Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 22 [ 530 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

help pony uitgerekend over 2 weken en wij wisten van niets

 

Wauw wat een geweldig mooi veulen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 13:56 



 
Profiel   

Als ik me goed herinner was Billy ook wat speels toch? Dat is leuk voor Binti, kan ze ook gek doen met iemand :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 17:57 



 
Profiel   

Pfoe, wat een vacht heeft Binti! Heeft ze het niet warm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 18:02 



 
Profiel   

ze probeert wel meer bij billy dan bij blaze ....maar billy staat niet zo veel op de wei en heeft dan zoiets van 'geen tijd om te spelen , ik wil gras eten'
denk als ze eenmaal in de paddock staan bij elkaar dat billy wel wil rennen en spelen met haar
maar helaas gaat dat voorlopig nog niet , want binti eet zand ....bakken zand :=

ze heeft inderdaad een mega dikke vacht ...en heeft het wel warm , maar ze zweet niet...
ze staan smiddags niet op de wei maar bij stal en de stenen paddock , dus ze staat dan niet in de ergste middaghitte...dus dat scheelt ook veel

ze gaan sochtends rond kwart over 6 al op de wei ...(ben nog een beetje uit mijn ritme en kan het nog niet terugvinden :O)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 20:40 



 
Profiel   

zuzu schreef
ze probeert wel meer bij billy dan bij blaze ....maar billy staat niet zo veel op de wei en heeft dan zoiets van 'geen tijd om te spelen , ik wil gras eten'
denk als ze eenmaal in de paddock staan bij elkaar dat billy wel wil rennen en spelen met haar
maar helaas gaat dat voorlopig nog niet , want binti eet zand ....bakken zand :=

ze heeft inderdaad een mega dikke vacht ...en heeft het wel warm , maar ze zweet niet...
ze staan smiddags niet op de wei maar bij stal en de stenen paddock , dus ze staat dan niet in de ergste middaghitte...dus dat scheelt ook veel

ze gaan sochtends rond kwart over 6 al op de wei ...(ben nog een beetje uit mijn ritme en kan het nog niet terugvinden :O)



Volgens mij is dat vroeg buitenzetten niet slecht hoor, hebben ze de wei wanneer het koel is :) hier gaan zo ook zo vroeg buiten nu het zo warm is en dan op het warmst van de dag weer binnen. Ben enorm blij met onze staleigenaren.

Maar ja voor jou en je slaap is wat minder handig natuurlijk :+

Ik ben heel blij dat het goed is uitgedraaid voor Billy! Die had vanaf het begin al mijn sympathie :(:) soms zijn er van die verhalen die je om 1 of andere reden wat meer raken he en die kleine opa in zijn eenzaamheid was in mijn gedachten blijven hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 12:59 



 
Profiel   

Wel uitkijken met dat zand eten ivm zandkoliek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 13:02 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Wel uitkijken met dat zand eten ivm zandkoliek!


daarom staan ze ook (nog) niet met zijn allen in de grote zandpaddock
ik hoop dat ze snel stopt met die vervelende gevaarlijke gewoonte

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:43 



 
Profiel   

Ik ben heel blij dat het goed is uitgedraaid voor Billy! Die had vanaf het begin al mijn sympathie :(:) soms zijn er van die verhalen die je om 1 of andere reden wat meer raken he en die kleine opa in zijn eenzaamheid was in mijn gedachten blijven hangen.[/quote]

we hebben hem nu een jaar of 9 en hij is nooit echt diep ongelukkig geweest , maar wel altijd het 3e wiel aan de wagen , terwijl er echt geen greintje kwaad in dat arme opaatje zit ....hij wil zo graag een lief vriendje voor iemand zijn....
Ik denk dat het nu wel snor gaat zitten met binti ....ze trekt veel meer naar billy toe en bella laat het op zich redelijk toe
we hebben alleen daarom al gezegd dat we binti nooit meer weg zullen doen .....
ik ga echt billy's vriendje niet meer afpakken , als hij er straks na al die jaren eentje heeft (dan maar 4 paarden....)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:47 



 
Profiel   

zuzu schreef
Ik ben heel blij dat het goed is uitgedraaid voor Billy! Die had vanaf het begin al mijn sympathie :(:) soms zijn er van die verhalen die je om 1 of andere reden wat meer raken he en die kleine opa in zijn eenzaamheid was in mijn gedachten blijven hangen.


we hebben hem nu een jaar of 9 en hij is nooit echt diep ongelukkig geweest , maar wel altijd het 3e wiel aan de wagen , terwijl er echt geen greintje kwaad in dat arme opaatje zit ....hij wil zo graag een lief vriendje voor iemand zijn....
Ik denk dat het nu wel snor gaat zitten met binti ....ze trekt veel meer naar billy toe en bella laat het op zich redelijk toe
we hebben alleen daarom al gezegd dat we binti nooit meer weg zullen doen .....
ik ga echt billy's vriendje niet meer afpakken , als hij er straks na al die jaren eentje heeft (dan maar 4 paarden....)[/quote]

Wat lief dat jullie je zo bekommeren ook om kleine Billy, dat siert jullie echt.
k hop inderdaad dat hij in Binti een maatje heeft gevonden en dat jullie heel erg kunnen gaan genieten van de kudde van 4!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:48 



 
Profiel   

Ja is echt leuk om te zien! Denk ook alsjeblieft niet dat ik het als commentaar bedoelde he TS ;) ik weet dat jullie hem niets ontzegd hebben. Is gewoon een leuke wending!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 19:06 



 
Profiel   

er is ook al een aantal keer tegen me gezegd 'dan doen jullie billy toch weg ....het is maar een shetlander''

no way _-:(

billy hoort er net zo veel bij als alle anderen ...en die gaat nooit meer weg ...die blijft tot zijn dood bij ons .....

en voor al mijn dieren ...van kip/eend tot kat tot hond tot paard , doe ik alles wat in mijn macht ligt om ze het allerbeste leven mogelijk te geven ...ieder dier heeft dat recht bij mij ...elk dierenleven is dat waard (vind ik)

ps. ik zie het niet als commentaar hoor ;) ... wij hadden voorheen niet de ruimte voor een ander paardje /eventueel vriendje voor billy .... 1,5 jaar terug het landje van de buren kunnen kopen en vorig jaar november bella erbij gehaald ...met de hoop dat dat ook met billy zou klikken ...maar dat werd niet het gewenste succes helaas ....dus waarschijnlijk besliste de cosmos op een (ongewenste) 4e haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 19:10 



 
Profiel   

Zag ze afgelopen week nog lekker samen staan in je paddock... Volgens mij gaat het goed he? Ze zien er heel tevreden uit zo met z'n viertjes... Van een afstand dan he ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 23:00 



 
Profiel   

Wauw! Wat een mooierds!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-18 10:58 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk veulen, erg mooi om ze zo samen te zien staan zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 10:14 



 
Profiel   

Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een update en wat foto's!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 21:15 



 
Profiel   

het gaat echt boven verwachting super met binti <3
gisteren was ze alweer 11 weken oud ...wat gaat de tijd hard :=
ze is echt al groot en stevig zeg :oo

ze doet het echt geweldig goed ...groeit goed ...super nieuwschierig ...nergens bang van ...loopt heerlijk rustig mee in de groep alsof het altijd zo geweest is .... geen streken , geen kuren, geen narigheden

de hele groep straalt zo'n ongelooflijke rust uit ...zelfs billy mag bij bella en binti in de stal mee hooi eten :oo ....echt een wonder

bella doet het ook super ...glimt als een spiegel , is mooi wat aangekomen en het veulen vraagt (nog) niets van haar conditie

blaze is ook helemaal bijgetrokken wat binti betreft ...kon hij haar in het begin nogal gauw bijten ....nu staan ze samen te neuzen of zij gebruikt blaze zijn mega staart als vliegen gordijn ....hij vind het allemaal best

nooit verwacht dat het zooooooo goed zou gaan allemaal .....geen enkel probleem nog gehad ..op het zand eten in het begin na dan , maar dat is helemaal over nu ze hooi eet

ben echt helemaal fliefd op mijn meissie <3 <3 <3


[ img ]


[ img ]


[ img ]
ze was net zo groot als de hond 11 weken geleden.....wat gaat dat snel....


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 19:39 



 
Profiel   

Wat een heerlijke update! Fijn dat het zo goed gaat :) Ze is echt te schattig gewoon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 19:43 



 
Profiel   

zelfs mijn man zei pas 'nou als het dan toch zo moet zijn dat er een nr 4 bij is gekomen , dan hebben we het echt getroffen met haar , ze is zo makkelijk en lief en er is zoveel rust in de groep'
nou , dat zegt echt wat , als hij dat zegt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 19:45 



 
Profiel   

Wat een superfijne update

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 19:49 



 
Profiel   

Wat fijn dat je het zo getroffen hebt!
Ik hoor wel vaker dat zo'n kleintje rust in de tent kan brengen, deels omdat de moeder tijdens de dracht al uit haar hum is maar ook doordat er een soort "groter doel" is , namelijk de zorg voor het veulen. :)

Hoe is het met de Shetlander (ben zijn naam even kwijt)? Je hoopte dacht ik dat die lekker kon gaan spelen met Binti? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 22:31 



 
Profiel   

Wat fijn dat het zo goed gaat met Bella en Binti en dat je nu een fijne stabiele groep hebt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 23:09 



 
Profiel   

Wat een leuke update!
Fijn dat alles goed gaat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 06:12 



 
Profiel   

billy heet ie ...
ja echt precies zoals ik voorspelt had .....blaze en bella zijn samen weer dikke mik en billy en binti zijn een team ....geweldig om te zien
zijn samen aan het kroelen en af en toe lekker ravotten en rennen samen
alleen oude opa kan jonge binti niet zo goed bijbenen ...hahahah wat gaat dat veulen knoeperd hard door de paddock/wei en die oude opa al hijgend erachteraan ...net een stoomlocomotiefje ...puffend en hijgend

billy vind het ook geweldig om binti rond te dirigeren , na al die jaren dat hem verteld is wat wel en niet mag en waar hij wel en niet mag gaan en staan , heeft hij nu zijn kans gezien en doet dat nu bij binti...dan loopt ie echt zo achter haar aan van ...en nu naar rechts en ik wil dat je nu links gaat...en dan zie je zijn zelfvertrouwen weer groeien
ik ben blij dat hij zijn laatste jaren meer gelukkig mag slijten en in die jaren toch nog een maatje te hebben

na alles wat ik blaze en billy altijd probeerde te geven , bleef ik altijd een stukje ontevredenheid bij ze voelen , maar nu ze allebei een maatje hebben wat WEL bij ze past ...voel ik dat niet meer
ze zijn allemaal compleet tevreden nu ....vandaar denk ook die enorme rust in de groep die ik voel

ik wilde er absoluut geen 4 ...maar het MOEST gewoon zo zijn ...het komt gewoon op je pad als het zo moet zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 06:16 



 
Profiel   

niet de beste kwaliteit foto's , maar de enige keer dat ik het moment kon pakken....


[ img ]


[ img ]


opa billy vind alles best en eet gewoon door ...hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 06:23 



 
Profiel   

Wat fijn! Ben helemaal een beetje ontroerd van deze update <3

Gaat het ook met je man wat beter?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 06:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 22 [ 530 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen