Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 47 [ 1170 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Plaats een nieuw onderwerp

Schofthoogte veulens 2016

 
Profiel   

Denk dat Nadim ook nog wel stukje doorgroeit, zal me niks verbazen als die de 1.60 wel aan gaat tikken of zelfs groter.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 00:07 



 
Profiel   

Mijn Lollipop is nu 1.52, vader en moeder waren 1.53.Ze gaat zeker nog iets groeien, ze is nu ineens wat schraler dus ik denk dat er nu groei in zit.Vader geeft ze vaker groter, ik verwacht iig nog 2 cm er bij.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 09:40 



 
Profiel   

Springveer!!! Ik blijf fan van hem :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 10:01 



 
Profiel   

Joy is een mega mega quarter inmiddels... Volgens mij tikt ze de 160 aan := :')

[ img ]


Maar ben apetrots en vind haar zó mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 11:26 



 
Profiel   

Neo is nu even groot als zij moeder van 1.56. Vader is 1.61 dus hij zal nog wel wat groeien.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 14:44 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

De meeste paarden/ponies hier zullen nu vier jaar zijn.
Ben benieuwd of jullie stokmaat verwachtingen uitgekomen zijn. Groter? Kleiner? Precies?

Voor mijn merrie, (vader 1.74m, moeder 1.66m) volgde ze de groeicurve om zo tussen de 1.59/1.60 uit te komen. Slik. Ben zelf vrij lang.
Maar vanuit het niets kreeg ze als 3,5 jarige een groeispurt, en is ze nu 1.69m en lijkt nog geen einde aan te zitten. Nu al 10cm meer dan de algemene KWPN groeicurve voorspelling.
Ze past dan ook nergens meer in. :D


[ img ]
Hier met de man die haar zadelmak gemaakt heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 15:22 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze zich nog zo gemaakt heeft qua grootte dan, mooi paard geworden ook!

Pinda is nog steeds groot, groeit nu wel minder hard maar gaat de breedte in. Ze zit nu op 1.74m, zal nog een klein beetje bijkomen. Voor mij de perfecte hoogte :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 21:52 



 
Profiel   

Riva is 1.60m met een moeder van 1.54 en een vader van 1.58 (wel grotere opa s in de bloedlijn). Afgelopen half jaar is ze vooral breder geworden ipv hoger. Dat maakt haar wel dat ze nog groter oogt ze heeft meer massa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:01 



 
Profiel   

Vientje schreef
Pinda is nog steeds groot, groeit nu wel minder hard maar gaat de breedte in. Ze zit nu op 1.74m, zal nog een klein beetje bijkomen.


Was dat ook de voorspelling? Zo eind maat 175/176?


weslyjune schreef
Riva is 1.60m met een moeder van 1.54 en een vader van 1.58 (wel grotere opa s in de bloedlijn). Afgelopen half jaar is ze vooral breder geworden ipv hoger. Dat maakt haar wel dat ze nog groter oogt ze heeft meer massa.


Die heeft wat extra pokon gehad. Heeft ze al die tijd de groeicurve gevolgd? Of opeens de hoogte in gegaan?


Benieuwd wat de eindstand gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 14:20 



 
Profiel   

Hey wat leuk om weer iedereen even langs te zien komen!

Joy was mega en is mega gebleven :+ maar ik ben ontzettend blij met hoe ze is uitgegroeid. Ze is een echte "mover" en heeft (voor een quarter) prima gangen. Ze heeft tijdens het beleren geen stap verkeerd gezet en is onwijs lief! <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Deze foto's zijn allemaal van afgelopen weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 21:33 



 
Profiel   

Leuk om te lezen hoe ieder zich zo ontwikkeld heeft!
Luna bij ons zou volgens de richtlijn van het Kwpn rond de 1.60 worden. Ze is een lange tijd klein gebleven. Als driejarige met een beetje geluk met 1.62 opgenomen in het stamboek. Wel bleef ze lang jeugdig. Nu pas weer op de keuring geweest en daar is ze gemeten op 1.68. Ze leek er aardig te zijn, maar stond van de week naar haar te kijken en de kont staat weer omhoog. Zal mij niks verbazen als ze toch die 1.70 nog gaat halen. Moeder is 1.62 en vader 1.69. Ik ben in elk geval erg blij met de maat die ze heeft gekregen. Tijdens haar jeugd jaren heb ik me er wel eens zorgen om gemaakt of ze groot genoeg zou worden, bleek achteraf toch niet helemaal nodig.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 02:37 



 
Profiel   

[ img ]
Heb gister dit overzichtje gemaakt!

Dat is mooi aan de maat n_twinkel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 09:07 



 
Profiel   

Wat een knap dier is Luna! Wat zit erachter? Heeft zich mooi gemaakt qua maat dan :j

Pinda zat op een gegeven moment op een groeicurve dat ze 1.85m zou worden :oo dus ze is kleiner gebleven dan verwacht/gaat kleiner blijven dan verwacht als ze inderdaad op de 1.75-1.76m blijft steken. Gelukkig maar, het is nu al echt een boel paard om bij elkaar te rijden :))

Ter illustratie: ik ben 1.82m lang met benen van een meter (letterlijk), en heb tot nu toe op elk paard wat ik rij -buiten de Shire :+ - nog getoond alsof ik als volwassene op een A-ponietje ben gaan zitten. Pinda is de eerste waarop ik echt passend lijk :') En dan moet ze nog een stukje de hoogte en breedte in...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 09:57 



 
Profiel   

Nyomi is enkele maanden geleden gemeten op 1.57! Ze is nog lekker aan het groeien én uitzwaren!
Haar moeder is 1.52 en vader 1.58.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 11:15 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn Lollipop is 1.53, precies zo groot als haar vader en moeder ook zijn.
Ik verwacht dat de groei er aardig uit is, ze wordt namelijk vd lucht al dik en toen mijn andere 2 4 waren kreeg ik ze niet vet gevoerd.
Mooie maat voor mij en het is een super lief diertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 19:09 



 
Profiel   

Wat lekker dat je aan het strand kunt rijden/trainen!
Die van mij denkt er niet aan en stapt nog over/langs het kleinste 10cm modder/water poeltje. Maar in de waterbak haar hele hoofd onder water stoppen (tot boven ogen)... dat dan weer wel.

Als voorbereiding op --- ooit --- met haar een strandrit te maken, maak ik met mijn handen golven in de waterbak... :') Dat is onze strandbeleving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 14:33 



 
Profiel   

Bailey is gemeten op 1,42, volgens mij was dat wel vrij in lijn met de groeicurve en voor mij een mooi maatje met mijn 1m55

Links haar moeder ook erbij

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 10:07 



 
Profiel   

Onze Lukas is inmiddels 1.78 groei mag nu wel stoppen Haha
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 23:05 



 
Profiel   

Ik ga dit ook volgen. Is er al een nieuw topic over de groei enzo? Mijn veulen is bijna 6 maanden nu, en 1,32m ongeveer van schoft. Ouders zijn onbekend. Ik hoop toch een mooie 1,65m te bereiken

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 21:54 



 
Profiel   

Intussen 1.42m en achterhand 1.48m gemeten.
*\o/*

Mag gerust nog wat bij komen. Mijn verwachtingen zijn inmiddels al wat gezakt :D 1.55m is ook oke :D


[ img ]

Foto van nu , 12 maanden en 2 weken oud.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 23:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 47 [ 1170 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen