Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 302 van de 328 [ 8194 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 328  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2019 deel 2

Profiel   

Gefeliciteerd! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 18:42 

Profiel   

Ik was ontstipt vond het al mega rustig

Gefeliciteerd nog hagelkruis was een sjiek ding

Gefeliciteerd met je bruiloft wat een prachtog weer had je er bij vulina

Wat is hij toch knap baudy <3
Fijn dag het afspenen goed is gegaan

Ik heb zelf niets afte spenen ode en d'r moeder zijn beide verkocht en leven nu als god in België.
Wij gaan met 2 veulens en onze jonge merrie verder volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:21 

Profiel   

Vivaldi, <3 knap ding hoor, lekker genieten nu.

Seven, oooo echt je knappers maar fijn dat ze een super nieuwe thuis hebben, soms moet je keuzes maken helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:08 

Profiel   

Ik had de merrie te koop heb zelf maar 4 stallen en als ik met onze andere merrie verder wou moest ik 1 verkopen. Deze mensen wouden ode er graag bij en als fokker had ik niet meer tevreden kunnen zijn met de nieuwe eigenaren ze gaat zeker naar de keuring en de sport in.

Onze jonge merrie loopt eerst de ibop dit jaar en dan volgend jaar dekken.
De veulens die ik heb kunnen mooi 2 5 jaar groeien en dan zien we wel weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:15 

Profiel   

Hier word afspenen dit jaar n makkie vergeleken met 3 jaar geleden :)

Jill vind het echt heerlijk om van Frosty af te zijn dus we trainen lekker door....
2 plaatjes van vanmorgen:

[ img ]
[ img ]

Morgen ga ik eens kijken of ik mijn 3 kanjers samen op de foto weet te zetten, bij ons achter ligt n stuk braakliggend grasland en daar staat ook hoog gras tussen wat wel mooi is voor de foto's dus maar eens wat gaan proberen. Lukt het niet dan gaan ze apart op de foto en photoshop ik ze wel samen ;)

Wauw, koetje ziet er super uit!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:20 

Profiel   

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:41 

Profiel   

Flower heb ik gister opgehaald, maar het spenen valt haar zwaar...ik dacht haar lekker in de weide groep te zetten in plaats van in haar paddock..maar ze staat alleen maar bij de uitgang die arme ziel. Ze staat ook veel te gapen, dus ze heeft best wat last van haar uier.denk ik. Er lopen soms ook echt stralen uit... Wat doen jullie daaraan?

Power gaf er niks om gelukkig, die heeft niet 1 keer geroepen naar haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:47 

Profiel   

Baudyh, hij ligt er goed bij!! Fijn plekje!
Vicaldi, gefeliciteerd!! Wat een knap apart veulen!
En flink al volgens mij?
Vulina, foto’s!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:47 

Profiel   

tinkerbellz schreef
Flower heb ik gister opgehaald, maar het spenen valt haar zwaar...ik dacht haar lekker in de weide groep te zetten in plaats van in haar paddock..maar ze staat alleen maar bij de uitgang die arme ziel. Ze staat ook veel te gapen, dus ze heeft best wat last van haar uier.denk ik. Er lopen soms ook echt stralen uit... Wat doen jullie daaraan?

Krijgt ze nog brok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:30 

Profiel   

hagelkruis schreef
En flink al volgens mij?
Vulina, foto’s!!!!

Ja, ze is door een paard gedekt, we denken dat het een paard gaat worden, ze is echt al zo groot en zeer sociaal. Ik niet dat ik zo verliefd kon zijn haha.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:22 

Profiel   

corinadrenth schreef
tinkerbellz schreef

Krijgt ze nog brok?

Nee, alleen ruwvoer

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:20 

Profiel   

[ img ]

Othello staat overdag bij twee ruinen, en 's nachts naast zijn moeder in een eigen stal. Ik vind het spenen ook zo'n gedoe. Ik laat hem nog paar keer per dag even drinken,probeer het zo af te bouwen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:26 

Profiel   

Ohh wat leuk ik haal ze straks gewoon meteen uit elkaar.

Die van mij is enorm de vader is kleiner is dit normaal zo groot op die leeftijd? :wow:
3,5 maand

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:39 

Profiel   

Hagelkruis, heerlijk en zo te zien nieuwsgierig genoeg.

Vivaldi, ook jij ah genieten.

Seven, ha dus in dbt 2021 ben je er weer bij.

Tinkerbellz, hier met spenen de merrie een paar weken in het binnenbakje gehad terwijl haar veulen bij de andere bleef. Ze konden elkaar horen en die heeft toen ook best veel gelopen. Voor de uier alleen maar goed, buiten weinig eiwitten geven kan je er weinig aan doen, zodra de uier minder wordt zal ze denk ik wel rustiger worden. Het is best moeilijk om te zien :(:)

Desi, wow dat is al een flinke geworden. Spenen is ook niet leuk.

Laylah, mooie kleur joh, de eerrstee maanden groeien ze het hardst maar hij is zeker ad maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 07:38 

Profiel   

Ik hoop het jobamara

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 08:02 

Profiel   

Hij is net zo groot als die van mij en die is bijna 3 weken oud haha!
Knap ding hoor, die kleur ook gaaf! <3

vivaldi13 schreef
hagelkruis schreef
En flink al volgens mij?
Vulina, foto’s!!!!

Ja, ze is door een paard gedekt, we denken dat het een paard gaat worden, ze is echt al zo groot en zeer sociaal. Ik niet dat ik zo verliefd kon zijn haha.

[ [url=m/nNrgmc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 11:36 

Profiel   

Wat een knappe veulens komen hier al voorbij zeg!

heb ook nog een paar foto's van mijn kleine ukjes!
Mijn laatst geborene :) Hengstveulen Nio
[ img ]

En mijn little miss attitude Noia
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 11:51 

Profiel   

Zo, mooi aan de maat layla!
Wat een trotse kleintjes luna, mooi om te zien!

Hij ziet er goed uit desi!

MOoi veulen vivaldi!
Heerlijk CL! Ik merkte ook dat mijne het fijn vond om even zonder veulen te mogen zijn

Wat schattig hagelkruis. En wat een klein ding vergeleken met de rest.. Die heeft het alweer over afspenen _O-

Ik mag ook nog even wachten met spenen. MAar heb ze met voeren al apart. Oliver past met zijn snoet bijna niet meer door dat gat van zn eigen voerbak. Snappen jullie wat ik bedoel? Zodat de merrie er niet bij kan. Hij kreeg een kale plek. Dus nu de jaarlingen nog buite nstaan heb ik een stal over en krijgt hij daar zijn brokjes. Soms staat hij een uur apart, ook wel eens 2 of 3. En soms maar een kwartier. Merrie en hij geven er niks om. Dat scheelt. Spenen gaat straks dus ook gewoon simpel gok ik. Hij op het land ver weg van de merrie dei op het land staat. Moet goed komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:23 

Profiel   

Hebben jullie tips hoe ik mijn veulen niet uit mijn merries bak kan laten eten, als ik hem aan een halster pak werkt niet eet zijn eigen dan ook niet op

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 17:39 

Profiel   

Het enige wat ik kan bedenken is apart voeren. Dat doe ik nu dus ook. Voor de rest kan ik weinig bedneken. Ja hele hoge bak, maar is voor de merrie ook niet voordelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 17:43 

Profiel   

Ik voer El binnen in d'r eigen bak en Odin buiten uit de emmer, maar dat is bij mij het voordeel aan een box met uitloop eraan.
Veulen buiten stal laten eten? Of merrie buiten de stal laten eten en veulen uit de voerbak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 18:11 

Profiel   

Mijne laat zichzelf tegenwoordig al uit. Super handig!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 18:43 

Profiel   

{:} Handig!

Ik had de trailer een weekje in een leeg stuk wei geparkeerd om wat met Saga te spelen ermee. Gister teruggebracht naar stal (1km) met de paarden erin. Daarna met beide dames teruggewandeld naar de wei. Leerzame ochtend voor Saga!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Ze stonden beide los op de trailer, Sæunn had zich na het laden omgedraaid en durfde niet terug te draaien met Saga er bij in, dus dan maar andersom. Wel zeiltje dicht gehad met rijden. Bij stal even een paar minuten laten staan om bij te komen. Uitladen ging daarna super rustig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 20:09 

Profiel   

Bedankt allemaal voor de felicitaties en kaartjes _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 20:49 

Profiel   

Hier ook weer een update van mijn draakie ~~}>

Oepsie is echt een draak 1e klas! Hij is zeker niet bang om even te bijten of het achterbeen naar je te gooien. :=
Donderdag is hij alweer 6 weken! Waar blijft de tijd!? Maar wat is hij mooi!
Hij begint ook al wat te verkleuren naar het zwart op de benen en oren. Zijn neusje wordt wat donkerbruin.

Ben zó benieuwd wat voor kleur hij straks echt gaat worden!
Hier bij de foto’s! <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 21:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 302 van de 328 [ 8194 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 328  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen