Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 156 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 528  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2020

 
Profiel   

Wauw <3 Daar moet wel een heel mooi veulen uit gaan komen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 13:18 



 
Profiel   

Salinero123 schreef
Wauw <3 Daar moet wel een heel mooi veulen uit gaan komen!



Dank je! Daar hopen we op *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 13:47 



 
Profiel   

Welkom nieuwelingen!

Pffff hier weer hoop stress voor de merries. Luchtbalonnen, eentje dus letterlijk boven de stallen hing en vol gas moest geven om er niet OP te landen. Nog twee naast het weiland. Heel fijn weer. :\

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:15 



 
Profiel   

mirjamalavro: pff, hier laatst het zelfde gehad. Even schrikken voor de paardjes

Ik heb net nog even net DA gebeld en komende week is wel echt het laatste moment om haar te dekken, nu hopen dat ze in 1x drachtig is. Zit nogal wat druk achter zo, is wel via natuurlijke dekking en over het algemeen kan de hengst wel goed timen wanneer die erop moet. Nog wel even spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:20 



 
Profiel   

Spannend salinero, hopelijk lukt het nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:24 



 
Profiel   

Succes salinero!

Ik denk dat mijn ponys met die luchtballonnen eens zouden opkijken, en weer verder dutten := die zijn echt van niks bang, sta je daar met je schrikparcours _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:37 



 
Profiel   

De heren vonden het ook nirt interessant. De dames helaas wel half panisch.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:44 



 
Profiel   

Mirjamalvaro, die luchtballonnen zo dicht bij je stal, dat is echt niet grappig. :( Vooral bij drachtige merries heb je liever niet teveel stress.
ynekes, knappe merrie heb je! Dat moet wel een knapperd worden!
Salinero, net als ik ook een latertje! Hopelijk gaat het lukken!
Karin, twee veulens volgend jaar, leuk!
Hoi Cynthia :wave: Heb jij er ook één drachtig dit jaar? Is Daisy er nog?

De eisprong verliep wat trager bij Pepita dan wat zaterdag werd verwacht. Ze lijkt wat dat betreft op haar moeder.. Uiteindelijk is ze donderdag geïnsemineerd. Bij controle vrijdag bleek ze meerdere ovulaties te hebben gehad, dus er is een kans op een tweelingdracht. Dus ook wat dat betreft lijkt de cyclus van Pepita op die van haar moeder, bij de dracht van Pepita is er ook één vruchtje afgeknepen.
Is dat iets erfelijks, de kans op meerlingdracht?

Gisteren is Pepita weer opgehaald. Wat heerlijk relaxed is het zo, je brengt je paard weg en haalt haar op na de eisprong. Dat was bij de twee veulens die we eerder fokten wel anders, met inseminatie aan huis (en sperma wat in België opgehaald moest worden :roll: )
In de hoop dat ze niet al te gek zou doen bij thuiskomst is ze gelijk op het gras gezet. Tussen het bokken, grazen en weer rennen door heb ik zowaar een redelijke standfoto kunnen maken!
En dan is ze eigenlijk best wel lomp... vooral als je de foto van de hengst erbij ziet. :')

[ img ]COO_0046

[ img ]COO_0042

En de hengst, ik hoop zo dat het gelukt is..
[ img ]Iconic B

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 07:52 



 
Profiel   

Sammyoo, volgensmij is meerling dracht wel erfelijk. Althans bij mensen nu weet ik niet zeker hoe dat bij paarden zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 09:00 



 
Profiel   

Dat is niet grappig die luchtballonnen zo dichtbij mirjamalavro :n

Hallo nieuwelingen :wave:

En ik zag er een paar die nog bezig zijn met dekken, hopelijk zijn jullie merries snel drachtig!

Mooie beginnende buikjes komen er voorbij. :)
Jaycee is vandaag 94 dagen drachtig en ze begint ook al beetje een ander buikje te krijgen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 14:53 



 
Profiel   

Sammyoo, Dais is er nog, inmiddels 24 jaar en oud en stram en kraakt bij iedere stap die ze zet :)

Fiore is nu voor de tweede keer drachtig.

Die luchtballonnen zijn echt niet tof nee :(

:wow: Fi zit alweer op 101 dagen! Ik zal binnenkort eens een foto maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:00 



 
Profiel   

Welkom aan de nieuwelingen!

Domino is ook voor de tweede keer drachtig. Nu zit ze op 55 dagen. Gaat gelukkig goed door zo. Zal ook binnenkort nog een foto plaatsen!

Eigenlijk heb ik geluk met de onze. Die reageren allemaal (behalve de Arabier van een vriendin) niet op luchtballonnen.

Ja een Fi-Fotootje Cyn!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 09:22 



 
Profiel   

Welkom nieuwe mensen!

Jeetje Mirjam dat is wel heel erg dichtbij. Ze vliegen hier wel regelmatig (hoog) over maar hiervan zou ik toch echt not amused zijn.

Noisy ja die heeft echt al een buik hoor, mooi!

Aan Wainonia zie ik nu toch ook wel wat veranderen. En ze glimt weer zo enorm, net als in 2014. Dat is toch wel een opvallend dingetje bij haar, ze gaat supermooi in haar vacht zitten als ze drachtig is. Wij zitten nu geloof ik op 112 dagen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 09:56 



 
Profiel   

Sterre zit al op 127 dagen. :D
Eli 112
Chablis 130+ (weet inseminatiedatum niet :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 10:17 



 
Profiel   

Welkom nieuwelingen :D

Gefeliciteerd Vulina ^&+

Ik Zou ook niet blij zijn met die luchtballonnen gelukkig hebben wij er hier weinig last van.


Sita zit vandaag op 100 dagen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 10:23 



 
Profiel   

Hoi hoi, dierenarts is vandaag weer geweest voor Reina. We hebben het advies gekregen om haar Zaterdag te dekken. Jammer dat we dan met familie naar Walibi gaan, dat word thuis blijven voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 12:45 



 
Profiel   

Met dit warme weer wil het ook wel eens sneller gaan en kan je eerder insemineren. Dus misschien kan je dan gewoon mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 12:52 



 
Profiel   

Welkom aan alle nieuwe mensen. :wave:

Alweer veel paarden over de 100 dagen en al mooie buikjes te zien.

Salinero, succes zaterdag met de inseminatie.

Pff luchtballonen, hebben wij hier ook wel last van en dan zijn de paarden ook behoorlijk aan het vliegen door de wei.

Sierou zit vandaag op 80 dagen. Ik denk dat ik een drachtige buik bij haar niet snel zal zien aangezien ze al een behoorlijk goed gevulde grasbuik had toen ze drachtig werd. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 13:03 



 
Profiel   

Hoi hoi mag ik mij ook nog melden?
Ik verwacht een veulentje begin juni van mijn merrie. Sandreo x Dutchboy. Ze is gedekt door Lewis ( Ferguson x wynton )
[ img ]

Vandaag een scan gehad en alles gaat gelukkig goed.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 13:48 



 
Profiel   

Salinero123 schreef
Hoi hoi, dierenarts is vandaag weer geweest voor Reina. We hebben het advies gekregen om haar Zaterdag te dekken. Jammer dat we dan met familie naar Walibi gaan, dat word thuis blijven voor mij.


Ik wil ook zo'n veearts :P Die 5 dagen van te voren al een eisprong kan voorspellen.. Wij moeten daar om de dag voor scannen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 15:16 



 
Profiel   

Zo. Terug van weg geweest. Ik lees trouw alles mee hoor! Dus ben best op de hoogte! Gelukkig. Laat alleen zelf geen updates weten. Heb ook weinig nieuws te melden.

Vind het wel bijzonder dat de da zoveel dagen van te voren zoiets zegt salinera. Ik zou zeker vaker scannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:16 



 
Profiel   

Vulina schreef
Salinero123 schreef
Hoi hoi, dierenarts is vandaag weer geweest voor Reina. We hebben het advies gekregen om haar Zaterdag te dekken. Jammer dat we dan met familie naar Walibi gaan, dat word thuis blijven voor mij.


Ik wil ook zo'n veearts :P Die 5 dagen van te voren al een eisprong kan voorspellen.. Wij moeten daar om de dag voor scannen..


Ze is al eerder gescand dus we weten ongeveer hoelang haar cyclus duurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:29 



 
Profiel   

Haar eitje zit nu trouwens op 2.5

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:32 



 
Profiel   

Maar ook dat wisselt nog wel eens. Ik zou eht er zeker niet op gokken. Helemaal niet zo aan het eind van het seizeon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 17:20 



 
Profiel   

We hebben vrijdag weer scan, denk je dat dat ook een te grote gok is?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 156 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 528  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen