Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 187 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 528  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2020

 
Profiel   

:=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 20:38 



 
Profiel   

Wat een dikke buiken komen er al voorbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 22:12 



 
Profiel   

Holishit tinnie wat een buik al. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 22:41 



 
Profiel   

Dit wordt mijn eerste eigen gefokt veulen. Met het doel om te houden. Merrie sws, hengst wss ook. Dan gaat ie op gegeven moment maar in de opfok. (Maar moeten uiteindelijk wel voldoende maat gekregen hebben, werkbaar karakter etc)
Heb zomer 2017 veulen gekocht als maatje voor Hope. Zocht eigenlijk 1 van ongeveer dezelfde leeftijd, alleen toen kwam er een veulen op ons pad. Had niet beter gekund, zijn dikke vriendjes.
Ik vind het wel leuk dat je vanaf veulen af aan zelf opvoed en opleidt. :) Tijd is nu ook voorbij gevlogen.
Weet niet of we haar volgend jaar weer laten dekken, voor nu denk ik het niet.. Want vind het leuk om voor mezelf iets te fokken en kan (en mag :P ) niet alles houden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 06:24 



 
Profiel   

Wat een buik Tinniie! :wow:

Ik ga het veulen houden, want daarom fok ik hem/haar ook.
Mocht ik in de toekomst de plek (en het geld :')) hebben, zou ik het een tof vinden om een fok merrie te hebben en regelmatig een veulen te fokken. Als ik weet dat een paard voor de verkoop is, heb ik er niet zoveel moeite mee om hem weg te doen. Maar mijn eigen merrie en ruin zou ik dus nooit kunnen verkopen :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 08:24 



 
Profiel   

jeetje tinne, wat een buik al zeg, hier nog niet heel veel te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 11:17 



 
Profiel   

Dat heb ik ook hoor, sommigen gaan nooit weg. Maar veulens fok ik voor de verkoop, waarvan ik een enkele merrie aanhoudt. Dat weet ik van te voren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 11:18 



 
Profiel   

Ja wow.. die buik Tinie! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 11:56 



 
Profiel   

Echt flinke buik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 12:17 



 
Profiel   

Hallo allemaal, mag ik mij hier ook melden!

Ik rijd een hele leuke Friese merrie van 5 jaar en zij is na heel wat geduld eindelijk drachtig! Zal mijn eerste keer worden dat ik het van dichtbij meemaak. Ook voor de merrie is het de eerste keer.

Voorstellen:
Friese merrie Ulkje H (Bartele 472 X Fetse 349) drachtig van Alwin 469.

Ze is pas 5 juli 2020 uitgerekend. Ze zal zolang mogelijk actief gereden worden en uitgebracht in de wedstrijden.

Waarschijnlijk zal er in de tussentijd nog een drachtige Friese merrie bijkomen!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 12:46 



 
Profiel   

Welkom Getty. :D

Hier houden we een merrie veulen aan en een hengst wordt verkocht. :)
Zal morgen weer eens foto's maken van haar buikje. Want die is nog best bescheiden als je sommige buiken hier ziet. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 13:46 



 
Profiel   

nog maar even een snelle foto van Camille vandaag , 145 dagen

[ img ]


[ img ]

heel verschil met 86 dagen toch?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 15:45 



 
Profiel   

Ook al zo'n buikske.
Orange heeft dat nog niet en die zit op 157 dagen.
Maar is de eerste keer van haar, scheelt denk ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 16:03 



 
Profiel   

Ons Wiske heeft in verhouding ook al wel zo een buik. Zal er nog eens een foto van moeten maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 17:11 



 
Profiel   

Tiniie, die buik is écht bizar! :')

Welkom, gett :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 15:47 



 
Profiel   

Wij zijn onderweg met de 2 zwangere dames en inmiddels bijna bij de Nederlandse grens.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:55 



 
Profiel   

Mooie dieren cp, veilige rit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 17:31 



 
Profiel   

Normaal staan zat er niet echt in. Maar goed, Fi de buikje op dag 157
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 17:51 



 
Profiel   

Wat een buiken al bij sommige. Bij die van mij zal het lang duren eer je het ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 18:30 



 
Profiel   

Beste buiken al inderdaad. Sierou heeft ook al wel een dikke buik maar twijfel steeds of het nu gewoon vet is van de hele zomer 24/7 in de wei staan of dat het een babybuik is. Zal wel van beide wat zijn.

Gebruiken jullie altijd een controle apparaat rondom de datum van bevallen zoals een camera of geboortemelder? Of laten jullie het ook wel op zijn beloop met veel fysieke controlemomenten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:32 



 
Profiel   

Hier ook een snel groeiende buik, ze gaat een stuk harder dan vorig jaar (toen was het haar eerste veulen)
Ik denk dat we deze wel drachtig kunnen noemen haha Vandaag op 182 dagen :D
[ img ]
Kan echt niet wachten....

Ik doe sowieso met een camera, vorig jaar ook een geboortemelder gehad maar die ging pas af toen ze allang bezig was dus weet niet of ik dat dit jaar weer ga doen..
Alleen fysieke controlemomenten zou ik echt nooit aandurven, veels te bang dat er precies tussen die momenten iets fout gaat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:39 



 
Profiel   

Hier camera en ph testen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:42 



 
Profiel   

Hier ook minimaal camera en ph strips. Dit jaar deed ze het volgens boekje met de tekenen dus ik hoop volgend jaar ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:43 



 
Profiel   

Oh ja ph testen doe ik ook. Vorig jaar kreeg ze op de dag zelf ineens in de ochtend alleen vreselijke uitslag en had mega jeuk. Duurde een paar uur en in de avond ging ze bevallen, ben heel benieuwd of dat nu weer gaat gebeuren! In dat geval zou het heeeeel duidelijk zijn wanneer ze gaat haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:50 



 
Profiel   

Orange 159 dagen vandaag.

[ img ]
Haar eerste veulen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 187 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 528  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen