Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 159 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 528  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2020

 
Profiel   

Wiske en Suus gisteren op dag 125 en 101.
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 08:03 



 
Profiel   

Ook al lekkere buikjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 08:55 



 
Profiel   

Heerlijk zeg, al die babybuikjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 09:54 



 
Profiel   

Domino 60 dagen vandaag. Nog niks aan te zien, buiten een grasbuik :P
Als ik vergelijk met 3 jaar geleden, begon ze rond dag 100 aan haar (bescheiden) buikje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 09:58 



 
Profiel   

Wat een leuke buikjes allemaal

Hier ging het gister avond wat minder met Sita. Ze wilde niet eten ging een keer liggen en haar ademhaling ging sneller. We hebben haar colosan gegeven en ben met haar gaan stappen daarna ging het weer wat beter en ging ze ook weer eten. Of het van het gras kwam geen idee maar lijkt me raar ze staan namelijk al een hele tijd op gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 11:48 



 
Profiel   

Mijne deed dat toen ze der vrucht kwijt is geraakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 12:02 



 
Profiel   

Paardje2013 ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 15:11 



 
Profiel   

Ik moet gelukkig nog een keer scannen in september

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 17:26 



 
Profiel   

Welkom aan alle nieuwelingen en wat fijn om te lezen dat er zo aan het einde van het seizoen toch nog weer een aantal merries drachtig zijn.

Paardje2013 hopelijk loopt het met een sisser af.

Morgen hebben wij de stal kampioenschappen, een uitdagend opstakelparcours die aan de hand en/of onder het zadel afgelegd wordt op correctheid en niet op tijd. Dus kan gewoon in stap en ik doe mee met Kees de laatste keer oh zadel en hopelijk volgend jaar nog met de baby aan de voet.
Ik heb er zoveel zin in, Kees deze week met rust gelaten geen risico genomen met haar kwetsbare benen.
Stappen mag/moet van de DA om haar een beetje fit te houden.

Foto van 2 jaar geleden
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 19:57 



 
Profiel   

Ik meld mij ook even! Vandaag is mijn KWPN merrie 100 dagen drachtig! Uitgeteld op 23 april.
Mijn merrie is een Prok IBOP Elite merrie Florencio x Jazz x Amethist
Ik heb haar gedekt met Desperado

Dit veulen fok ik voor mijzelf. Ik hoop nu op talent maar dan met een leuker karakter dan mijn merrie :+

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 12:49 



 
Profiel   

Welkom nieuwelingen!

Paardje2013 hoop dat het met een sisser afloopt inderdaad.
Vulina, nog gefeliciteerd! Jullie hadden mooi weer
Tiwi succes morgen
Balko, leuk gefeliciteerd!! :D

Hier ook een foto.. ze is nu welgeteld 106 dagen :Y)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 13:11 



 
Profiel   

@Fotsy Mooie kleur heeft jou merrie! <3
@_Karin Welshjess <3 Onze Liz heeft 2 jaar terug ook een veulen gehad van Welsh. <3
@Vulina Klein beetje veel te laat maar alsnog gefeliciteerd!
@mirjamalvaro Echt niet tof dus :'( Hopelijk viel het toch nog mee..
@Sammyoo zo benieuwd naar het veulen!!
@Marisje76 Knappe hengst!
@Renske_W Wauw wat glimt ze!

@Iedereen: Knappe buikjes alle merries, Wat duurt het wachten lang!
Bloedlijnen enzo zegt mij niet zo veel maar ik zie wel veel knappe koppies en combi's!

Lizzy is 83 dagen en Mallow 53 dagen. Schiet nog niet echt op...
Lizzy heeft echt een buik overgehouden aan Zaïra (daarna veel pech gehad dus weinig kunnen oppakken)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 17:15 



 
Profiel   

Pff hier weer wat drama gehad. Hengst is gisteren geweest maar Reina wou niet (DA is dus ook echt flut) nu hebben we vanmiddag want rond gereden en bij bieren gevraagd of we een shetlander hengstje kunnen lenen zodat we kunnen zien wanneer ze gedekt wil worden. Inmiddels staat er een wilde hengst uit het natuur gebied bij ons op stal XD En nu wachten tot Reina hengstig genoeg is en dan Bayard maar weer laten komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 19:31 



 
Profiel   

Iemand interesse in een paar hagelnieuwe rijlaarzen?
https://www.bokt.nl/markt/ad/493220/mou ... aars-bruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 22:45 



 
Profiel   

Wat een mooie buikje fotos allemaal!

Ook welkom alle nieuwelingen! Wat een prachtige combi's komen er toch voorbij! Kan haast niet wachten om te zien wat er allemaal voor moois uit mag komen volgend jaar! <3

Afgelopen zaterdag mn ruin weg gebracht naar een nieuw huisje.. Was best even slikken na 16 jaar.. Maar niet elke dag kom je iemand tegen die een 23 jarige heel graag wil hebben en hem een fantastische oude dag kan en wil geven.. Nu maar extra genieten van wat we nog wel op stal hebben <3

Nika is nu 113 dagen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 11:17 



 
Profiel   

Faithfull is vandaag 20 dagen drachtig gescand van Furst Dior! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 15:59 



 
Profiel   

Jeee gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 16:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd manskiee nog op de valreep

Mooi buikje heeft nika en idd dat echt slikken maar als ze mooi dag krijgen is het best ok toch? (Zegt de persoon die geen afscheid kan nemen van men paarden en koud zweet krijgt van het woord verkopen :') )

Die is nog mooi bescheiden Melissa en wat is ze leuk getekend ene helft is compleet anders dan de andere helft. Moest even kijken of het wel zelfde paard was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 16:27 



 
Profiel   

Zo IB, ze ziet er mooi rond uit al! :D
Melissa, het is een erg mooie merrie
Gefeliciteerd Manskiee!
Meya, mooi bescheiden buikje ook!

Wij scannen donderdag op 18 dagen voor Prisca. Was de laatste kans met andere hengst.. Zijn erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 16:47 



 
Profiel   

@Fotsyen @Evelien__ zijn toch echt twee merries :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 17:04 



 
Profiel   

Ik duim heel hard mee Evelien!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 17:20 



 
Profiel   

Aan alle nieuwelingen en alle drachtigen, Gefeliciteerd! Heb veel mooie combi’s voorbij zien komen!
En leuk alle buik foto’s!
Mirjamalvaro: ja die luchtbalonnen, hebben wij hier ook een keer in de wei tegenover ons gehad, hele kudde in paniek. Kudde van de buren brak mooi uit! Die van ons bleven gelukkig binnen de hekken. Ondingen vind ik het!
Salinero: succes!
Sammyoo: bij mensen wel, maar bij paarden… geen idee? Wat zei je dierenarts? Ben er wel nieuwsgierig naar!
Leonietje: welkom! Mooie combi!
Twinkel.. Eminetty, toevallig uit de inetty lijn? Ik had vroeger een hinetty en een Dinetty uit deze lijn.
Hier weinig te melden, Dolce is Dolce, zie er nog niks aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 20:19 



 
Profiel   

Jeetje wat zijn sommige al ver!
Ik moet echt eens even gaan tellen. Heb het zo helemaal niet in dekoo hoe en wat qua dagen :').

1 van onze dames die op de reguliere keuring dagkampioen werd mocht gisteren voor de nationale.

En geheel tegen verwachting van ons in (was echt een sterk deelnemersveld) werd ze gewoon kampioen! :oo
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 21:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd cp!

Wat fijn dat er toch op de valreep nog wat drachtige zijn. Hier terug gegaan naar 1 drachtige merrie. De merrie welke de 2e was is terug gegaan naar haar vorige eigenaar waar ik een afspraak mee had. Helaas door omstandigheden met de ziekte van mijn zusje, tijd en het overstappen naar de welshjes besloten haar terug te geven. Volgend jaar mooi 1 veulentje en dat is ook prima. Volgend jaar gaan we wel weer verder kijken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 21:32 



 
Profiel   

@Evelien ik duim met je mee, spannend!
@Marije, ja emminetty is uit de netty lijn van Hekkert. Zij is een uppervilleXzep. Bedoel je die ook?

Cp gefeliciteerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 10:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 159 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 528  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen