Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 22 [ 530 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Plaats een nieuw onderwerp

help pony uitgerekend over 2 weken en wij wisten van niets

 
Profiel   

OOO wat een heerlijk paardje is het , mooi hoor veel geluk met alles.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 11:35 



 
Profiel   

Wat een leuke update!
Fijn dat alles goed gaat en inderdaad wat gaat het hard.

Hoop dat je man snel een oproep krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 15:51 



 
Profiel   

Jeetje die groeit echt hard, moeders ziet er ook veel en veel beter uit dan toen je haar reeg. Ze hebben het goed bij je!

Ik duim dat je man snel opgeroepen wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 16:23 



 
Profiel   

ik had zelf eerlijk gezegd wel gedacht dat bella weer vreselijk mager zou worden door het veulen , dat ze zou gaan inleveren , maar ze heeft er totaal geen 'last' van dat het veulen nog steeds bij haar drinkt...ze ziet er echt super uit ...ze glimt als een spiegeltje en heeft zelfs al wat vetjes her en der ......

het is wel duidelijk dat ze heel heel erg ver heen was toen ik haar kocht , want nu een jaar later heeft ze nog steeds heel weinig energie ....draven en galopperen zie ik haar bijvoorbeeld zo goed als nooit doen, dat heeft waarschijnlijk nog veel langer tijd nodig

heeft er ook mee te maken denk dat haar rug heel erg vast zat en alles verkeerd stond ( osteopaat is al een aantal keer geweest)

maar het is dankbaar om te zien hoe je zo'n verwaarloosde pony kunt helpen , je ziet nu echt aan haar blik en doen en laten dat ze zich nu eindelijk thuis gaat voelen en veilig gaat voelen

heb ook al een tijdje een pennymeisje van 9 jaar en nu blijkt dat bella helemaal niet zo star en eigenwijs is als ze liet zien , maar dat het een geweldige kinder pony is , die het allemaal ontzettend leuk vind ...poetsen en beetje grondwerk ...echt een super pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-18 09:03 



 
Profiel   

Wat leuk om te lezen TS!
Sterkte met je man!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-18 10:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 22 [ 530 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen