Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 498 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Het Dikke Buiken Topic 2019

 
Profiel   

jobamara schreef
Dat was Max idd, ik had het ook al gevraagd of het uit de vulva kwam, zou zelf idd even de veearts laten kijken,

Er vroeg iemand nog iets over een plakkerige staart/benen... Als het uit haar vulva komt dan zou ik er echt een dierenarts bij halen. Melk kan het nog niet wezen lijkt me?


De dierenarts is even komen kijken en ik hoef me geen zorgen te maken. Het is waarschijnlijk wat vloeiing uit haar vulva maar dit is normaal/niet erg aangezien ze gister was uitgerekent. Geen infectie of andere ellende dus ( anders zou ze koorts moeten hebben en ziek moeten zijn en dit is allemaal niet zo).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 18:24 



 
Profiel   

max66 schreef
jobamara schreef
Dat was Max idd, ik had het ook al gevraagd of het uit de vulva kwam, zou zelf idd even de veearts laten kijken,

Er vroeg iemand nog iets over een plakkerige staart/benen... Als het uit haar vulva komt dan zou ik er echt een dierenarts bij halen. Melk kan het nog niet wezen lijkt me?


De dierenarts is even komen kijken en ik hoef me geen zorgen te maken. Het is waarschijnlijk wat vloeiing uit haar vulva maar dit is normaal/niet erg aangezien ze gister was uitgerekent. Geen infectie of andere ellende dus ( anders zou ze koorts moeten hebben en ziek moeten zijn en dit is allemaal niet zo).



Fijn dat het niets ernstig is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 18:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd weer met de knappe veulentje,s!!
Wat een bijzondere kleuren kom ik tegen in dit topic.

Hier word het ook steeds spannender Noa laat melk lopen soms in straaltjes... Heel onrustig met de staart maar eet nog goed!

Hoe doen jullie dat met waken? Blijf je de hele nacht wakker of zet je de wekker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 18:56 



 
Profiel   

Gemma vandaag 324 dagen uier begin wat te vullen en ze lijkt zich goed te houden, word wel een beetje zenuwachtig van sommige verhalen, red bag, opstartproblemen etc.. Gelukkig goed gehandeld echt petje af! Verder wil ik iedereen van harte feliciteren met de prachtige veulentjes en respect voor de lange bijleesposten!

Iemand nog naamsuggesties met de letter O? Vader is Highway TN

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:03 



 
Profiel   

Fijn max dat t mee valt

Berdien gave naam en leuke aftekening :D

Hij is echt heeel mooi tinniie <3

Sanowa spannend! Ik zet wekker tenzij t echt spannend word. Dan blijf ik gewoon wakker.

Welkom Melanie!

Knolselder *\o/* jeeej komt eraan :D

Jammer is dat Wietske. Vaak doen ze dat ongeveer een weekje. Hij is wel knap <3

Veulen is echt super knap angelpam. Wie is Falco? Wel een knap dier zeg. Mooi dat veulen is goedgekeurd

Astrid nu lekkee tijd om bij te komen. Knap veulentje hoor <3

Yabbadabba spannend!!

Voyou eng zeg zon verstopping. Gelukkig goed afgelopen. Wel een fotogeniek ding zeg *-:)

Jobomara ja bijna!! Ben blij als ze veilig is. Vind t allemaal maar eng haha

Leuk zeg kaplaars dat ze tegelijk lopen! Hoe is haar uier? Ook maiden?

Hier kan ik de dierenarts 24/7 bellen. Dat vind ik ook meer dan normaal.

Mooie naam AZ en super mooi veulen. Jammer dat t schimmel is :P

Zilver had al melk op de benen met 298 dagen dracht. Contact met de dierenarts gehad. Die verwacht geen problemen ook aangezien ze laatst nog gescand is. Ze sluit placentitus en verwerping uit. Dan moest het uier groter zijn en duidelijk melk lekken. Ik word nog eens grijs van de stress :P
[ img ]
[ img ]
Merrie veulen houdt ik overigens niet. Daar heb ik zelfs al een koper voor. Dus die is dan al verkocht. Hengst hou ik tot ie 3 jaar is
Nynke (nynkster) was er vanochtend ook. Super mooie foto al ontvangen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:12 



 
Profiel   

Fijn dat het niks ernstigs is Max!

Ik heb vandaag voor het eerst pH getest, merrie laat al vocht los, dus was benieuwd naar hoeveel ie nu is
[ img ]
Ik zet hem op 8.5. Gelukkig nog mooi hoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:13 



 
Profiel   

Brigitte_D schreef
Gemma vandaag 324 dagen uier begin wat te vullen en ze lijkt zich goed te houden, word wel een beetje zenuwachtig van sommige verhalen, red bag, opstartproblemen etc.. Gelukkig goed gehandeld echt petje af! Verder wil ik iedereen van harte feliciteren met de prachtige veulentjes en respect voor de lange bijleesposten!

Iemand nog naamsuggesties met de letter O? Vader is Highway TN


Ik had een leuke met de O voor een veulen met een High als vader, maar weet niet of die nog in de running is voor de persoon voor wie ik hem had verzonnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:20 



 
Profiel   

Wauw, mooie foto Kabayo! Ik heb net een spiegelreflex gekocht, maar ik kan er niks van :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:22 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Ik had een leuke met de O voor een veulen met een High als vader, maar weet niet of die nog in de running is voor de persoon voor wie ik hem had verzonnen :)


Ja! Voor een hengst is die gereserveerd :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:23 



 
Profiel   

Al doende leert men! Kun je toffe foto's mee maken, zelfs met weinig fotografie verstand hoor!

Ik kan geen namen verzinnen. Met pijn en moeite na 2 en halve week m'n veulen pas een naam gegevem

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:29 



 
Profiel   

Vulina schreef
Knolselder schreef
Ik had een leuke met de O voor een veulen met een High als vader, maar weet niet of die nog in de running is voor de persoon voor wie ik hem had verzonnen :)


Ja! Voor een hengst is die gereserveerd :Y)


Voor een hengst heb ik On the way in gedachte maar ben er ook nog weer niet zeker van

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:37 



 
Profiel   

Dit is de uier op momentt...
[ img ]

Wat zeggen jullie er van ?
Bij de vorige veulens kwamen haar uiers echt pas op het aller aller laatste momemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 19:38 



 
Profiel   

Kabayo zilver heeft al wel een flink uier! Mijn merrie ook 298 dagen nu. Begint nu ook wat aan dr uier maar nog lang niet zo veel als zilver

[ img ]

Ze wordt wel een tonnetje :P


[ img ]

Ik vind de O ook een ontzettend lastige letter.. maar we hebben nu een in gedachten waar ik wel tevreden mee ben.

Succes met waken voor de wakers!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 20:18 



 
Profiel   

Max, fijn dat de veearts geweest is en het niets ernstigs is. Dacht dat ze niet perse koorts hoefde te hebben.

Kabayo, wauw echt een gave foto, Nynke wauw, je kont een keer he :D

Sanowa, waken als de nelk loopt was hier 48 uur wakker.en cam kijken. Als je met 2 ben nog makkelijker ze kunben ineens plat gaan en beginnen je bent te laat met om het kwartier je wekker zetten zeg maar.suc6

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 20:35 



 
Profiel   

Pfff battetijleeg kon nog net op verz drukken rest doe ik morgen suc6 wakers

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 20:36 



 
Profiel   

Hallo allemaal, mag ik mij ook voor deze club aanmelden? Mijn merrie is over 7 dagen uitgeteld. Dit is haar 3e zwangerschap. Vooralsnog lijkt het rustig hier.

Gefeliciteerd met jullie knappe babies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:08 



 
Profiel   

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Lisanne. Mijn Shetlander (vos) wordt dit jaar 4 jaar oud en is voor de eerste keer gedekt met een super mooie bruin bonte hengst. De merrie staat momenteel bij mijn vriend, omdat ze daar meer verstand hebben van de geboorte van veulens (zij fokken Shetlanders).

Mijn Shetlander Isabella is 5 april uitgeteld.. ze is dus al bijna 2 weken over tijd. Ze heeft al wel uiers en zondag kwam er al een beetje melk uit de uiers.. helaas niks.

Ik ben super benieuwd naar het veulen, vooral hoop ik dat de geboorte goed zal verlopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:27 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Droge Jay <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:28 



 
Profiel   

Jay is echt knap tinniie

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:34 



 
Profiel   

Superknap veulen Tinniie <3

Welkom Melaniekyano en Siko, voor jullie ook spannend! Melaniekyano de uier moet nog wel een eindje vullen.

WietskeK dat komt wel goed, dat is heel vaak in het begin.

Gaaf die bliksem Berdien!

Spannend Knolselder!

Sanowa als de melk eruit spuit dan zou ik zeker niet gaan slapen vannacht anders heb je kans dat je het mist.

Gelukkig dat het geen placentitis is Kabayo. Prachtige foto!

Nog een paar buitenkiekjes van Bloem. <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:38 



 
Profiel   

Die foto met haar mama is zooo mooi <3

Toch schattig zo klein en fluffy he :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:51 



 
Profiel   

Welkom nieuwelingen!

Tinniie. Wat is hij knap!

AstridJ. Zo schattig <3

Kabayo. Prachtige foto! Gelukkig geen placentitus.

Veel succes met waken vannacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 22:02 



 
Profiel   

We waken verder. Druppende melk en natte benen. Eerste koffie is al binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 22:08 



 
Profiel   

Spannend! Succes dames. Hopelijk een rijke nacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 22:11 



 
Profiel   

Knolselder schreef
We waken verder. Druppende melk en natte benen. Eerste koffie is al binnen.

Succes annelies ! ik ben heeeel benieuwd :D

Ik geniet stilletjes mee van al die leuke babyfoto's <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 22:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 498 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen