Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 151 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 528  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2020

 
Profiel   

[ img ]
3maand vandaag *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 08:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd jumpy. Is er een reden waarom ze steeds zo gespreid staat? Ziet er ongemakkelijk uit.

Hopelijk gewoon een pissige merrie en nog mooi drachtig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 08:49 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Gefeliciteerd jumpy. Is er een reden waarom ze steeds zo gespreid staat? Ziet er ongemakkelijk uit.

Hopelijk gewoon een pissige merrie en nog mooi drachtig...

Is de spagaat (plasstand), die ook nodig is voor de buiging en het compliment (die ze beide goed beheerst), en ook handig om te zien hoe haar buik ontwikkeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 09:04 



 
Profiel   

Ik zag vandaag deze foto van de vader van mijn veulen op FB voorbij komen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 10:24 



 
Profiel   

Ik vind het ook zo'n gekke houding om het bij te houden _O-

Ik zie nog niks aan m'n merrie. Weet OK niet hoelang ze nou precies is. Erg he :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:38 



 
Profiel   

Das een hele knappe hoor Cyn! Benieuwd wat hij en Fi er dit keer van bakken! :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 14:42 



 
Profiel   

[ img ]
Ik hoop dat deze ook mee mag doen, soort van dan, onze Bengaal <3 Ze zal binnenkort wel krols worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 08:06 



 
Profiel   

Zilver stoppen we mee trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 08:22 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Zilver stoppen we mee trouwens


Toch wel? Omdat je eerst nog wel wou

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:32 



 
Profiel   

corinadrenth schreef
Kabayo schreef
Zilver stoppen we mee trouwens


Toch wel? Omdat je eerst nog wel wou

Ik zei misschien. Ze valt de hengsten op stal aan terwijl ze hengstig is. Gaat niet werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:34 



 
Profiel   

Maar Friezen dekken middels ki toch? Dan heb je toch geen last dat ze zich niet laat dekken en scan je om te zien wanneer je kan insemineren? Als je het zelf niet ziet zitten kan je beter stoppen ja.

Hier zitten de eerste 100 dagen erop *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:39 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Maar Friezen dekken middels ki toch? Dan heb je toch geen last dat ze zich niet laat dekken en scan je om te zien wanneer je kan insemineren? Als je het zelf niet ziet zitten kan je beter stoppen ja.

Hier zitten de eerste 100 dagen erop *\o/*

Ze laat het normaal altijd zien. Daaron weinig nut om er nu iets in te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:44 



 
Profiel   

Hier lijken de hengstigheden van de merries die we de laatste weken dekken ook niet zo goed. Eitjes die heeeel traag ontwikkelen of gewoon stoppen. Dus mij lijkt het ook geen optimale periode meer om te dekken, ik zou het ook niet meer doen als de hengstigheid al niet optimaal lijkt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 10:10 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Zilver stoppen we mee trouwens


Toch wel? Omdat je eerst nog wel wou[/quote]
Ik zei misschien. Ze valt de hengsten op stal aan terwijl ze hengstig is. Gaat niet werken[/quote]

Dat doet mijne idd ook. Maar ik doe voor verkoop en dan wil ik geen laat veulen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 10:10 



 
Profiel   

Tinniie schreef
Hier lijken de hengstigheden van de merries die we de laatste weken dekken ook niet zo goed. Eitjes die heeeel traag ontwikkelen of gewoon stoppen. Dus mij lijkt het ook geen optimale periode meer om te dekken, ik zou het ook niet meer doen als de hengstigheid al niet optimaal lijkt..


Wist je dat je de meeste kans op dracht in augustus hebt? Op papier gezien dan hè..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 10:37 



 
Profiel   

Ja dit jaar lijkt het toch niet zo te zijn, het weer moet ook wat meewerken natuurlijk.. Echt geen fatsoenlijke eitjes, bij een stuk of 6 merries.

Andere jaren zijn die late dikwijls heel snel drachig idd, en ook de hele vroege eind maart/begin april zijn dikwijls opvallend vlot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 11:53 



 
Profiel   

Jammer dat het niet wil kabayo..
Gave hengst Cynthia!

Ik ben zelf bijna uitgerekend, dus zal voorlopig hier alleen meelezen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 12:21 



 
Profiel   

Hier ook geen geluk tot nu toe met mijn merrie.
Ze is twee keer geïnsemineerd waarvan 1 x drachtig van For Ferrero.
Helaas niet meer drachtig op 35 dagen. -O-

Helaas een andere hengst uit moeten kiezen en nu gekozen voor Furst Dior. Ze is gisteren geïnsemineerd. 3de keer scheepsrecht? Fingers Crossed..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 15:45 



 
Profiel   

Fingers crossed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 16:09 



 
Profiel   

Manskiee schreef
Hier ook geen geluk tot nu toe met mijn merrie.
Ze is twee keer geïnsemineerd waarvan 1 x drachtig van For Ferrero.
Helaas niet meer drachtig op 35 dagen. -O-

Helaas een andere hengst uit moeten kiezen en nu gekozen voor Furst Dior. Ze is gisteren geïnsemineerd. 3de keer scheepsrecht? Fingers Crossed..


Misschien wel minstens zo'n goede keuze :) Ik heb eergister 1 met hem geinsemineerd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 16:15 



 
Profiel   

Vulina schreef
Manskiee schreef
Hier ook geen geluk tot nu toe met mijn merrie.
Ze is twee keer geïnsemineerd waarvan 1 x drachtig van For Ferrero.
Helaas niet meer drachtig op 35 dagen. -O-

Helaas een andere hengst uit moeten kiezen en nu gekozen voor Furst Dior. Ze is gisteren geïnsemineerd. 3de keer scheepsrecht? Fingers Crossed..


Misschien wel minstens zo'n goede keuze :) Ik heb eergister 1 met hem geinsemineerd :)


Oh spannend..!! Hele gave hengst, ben benieuwd of het gelukt is bij jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:00 



 
Profiel   

Het wordt nog spannend bij ons.. Na het wegknijpen van 1 van de 2 vruchtjes is nu 5 dagen later het vruchtje dat er nog zit raar van vorm... Niet mooi rond maar een soort bobbel...
Maandag wordt ze nog eens gescand en hopen dat het zich verder gewoon goed ontwikkelt.

Iemand van jullie ervaringen met een vruchtje dat een bobbel heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 15:34 



 
Profiel   

Vulina: ja ze staat goed recht, geen afwijkingen in stand. Iets kort voorbeentje. Maar ze is nu wel wat overbouwd dus ik vind het eigenlijk wat lastig in te schatten. Maar voor zover ik kan beoordelen en wat ik nu van een aantal mensen te horen heb gekregen is dat het voor een 2 jarige een correct gebouwd dier is.
en wat is je bengaal trouwens stoer!!!!
Tja weggegooid geld, mijn bonte is volgens het barock stamboek perfect, ze had echt alles wat ze wilde zien… maar voor een premie, 3 centimeter te weinig  dus verder dan het stamboek komen wij niet. Dat vind ik weggegooid geld. Dus na dit advies heb ik haar niet naar de keuring gebracht. Ik weet dat ze verder volgens het stamboek dus perfect is, maar te klein.
Tiwi: haha ik zit hier al een tijdje hoor en praat gezellig en na mijn idee actief mee  . ik kan mij trouwens goed vinden in je advies mbt advies voor de fokkerij, dus dat is wel een goede overweging!
Ciocollato: tja ze is 2 en op dit moment gok ik net 160cm. Maar ik denk dat ik haar dan zoals tiwi zegt pas volgend jaar aanbied. Heeft ze toch nog dat jaartje extra.
Bedankt voor het advies! Ik denk dat ik haar volgend jaar ga laten voorbrengen!
Mirjam: gefeliciteerd met de stamboekopname! Mooi dier! Aansprekend hoofdje!
Lovejouuuu: gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat alles goed is gegaan! mooie combi! For Ferrero heb ik ook nog even aan gedacht om op mijn KWPN te zetten, maar die merrie heb ik dit voorjaar toch maar verkocht omdat wij niet verder gaan met het KWPN. Ben benieuwd naar het veulen!
Melissa: gefeliciteerd met de dracht!
AM: ook gefeliciteerd met de het (reserve) kampioenschap!
Muroch: nogmaals sterkte, ik hoop ook dat je straks wat rust in je leven kan brengen! Logisch toch dat je wel even wat anders aan je hoofd hebt! Hopelijk vind je wat afleiding in het meelezen
Cynthia: stoer dier!
Kabayo: he wat jammer van zilver. Ga je het volgend jaar weer proberen met haar?
Rensju: succes met je eigen laatste loodjes!
Manskiee: duimen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 17:04 



 
Profiel   

Dankjewel voor alle felicitaties! Hopen op Nog zo'n toppertje volgend jaar :j

Jumpyhorse. *\o/*

Cynthia. Prachtige hengst!

Vulina. Gaaf een Bengaal! Van mij mag ze meedoen :):)

Kabayo. Jammer, maar heel begrijpelijk. Soms moet je je gevoel volgen

Stalmelyn. Bijna 1/3 :P

Rensje. Succes met de laatste loodjes!

Manskie. Wat balen! Fürst dior is gaaf!

Kimsel. Duimen dat het niks is en dat ze nog mooi drachtig is

Hier zijn de dames vanochtend voor de laatste keer gescand. Allebei nog mooi drachtig *\o/*
Wild Thing 99 dagen
[ img ]
Esmeralda 63 dagen
[ img ]
Van het weekend gaan de veulens eraf en zullen ze wel iets veranderen in dikte. Best spannend moment altijd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 22:51 



 
Profiel   

Morgen 18dagen scan. Ik vermoed niet drachtig. Merk niet veel verandering in karakter. Als het waar is wat ik vermoed wacht ik ook gewoon tot volgend jaar om verder te gaan. Het weer is echt raar en brengt de merries hun cyclus in de war heb ik de indruk.
Wel erg balen natuurlijk. Heeft me al veel moeite gekost.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 22:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 151 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 528  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen