Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 47 [ 1170 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Schofthoogte veulens 2016

 
Profiel   

Oh dan lijkt het voller dan het is :') Dacht al dat het aan Duke lag maar het is gewoon een jonkie-ding dan :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 22:07 



 

Jaaa, zo zonde haha, maar toch vond ik het dit jaar niet heel erg met die enorm warme dagen.
Hoefde ik niet steeds te vlechten. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 22:10 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
La Fidele is nog steeds 1.73.


Wat ziet ze er mooi in model uit voor een jong paard van deze hoogte! Mooi hoor!
Van welke maand is ze?

nicky_rilana schreef
Goed genoeg? Anders moet ik op mijn laptop naar een betere zoeken


Welkom! Vind hem erg leuk.
Weet je hoe groot vader en moeder zijn?
Heb je ook een foto van de zijkant?

Vind die van mij echt een meisje. _O-
(Is voor het eerste dat ik een merrie heb.)
Nog steed 1.61m, met 2 jaar en 2 maand.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 15:17 



 
Profiel   

Dank je wel! La fi is van 3 Juni

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 16:08 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
Dank je wel! La fi is van 3 Juni


Parisa van 2 juni. :D
Ze heeft echt al een mooi model, dacht misschien is ze veel eerder in het seizoen geboren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 16:53 



 
Profiel   

Rivano: moeder is 163, vader ( guardian) is 172. Zus van vivaldi en dontango zijn ook boven de 170. Zus van Fernando torres is een stuk kleiner. toen die 3 was was die net 161. Wat ze nu is weet ik niet, maar ze is wel gegroeid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 17:50 



 
Profiel   

Ik meld mij ook even, ik heb een 2 jarige merrie, maar mijn vraag: Hoe meten jullie? Want die van mij loopt gewoon in de opfok in de kudde en ik zie mijzelf niet met een meetstok de wei in lopen ( sowieso met die ondergrond nogal foutgevoelig :D), dus zelf schat ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 18:17 



 
Profiel   

Careri18 schreef
Ik meld mij ook even, ik heb een 2 jarige merrie, maar mijn vraag: Hoe meten jullie? Want die van mij loopt gewoon in de opfok in de kudde en ik zie mijzelf niet met een meetstok de wei in lopen ( sowieso met die ondergrond nogal foutgevoelig :D), dus zelf schat ik.

De mijne staat aan huis en kent praktisch alles, wat een 3 jarige moet zou moeten kennen. Dus dan gaat meten wel makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 21:45 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
Dank je wel! La fi is van 3 Juni

Duke ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 22:48 



 
Profiel   

Careri18 schreef
Ik meld mij ook even, ik heb een 2 jarige merrie, maar mijn vraag: Hoe meten jullie? Want die van mij loopt gewoon in de opfok in de kudde en ik zie mijzelf niet met een meetstok de wei in lopen ( sowieso met die ondergrond nogal foutgevoelig :D), dus zelf schat ik.


Die van mij staat ook in de opfok, maar 2x per dag worden ze naar de voerstands gebracht om (individueel) brokken te krijgen. Dan staan ze op een recht, hard stuk, en kan ik makkelijk meten.
Ze is ook haltermak/wandelen, dus nu na het eten zet ik haar zelf op het beton en meet haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 15:33 



 
Profiel   

Ik ga dus wel gewoon met de meetstok de wei in :P Zal dus ook nooit heel exact zijn maar so be it. Laatste maanden moet ik ook vaak zijn been verzorgen dus dan meet ik als hij op stal staat

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 16:07 



 
Profiel   

Rivano schreef
n_twinkel schreef
Ik kom ineens dit topic tegen, wat leuk! Mag ik mij ook nog melden?


Welkom! Leuk!

Weet je ook de stokmaat van de ouders?

Je hebt er ook genoeg laatbloeiers bijzitten, en mocht ze bij de eerste keuring nog geen 1.60m zijn, kun je dan gewoon wachten tot een volgende (latere) keuring? (welk stamboek is het?)

Dankje! Ja de moeder is 1.63 of 1.64 (zou ik even na moeten kijken) en de vader 1.68. Ze toont ook nog niet af, ofwel nog niet echt vol. Als ze naast mijn merrie van 157 staat heeft ze de benen ook een fiks stuk hoger. Het is het gelders stamboek waar ik haar aan ga bieden. Ik zou inderdaad nog wel een jaar kunnen wachten, maar het mooiste zou zijn als ze volgend jaar juli al mee kan. Je leeft er toch naartoe.

[quote="Coloured"]
Hier ook 2 merries uit 2016. :)
De ene zit nu op 1.55 (geboren in juni) en de andere op 1.63 m

https://www.facebook.com/pg/bijzonderge ... 8536385119

[ Afbeelding ]


https://www.facebook.com/pg/bijzonderge ... 5866384386

[ Afbeelding ]

Gaaf zeg! Ze zijn echt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 08:12 



 
Profiel   

quote="ajesca123"]
n_twinkel schreef
Ik heb eens even een heel stuk terug gelezen in dit topic, wat leuk om dit zo te volgend en wat zitten er een leuke paarden tussen!


Wat leuk een Well done!
Die had ik ook op mijn lijstje staan toen ik mijn merrie liet dekken maar twijfelde omdat hij ook makkelijk wat duwd in de borst en dat doet mijn merrie ook snel en heb toen toch Valdez gekozen.[/quote]

Hmm ja ik merk dit eigenlijk helemaal niet terug. Mogelijk ook omdat er van moeders kant gelders bloed in zit waardoor ze al meer voorbeen heeft. Ze beweegt aan de voorkant ruim met een sterk achterbeen. Eigenlijk is het wel zoals ik het graag zie. Ik vind well done wel een gave hengst om te zien, valdez trouwens net zo haha

Hier staat luna ook gewoon aan huis en kent ook wat een driejarige zal kennen dus meten is hier ook geen probleem :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 08:13 



 
Profiel   

Hier zijn de billen ineens flink de lucht ingeschoten, zo aan het eind van de zomer. Ik zou eens moeten meten, maar ik verwacht dat de billen nu zeker over de 1m40 zijn

Bailey is eigenlijk altijd aan het eind van de zomer/begin van de winter flink gaan groeien haha. Zijn er meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 06:43 



 
Profiel   

Myrth97, ja dat kan opeens snel gaan he! Het lijkt soms alsof ze maanden stil staan en dan opeens poef: billen boven de 1.40. Ik heb geen eigen paard maar ik heb het wel vaker zien gebeuren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 13:12 



 

Ik had hier ook het idee dat er weer wat bij was gekomen. :j
Maar kan hem nu in de wei niet goed meten, dus even wachten tot ze weer in de paddock staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 13:17 



 
Profiel   

Telkens als ik wil meten is de meter foetsie :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 13:29 



 

Dat is ook lastig meten. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 14:01 



 
Profiel   

Ze groeien allemaal lekker door.
Al een tijdje niet gemeten.
Maar gok dat ze qua schoft rond de 155/160 zit
In oktober als het weide seizoen voorbij is komt ze weer lekker naar huis.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 16:29 



 
Profiel   

Duke staat echt hele tijd als een idioot op foto’s dus ik heb weinig te delen :P heb er wel 100 met z’n bakkusss open voor de liefhebbers
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Daaaaar is ie toch

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 17:12 



 
Profiel   

Duke is er moe van!

Mijn Lolli is vd zomer niets gegroeid.Nog steeds 1.50.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 18:15 



 
Profiel   

Duke wil graag zijn fietsenrek laten zien denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 19:15 



 
Profiel   

Ja alleen zijn dat gewoon tanden waar gras voor zit hahaha ik moet ook steeds 2x kijken maar hij heeft nog niks gewisseld. Wisselen ze bij jullie al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 19:18 



 

Hier nog niet. :n
Eén van onze andere jonkies begon daar vorig jaar met 2,5 jaar mee.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 19:23 



 
Profiel   

ZO SCHATTIG _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 19:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 47 [ 1170 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen