Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 501 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 497, 498, 499, 500, 501
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Het Dikke Buiken Topic 2019

 
Profiel   

Nou, zou fijn zijn zo in een lang weekend! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 11:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sanowa, ik heb al veel bevallingen meegemaakt maar (van de gewone) niet 1 die 20 minuten duurde, lijkt me heel spannend. Gelukkig nu een prachtig veulen!

Mooi ventje Knolselder, niet voor niets gewaakt vannacht. Ik vind zijn bruine front en kontvlek superschattig! REn die zwarte staart is ideaal natuurlijk.

Ik hoop dat die van mij wacht op de volgende volle maan hoor!
Alles ziet er goed uit hier, 311 dagen nu. Wel wat uier , maar dat is in de avond weer zacht, nog geen slappe banden en (joepie!) geen melk tot nu toe. Dus eigenlijk nul tekenen voor een snel naderende bevalling. Volgens mij zijn we er mooi op tijd bij geweest deze ronde en hebben we alles mooi op kunnen vangen met de medicatie. Ik verwacht nu wel de veilige 320 te gaan halen.
Door alle controles weet ik nu ook al dat het veulen keurig met het hoofdje richting de uitgang ligt, dus dat is ook al een zorg minder (blijf ik altijd spannend vinden als de bevalling start).
Dus nog lekker een paar weken genieten in het zonnetje op de wei en dan zijn wij aan de beurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 11:47 



 
Profiel   

Je mah mij w3l Knol noemen hoor Vulina :')

Ik had een merrienaam klaarliggen, nu mag ik toch nog voor mezelf gaan verzinnen ook!

Hier pas de laatste week wat slappere banden en laatste 3 dagen erg. Het verschilt zo vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 12:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Knolselder en Sanowa met jullie nieuwe aanwinsten!
Fijn dat alles goed gegaan is, ondanks de wat onhandige ligging en lange bevalling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 12:34 



 
Profiel   

Knolselder en Sanowa gefeliciteerd!

Benieuwd hoeveel er vannacht gaan.

Uier van Gemma begint ook te vullen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 12:50 



 
Profiel   

Euh... Leg u erbij jongen? :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Let niet op mijn wallen en vermoeide voorkomen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:29 



 
Profiel   

Hopelijk schiet ze op brigitte!

Knolselder : wat een leuke vrolijke fotos! heerlijk zon veulen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:30 



 
Profiel   

Ik kom nu ook eindelijk om de hoek kijken. Vandaag erg erg druk geweest.
Sanowa gefeliciteerd. Leuke naam ook

Annelies ook van harte. Prachtig getekend hij is goed gelukt.

Hé balen dat je veulen toch weer zand ging eten. Enne mooi halsterje hihihi.

Hier kreeg ik de schrik vanmorgen. Kreeg een appje met gefeliciteerd mooi klein veulentje. Ik denk neeeeee. Snel heen gefietst. En ja hoor er liep wat. Maar bij de verkeerde moeder. Flirt houd ervan veulens in te pikken. Dus moeder en kind herenigd. Even samen in het schuilstalletje. Het is echt even bekomen zeg. Zo onwerkelijk. Nog totaal niet verwacht. Weinig uier, geen slappe banden. Chakira had last van haar hoeven. Gisteren net bekapt. Mogelijk was het een overbelasting. Ik denk dat dat de trigger is geweest. Veulen is bijna een copie van de moeder. En het is een merrie. Eindelijk weer een merrie. Kleur is palomino overo. Geen vlekken enkel een blesje en twee blauwe ogen. Nog niet gelukt op de foto te krijgen.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:35 



 
Profiel   

Ohjee gefeliciteerd stal HD met je verrassingspakje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:41 



 
Profiel   

Dank je wel. Ze is ook echt nog een beetje dunnetjes. Wel heel alert. Nu nog even echt goed over een naam nadenken. Ik had wel al iets bedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Mathilda! Gelukkig is alles goed gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:50 



 
Profiel   

gefeliciteerd met de veulentjes

Dat is schrikken zeg mathilda! zeker als ze het normaal wel allemaal netjes afleveren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:51 



 
Profiel   

ik meld me ook eventjes! mijn merrie is 28 april aan de tijd. super leuk om van iedereen de vooruitgangen te zien zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 13:53 



 
Profiel   

Ja ik ben eigenlijk nog steeds verbluft. Kan het maar moeilijk bevatten. Maar wat ben ik dankbaar dat alles goed is gegaan. Normaal bevalt ze tussen de 333 en 338 dagen. Nu zat ze volgens mij op 317 dagen... Straks lekker naar huis halen. 's nachts in een lekkere warme stal. Het is nu nog zo lekker weer hier. Ik loop zelfs al in 't shirt en korte broek. Hihihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 14:04 



 
Profiel   

En deel 2 is klaar. Dus kan er op deze een slotje.

[KS] Het Dikke Buiken Topic 2019 deel 2
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 501 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 497, 498, 499, 500, 501
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen