Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 11 [ 267 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Olivia x Liz. Wales

 
Profiel   

Success!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:06 



 
Profiel   

Heb de papa van aanstaande baby vrijdag live gezien, toen wij sperma voor onze merrie gingen halen! Wat een heerlijk beest! :D Snap heel goed dat je hem gekozen hebt! Ik duim voor de echo! Echt een heel mooie combinatie, nogmaals!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:07 



 
Profiel   

Gelukkig nog steeds drachtig. *\o/*
[ img ]

En papa Wales is idd een hele knappe hengst. :j
Met ook hele knappe veulens. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Het lange wachten kan beginnen!!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:28 



 
Profiel   

Evelien__ schreef
Gefeliciteerd! Het lange wachten kan beginnen!!! *\o/*

Wat dat betreft ben ik blij met een vroeg veulen. :))
Dan lijkt het toch minder lang. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:35 



 
Profiel   

Renske_W schreef
Evelien__ schreef
Gefeliciteerd! Het lange wachten kan beginnen!!! *\o/*

Wat dat betreft ben ik blij met een vroeg veulen. :))
Dan lijkt het toch minder lang. :')


Geloof ik maar al te goed! Wij verwachten als het goed is, onze veulens eind maart/begin april... nog een jaartje -O-
Nee het is wel goed zo. Wij zitten nog niet eens aan die 6 weken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:40 



 
Profiel   

Gelukkig vliegt de tijd!
Dat jaartje is zo voorbij. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:45 



 
Profiel   

He bekend plekje!
Ik volg mee. Wat fijn dat ze nog drachtig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:47 



 
Profiel   

Succes! Over een paar maand is mijn merrie de dupe :j (geen zin in nog een zomer alle duiven wegjagen... ze vind t heerlijk om ze op dr rug te laten zitten om ze dan te pakken(!) en aan HAAR muesli te zetten |o

[ img ]
)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 08:55 



 
Profiel   

Nou wij zijn inmiddels klaar voor een nieuwe uitdaging. :))
[ img ]

20 juli staat de keuring op de planning, hopelijk krijg ik haar in een goede conditie. Ze heeft nu een te grote grasbuik :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 06:46 



 
Profiel   

op de foto lijkt die grasbuik wel mee te vallen. Vind haar er erg mooi uit zien! ook heel mooi dat mentuig, past heel mooi bij haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 07:50 



 
Profiel   

Voor de keuring heeft ze wel echt te veel buik. :=
Even zien of ik een andere foto heb.
[ img ]
[ img ]
De 1e is recent, de 2e is de keuring afgelopen zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 08:42 



 
Profiel   

Mwah, hoeft niet per se zo heel schraal hoor. Dit is Doortje's moeder op de keuring als driejarige of mischien net vier hier. Elite merrie met een paar mooie kampioenstitels.
[ img ]

[ img ]


Die van mij staat er voller bij dan die van jou en die is nu wel te stevig voor de keuring, maar staat in keurige sportconditie en hoeft voor mij niet naar de keuring, dus ik zie geen nood om haar af te laten vallen. Maar die van jou staat er echt netjes bij zo hoor... Ze is ook geen jaarling of twenter meer he...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 08:52 



 
Profiel   

Ik heb mijn connecties in de haflinger wereld. ;)
Laats een jurylid op bezoek gehad en die gaf aan dat ze voor de keuring te zwaar is.
Ze is niet veel te dik, maar ze heeft wel wat te veel buik. Maar dat is vooral stro en gras. Dus dat komt wel goed.
Qua bespiering was ze eerst te arm maar dat is al wel een heel eind rechtgetrokken.
Maar we hebben ook nog even. Het is nog geen 20 juli.
Ze gaat nu voor stamboek opname dus dan wil ik haar natuurlijk wel zo goed mogelijk voorstellen op de keuring. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 09:50 



 
Profiel   

Oef die draf foto.... zo wil je toch niet naar een keuring?? Ongezond dun. Deze merrie met je niet dunner willen hebben. Nergens goed voor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 09:52 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Oef die draf foto.... zo wil je toch niet naar een keuring?? Ongezond dun. Deze merrie met je niet dunner willen hebben. Nergens goed voor..


Mijn gedachte... merrie die dragend is, moet je ook écht écht écht niet willen laten afvallen als ze op gezond gewicht is... Ieder zijn keuze, ik zou het niet willen en durven. Zoals de keuringsfoto van Aurora die ik plaatste, dat vind ik gezond voor de keuring van een volwassen merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 09:53 



 
Profiel   

Vergeet even niet dat ze op de draffoto een 2 jarige is, en daar veel aan bespiering mist. ;)
Natuurlijk wil ik haar dit jaar niet zo dun hebben. Ze was toen 2, stond op een meerdaags evenement. Zijn even andere omstandigheden dan nu de keuring natuurlijk.
Voor nu is ze gewoon wat te buikig, ik zeg ook niet dat ze heel veel kwijt moet, maar er mag voor de keuring wel wat af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 09:58 



 
Profiel   

Jammer dat een keuring ten koste gaat van je merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:01 



 
Profiel   

@kabayo typisch dat je nu commentaar geeft op het feit dat ts wil dat haar merrie nog wat strakker wordt voor de keuring terwijl je vorig jaar zelf precies hetzelfde zei over je eigen merrie die naar de keuring moest terwijl die ook niks te vet was op dat moment...

Echt afvallen zal hier niet aan de orde zijn, merrie wordt volgens mij gewoon getraind, net als zoveel drachtige merries welke zo lang mogelijk door getraind worden tijdens de dracht. Ik ga er niet vanuit dat deze merrie 6 dagen per week vol in training staat met haar 3 jaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:24 



 
Profiel   

spottedponie schreef
@kabayo typisch dat je nu commentaar geeft op het feit dat ts wil dat haar merrie nog wat strakker wordt voor de keuring terwijl je vorig jaar zelf precies hetzelfde zei over je eigen merrie die naar de keuring moest terwijl die ook niks te vet was op dat moment...

Echt afvallen zal hier niet aan de orde zijn, merrie wordt volgens mij gewoon getraind, net als zoveel drachtige merries welke zo lang mogelijk door getraind worden tijdens de dracht. Ik ga er niet vanuit dat deze merrie 6 dagen per week vol in training staat met haar 3 jaar...

Die was niet drachtig....

Edit ben het verder wel met je eens hoor. Mijne hoefde idd niet dunner. Helaas was het mij aangepraat door trainingsstallen en ben ik dat gaan geloven en nastreven. Doe ik ook echt niet weer ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:28 



 
Profiel   

Nee die was niet drachtig nee, maar over het algemeen is het niet verkeerd dat een drachtige merrie wat in het werk blijft, blijven ze fit van...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:31 



 
Profiel   

spottedponie schreef
Nee die was niet drachtig nee, maar over het algemeen is het niet verkeerd dat een drachtige merrie wat in het werk blijft, blijven ze fit van...

Mee eens. Maar ben wel van mening dat ze niet zo dun hoeft op de foto als 2 jarige. Vind haar persoonlijk zo prachtig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:33 



 
Profiel   

Daar ben ik het ook mee eens, maar wat ts aangeeft, merrie was daar pas 2jr

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:35 



 
Profiel   

Kabayo schreef
spottedponie schreef
Nee die was niet drachtig nee, maar over het algemeen is het niet verkeerd dat een drachtige merrie wat in het werk blijft, blijven ze fit van...

Mee eens. Maar ben wel van mening dat ze niet zo dun hoeft op de foto als 2 jarige. Vind haar persoonlijk zo prachtig !

Dat geef ik zelf toch aan 8)7
Ze was daar 2, en miste ook bespiering.
Zo dun wil ik haar zeker niet hebben, maar er mag zeker wel wat van het buikje af voor de keuring.

En nee ze loopt gelukkig geen 6 dagen in de week. :))
Ze staat lekker 7 dagen in de week van 7.00 tot 19.00 uur op de wei.
En loopt een keer of 3 per week aan de longe of onder het zadel.
Wellicht zo wat vaker met het beleren voor de wagen, maar daarna ook weer lekker rustig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:52 



 
Profiel   

Dan had in dat verkeerd begrepen ;) Denk al. Dat is ongezond dun. Zeker voor een drachtige dame. Nogmaals , ze is (zo) prachtig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 10:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 11 [ 267 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen