Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 528  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2020

 
Profiel   

Die worden dan wel weg geknepen in dit vroege stadium.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 22:40 



 
Profiel   

Spannend sanne!

Bij Esmeralda ook weer kans op 2ling. 2 jaar terug moest er ook één afgeknepen.
Volgende week worden mijn merries gescand. Vind het zo spannend.... Vooral bij Wild Thing :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 23:55 



 
Profiel   

Als het goed is mag ik mij ook melden.
Wij zijn al een week aan het dekken, hopelijk vandaag de laatste dag.
Mijn mini appaloosa Orange van de Yellowhoeve.
85 cm.

[ img ]

Symbol van de Ponyhoeve.
91cm

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 06:52 



 
Profiel   

Dat gaat weer rap. Zaterdag hengstig gespoten, maandag met scannen ei net weg............... dusss

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 08:06 



 
Profiel   

Pradadaan, je hebt gelijk straks de 2e generatie zelf fokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 08:47 



 
Profiel   

Ik had voor vandaag Totilas besteld, kan hij niet worden geleverd :( Had gisteren al besteld.. Dus nu snel de 2de keuze bedacht, Escamillo. Heel gedoe met buitenland, maar hopelijk dan toch vanmiddag dekken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 09:13 



 
Profiel   

Vulina schreef
Ik had voor vandaag Totilas besteld, kan hij niet worden geleverd :( Had gisteren al besteld.. Dus nu snel de 2de keuze bedacht, Escamillo. Heel gedoe met buitenland, maar hopelijk dan toch vanmiddag dekken..


Oei nu hopen dat deze wel optijd geleverd wordt. Las bij blue horse ook dat je alleen op maandag, woensdag en vrijdag kunt bestellen. Vind dat toch een beetje lastig.

Voor mijn Valdez twijfel ik nog tussen For Ferrero en Escamilio.

Wat voor merrie heb jij voor hem en wat waren de punten waardoor je voor hem gekozen hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 09:36 



 
Profiel   

AM_Horses, spannend!! (ik heb jou hengst ook overwogen, maar ben toch voor een springer gegaan)

Birdie60 , wat een leuke combinatie!!

Vulina, wat jammer zeg, had je de 2e keuze al in gedachten of moest hij snel worden bedacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 09:37 



 
Profiel   

Hier wordt deze middag gescand! Hopelijk kunnen we dan gaan bestellen.
Vulina, wat jammer dat Totilas niet geleverd kon worden! Hebben ze een reden gegeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 09:41 



 
Profiel   

Oh wat slecht vulina dat ze dan gewoon niet leveren.
Wij dekken ook met blue horse maar dat lukt prima met die bestel dagen hoor. Heb de merrie wel bij de hengsten houder staan. Dat is wel zo makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 09:54 



 
Profiel   

Nou dat is ook lekker dan Vulina :( Geven ze daar dan ook de reden voor, ik kan me zo indenken dat je daar niet bepaald blij van wordt als je moet uitwijken naar een 2e keuze.

Baudyh, wachten maar en hopen dat het gelijk pakt

Birdie60, leuke combi!

Nog 2 dagen en dan gaan we kijken of het gepakt heeft, stiekem wel een beetje spannend :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 10:18 



 
Profiel   

Dat is heel irritant vulina
Dat is ook wel een beetje waarom ik nog twijfel over helgstrand die twee bestel dagen in de week. Was vorige keer al lastiger met v uytert kwa levertijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 11:15 



 
Profiel   

Birdi. Stippels <3

Vulina. Wat vervelend! Toevallig heeft een kennis met totilas gedekt bij poging 2 is sperma gecontroleerd, kwaliteit was heel matig. Dat is niet fijn om met zo'n hengst te dekken en vooral met die voorwaarden...

Boudyh. Dat is snel gegaan. Te laat met insimineren?

Sanne. Wat grappig, for kan ook een sprongetje maken ;) komt uit de moederLijn van Solitair.

Evelien. Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 11:39 



 
Profiel   

Ja insimineren kon niet meer.
Ze blijft gewoon bij de hengstenhouder en ze spuiten haar over 10 dgn weer hengstig. Volgende poging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 12:25 



 
Profiel   

Totilas blijkt dit jaar ook alleen maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag te dekken. In principe prima, zij het niet dat ze die voorwaarden er niet bij hadden vermeld. Vorig jaar had ik 1 drachtig van hem in de eerste poging, maar die bleek later gust..

Escamillo staat bij gestut Schult. Zij willen vooraf betaald hebben. Dat lukte natuurlijk niet meer, want van nl naar Duitsland duurt even. Maar uiteindelijk, met een betaalbewijs, zou het dan toch vanavond geleverd worden.

Ajesca, ik heb hem bij een grootramige Jazz merrie. Ik ben daarbij opzoek naar een goed achterbeen, schakel vermogen in draf, en een goed karakter. De merrie is zelf 1.80 dus de maat is geen uitgangspunt. Verder het liefst wat vrij bloed en vooral ook de wauw factor betreft mijn persoonlijke voorkeur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 14:54 



 
Profiel   

Ik kom hier ook alvast meekletsen als dat mag? Mijn oudste merrie krijgt binnenkort haar laatste veulen. Heb vorig jaar haar eerste nakomeling en enige dochter kunnen kopen en kan daardoor mijn foklijntje nu doorzetten (heb zelf alleen maar hengsten gekregen uit de oude merrie, nu nog een laatste kans haha). Ik wil haar volgende week laten scannen want heb haar nog niet hengstig gezien. Had vorig jaar gekozen voor de Duitse hengst Foundation, maar die is nu ineens een stuk duurder geworden. Ook is de merrie vorig jaar gust gebleven en vind het risico met de dekvoorwaarden dan toch net te groot worden.
Mijn oog is nu op de hengst Secret gevallen. Ik zoek wel bewust in het Duitse bloed, want dat matcht goed met deze merrielijn. Iemand bekend met Secret? Is nog een relatief jonge hengst natuurlijk, maar wellicht kent iemand er iets van?
Heb vandaag info aangevraagd bij de hengstenhouder en kan morgen even bellen. Hoop dat het lukt, mijn Duits is niet zo goed meer als het is geweest....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 19:24 



 
Profiel   

Ik heb wel een paar van Secret gezien ondertussen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 19:52 



 
Profiel   

BusyMissy leuk dat je meekletst! Hopelijk een positieve scan en snel insemineren!
Balen dat Foundation opgeslagen is..

Hier net allebei gescand en ze zijn er bijna. Vrijdag komt DA terug om opnieuw te scannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 21:26 



 
Profiel   

Hier vanavond voor de laatste keer gedekt.
Ben benieuwd over 18 dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 23:05 



 
Profiel   

Vulina schreef
Ik heb wel een paar van Secret gezien ondertussen :j

En wat vond je ervan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 23:08 



 
Profiel   

Ook ik mag mij dit jaar voorzichtig melden. Vorig jaar op de helft van de dracht een veulentje verloren.
Dit jaar weer een poging en mevrouw is weer in 1x drachtig.

Fitany is weer gedekt door Monet[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 13:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Hopelijk nu een heleboel meer geluk dan afgelopen jaar.

Ik zie Wainonia nog steeds niet hengstig maar ze zou het nu moeten zijn / worden. De dierenarts komt morgen om te enten en dan laat ik haar meteen scannen. Hoop niet dat die tante me weer fopt, want ik wil deze ronde echt gaan beginnen met insemineren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 13:24 



 
Profiel   

Hier nu 1 hengstig dus vanavond even scannen. Verloop is bij deze merrie is altijd vrij vlot dus hoop 1dezer dagen insemineren.
De andere merrie begint al wat meer interesse te tonen in de ruinen maar nog niet hengstig gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 13:37 



 
Profiel   

Wij insemineren vanavond weer 1 en morgen ook weer. Beide voor draagmerries, die lopen ook mooi synchroon :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 13:41 



 
Profiel   

BusyMissy schreef
Vulina schreef
Ik heb wel een paar van Secret gezien ondertussen :j

En wat vond je ervan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 15:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 528 [ 13183 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 528  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen