Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 153 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 528  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2020

 
Profiel   

Zo leuk te lezen dat enkele laatste pogingen toch nog goed gepakt hebben!
Gefeliciteerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 11:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Zonnetje!

Kees zat gisteren op 2 maanden en ondanks dat ze spekkies (is ook de bedoeling, ze was echt veel te zwaar) kwijtraakt blijft haar buik mooi rond.

[ img ]

Ze blijft in draf onregelmatig maar we proberen haar nu een paar keer per week in stap in beweging te houden. Niet makkelijk met een werkpaard die zo graag wil...

verder hoorde ik net dat iemand belangstelling heeft voor haar als fokmerrie. Maar eens een bakkie mee doen om te zien of ze haar een mooi thuis kunnen geven volgend jaar. Ken deze mensen al heel lang en goed, zou echt een top-plekje zijn.
Nu vast regelen zodat de nieuwe baas haar volgend jaar als ze nog bij mij is kan laten dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 12:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd voor alle drachtigen! Mooie vruchtjes te zien!
Succes voor diegenen die nu nogmaals gaan proberen!

2a54: knappe merrie! Heel leuke combinatie! Ben ik heel benieuwd naar :D
CP: Super!
Tiwi: ze ziet er mooi uit! Inderdaad nog een mooi rond buikje

Vanavond wordt Prisca gescand. De hengst is inmiddels verkocht naar Oost-Duitsland. Dus het is letterlijk nu of nooit. Hopelijk dus...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 13:33 



 
Profiel   

Zonnetje jij ook proficiat *\o/*

Evelien, ik duim voor je +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 15:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd en wat fijn dat het toch nog gelukt is bij wat merries.

Mijn merrie zit nu op de 65 dagen, maandag nog een laatste keer scannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:47 



 
Profiel   

2a54z6e45r6r schreef
[ [url=m/E8Enjf.jpg]Afbeelding[/url] ]
{:}

[ [url=m/XQU8W9.png]Afbeelding[/url] ]



Toch gelukt dus, gefeliciteerd! *\o/*


Zonnetje jij ook gefeliciteerd! *\o/*


StalMelyn schreef
Toch nog gelukt 2a54! Gefeliciteerd.
Is de tweede foto de hengst waarvan ze drachtig is cp? Gefeliciteerd met de aankoop.



De 2e is de hengst idd. Nog een gupje van 2 op die foto maar heb geen recente :+
De merrie is echt een kanon <3 ze heet SD Charisma. En dat past wel bij haar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:12 



 
Profiel   

Mijn gezondheid doet het de laatste tijd niet al te best, dus even onder een steen geleefd, lees heel veel geslapen.

Maar wilde even alle alsnog drachtige feliciteren en degenen die nog bezig zijn of het volgend jaar weer oppakken een bemoedigend woord geven!

En melden dat alledrie mijn merries drachtig zijn! *\o/* Zo enorm gelukkig mee. Phoebe was in 1 keer raak en geen problemen gehad. Tjaja is natuurlijk een dagje ouder en had de eerste keer niet gepakt, tweede keer was een twijfel maar uiteindelijk drachtig, en vandaag een hartje gezien. Noeka was ook gelijk drachtig maar vrucht verloren, hengstig gespoten, gelukkig sloeg dat aan en bleek ze vandaag wederom in 1 keer drachtig. Ik had dit resultaat echt niet meer verwacht, op een driedubbele roze wolk hier.

*en nu wederom met enorme spanningshoofdpijn op bed, leuk joh, hobby’s :') *

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Caily!

Prisca kon geen duidelijkheid over gegeven worden. De cystes groeien in sneltempo terug, dus ik hoop dat 1 van de bolletjes die we gezien hebben een vruchtje is. Ze is in elk geval niet hengstig (!). Ik ga in deze voor een second opinion. Onze DA heeft al tamelijk wat fouten gemaakt met deze pony ondertussen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 08:42 



 
Profiel   

Fingers crossed!! Tjaja is vanwege de cystes op 15 (dubbele eisprong) en op 19 dagen gescant. Op 19de dag was het duidelijk te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 10:28 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook nog melden? O:)
Ik ben niet zo actief meer op Bokt, maar de zenuwen slaan hier ook toe, en hoe fijn is het om die hier met lotgenoten te delen. Zo te lezen zijn er nog meer latertjes en ben ik niet de enige die nog in spanning zit of het gaat lukken om haar drachtig te krijgen. :):)

Op de valreep hebben we besloten om Pepita dit seizoen nog te laten dekken. We hebben Pepita zelf gefokt uit onze Haflingermerrie, haar vader is een PRE. We hopen een grotere te fokken die minstens zo goed beweegt als Peppi en zich wat gemakkelijker laat rijden.

Bij de hengstigheid eind vorige maand kwamen we voor een verrassing te staan. Er was alleen diepvries beschikbaar van de hengst die we uit hadden gezocht. De hengstenhouder had wel toegezegd alleen de vervoerskosten te rekenen bij geen dracht. Vooruit dan maar, maar als ik dat had geweten zou dat nooit mijn keuze zijn geweest zo aan het einde van het seizoen..

Vandaag is Pepita gescand, ze was niet drachtig. Inmiddels hadden we wel al een andere hengst uitgezocht waar wel vers van mogelijk is. Waarschijnlijk kan ze maandag opnieuw geinsemineerd worden. Duimen jullie mee?

En voor wie het leuk vindt hier nog een foto van de prinses met mijn dochter. Paard niet op haar mooist met nog een pak winterhaar en de training net weer opgepakt, maar het geeft een idee.
[ img ]COO_4562

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 11:51 



 
Profiel   

Welkom Sammy!

Even ego over Prisca. Gisteren gescand en geen vruchtje te vinden, maar misschien toch wel drachtig. We moesten bellen mocht ze ineens hengstig tonen.
Vandaag, door de hengstenhouder, een second opinion gevraagd door een andere dierenarts.

Heeft die merrie een follikel zitten van 6cm. -:(-

Echt. Vertrouwen is weg in de eerste DA.

Nu goed. Almquell is verkocht, dus we gaan voor Sterngold nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:28 



 
Profiel   

Dankjewel Evelien!
Maar wat zal je balen... gaat ze vandaag nog geinsemineerd worden of is het al te laat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:37 



 
Profiel   

Ja, ze wordt vandaag nog geïnsemineerd. Het is de laatste kans dit jaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:43 



 
Profiel   

Ik duim Evelien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:47 



 
Profiel   

Ik zit al even stil mee te lezen. :o Gefeliciteerd nog voor de gene bij wie de merrie drachtig is gescand!

Welkom Sammyoo

Ik duim voor je Evelien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:57 



 
Profiel   

Jeetje Evelien het gaat ook echt niet mee zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:00 



 
Profiel   

Jeetje wat balen Evelien.
Duimen dat het pakt nu met Sterngold!
Heb erg leuke veulens van hem gezien dit jaar. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:10 



 
Profiel   

Oh no Evelien :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:11 



 
Profiel   

ach bah Evelien, nou een ei van 6 cm, vandaag insemineren en een andere hengst.. de beste ingrediënten voor een portie geluk hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:21 



 
Profiel   

Hier net terug van scan. Zag er allemaal top uit amai wat een apparatuur hebben ze toch op de kliniek. Was echt duidelijk paard en zelfs ogen zag je. Hart darmen, manenkam, benen uiteraard. Geslacht niet gezien want lag te diep met zen poep. Nou is toch altijd afwachten.
Vandaag 108dagen. Alle overtollige nietjes werden eruit gehaald. Dichtzetten was zeker niet nodig. Zag er heel netjes uit.

We kunnen nu rustig aftellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 14:48 



 
Profiel   

Dat klinkt goed Fotsy. Heb je misschien een foto gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 14:56 



 
Profiel   

Klinkt super Fotsy!
Wij gaan om 17u15 sperma halen en dan onmiddellijk insemineren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 16:14 



 
Profiel   

Sammyoo schreef
Dat klinkt goed Fotsy. Heb je misschien een foto gemaakt?


Nee helaas we waren met 7 vol verwondering aan het kijken dat ik achteraf dacht oh ik had het moeten filmen maar ja wou haar niet nog eens lastig vallen. Al is men merrie wel flink met scannen.
Maar ze begonnen dan te vragen over die nieuwe ziekte in quarters terwijl ze de nietjes eruit deden dus heb het maar zo gelaten.

Evelien duimen draaien dat het deze keer wel raak is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 18:53 



 
Profiel   

2a54 en Zonnetje, leuk dat het bij jullie alsnog gelukt is!

Ik las ook dat het bij een aantal nog steeds niet wil lukken. Vervelend zeg.

Fotsy, wat klikt dat gaaf zeg! Jammer dat je geen foto hebt, want het klinkt heel bijzonder. Fijn dat alles nog goed gaat met de dracht in ieder geval.


Wij zijn thuis druk met verbouwen, dus het lukt me niet altijd om te reageren. Vorige week is ons dak eraf gegaan en vervangen (zelf gedaan) en dat vreet een hoop tijd en energie.

Tiana is afgelopen week bij de chiropractor geweest. Ze leek niet veel klachten te hebben, maar ik wilde haar toch graag even controleren voor de rest van de dracht. Blijkt ze compleet vast te zitten :x dinsdag is ze behandeld en sindsdien liep ze kreupel en is haar linkerbeen dik. Inmiddels gaat dat rustig aan weer beter, maar ik schrok wel. Ze zou over 2-3 maand weer op controle moeten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 06:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 153 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 528  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen