Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 9 [ 208 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Spannend, de eerste keer..

 
Profiel   

Leuk, ik volg!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 00:07 



 
Profiel   

Wat leuk ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 07:59 



 
Profiel   

Welkom shinypony en lonnekexxx :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 09:55 



 
Profiel   

Weer een update foto! Hayley is vandaag 125 dagen drachtig :)

[ img ]

Verder heb ik niet veel te melden eigenlijk :') (wat een saai topic zo :+) Ze wordt nog steeds gereden en lijkt nog helemaal geen last te hebben van haar buik. Wel wil ik meer aan de hand gaan werken met haar, zodat we nog een klein beetje kunnen 'werken' als ze niet meer gereden kan worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 17:11 



 
Profiel   

Ah ze ziet er goed uit. Fijn dat haar buik nog niet in de weg zit! <3 +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 19:20 



 
Profiel   

Weer een updatetje van Hayley :D
Vandaag 150 drachtig, dus bijna op de helft *\o/* Al een klein buikje te spotten <3

[ img ]

Ik volg meerdere topics van drachtige merries en zie daarin voorbij komen dat mensen een gokje nemen van wat voor veulen er geboren wordt en wanneer. Zijn er mensen die het leuk vinden om voor Hayley der baby een gokje te wagen? :o Ze is uitgerekend op 22 mei en qua kleurkansen is het denk ik 99% kans op een donkerbruine :+ Maar daar heb ik verder niet zoveel verstand van :o Ik gok zelf een merrie veulen, al heb ik stiekem liever een hengstje, maar mijn gevoel zegt toch anders :')
Ohja en een naam.. Ik weet dat het wat vroeg is, maar het moet volgend jaar met de P beginnen (kwpn). Dus een beetje inspiratie kan ik wel gebruiken :) Het liefst wil ik iets Frans of Spaans, Engels ook wel. Hayley haar stamboek naam is trouwens Heaven's Child, misschien daar wat mee doen? :list:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 20:02 



 
Profiel   

Hayley der billen even gepimpt :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 14:36 



 
Profiel   

Ah wat leuk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 18:05 



 
Profiel   

Wat leuk!
Ik volg ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 10:58 



 
Profiel   

Ik volg ook. Ik heb een zelfde plan dus alle ervaring is meer dan welkom.
Erg leuk je verhalen, zie uit naar het volgende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 11:12 



 
Profiel   

Haha, die billen! Fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 11:31 



 
Profiel   

Wat een leuke merrie! Ik volg zeker ook.
En je hebt zeker ook een leuke hengst voor haar uitgekozen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 12:01 



 
Profiel   

Welkom allemaal! :D Super leuk dat jullie ons avontuur willen volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 20:45 



 
Profiel   

Ik volg ook. Grappig die billen :D
Gokje
24 mei donkerbruine merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 20:58 



 
Profiel   

Superleuk die bil haha how krijg je die letters zo strak? Scheer ook graag figuren maar vind dat lastig

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 21:01 



 
Profiel   

Gea99, leuk, ik ga hem opschrijven!

Girlyggirl, ik heb het laten doen door iemand, want zelf zou ik dit ook niet kunnen :+ Ze had een papier met de tekst uitgeknipt, een vaste hand en geduld :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 22:29 



 
Profiel   

Wat een ontzettend knappe merrie.
Het is heel erg balen van je been, hopen dat dat allemaal goed gaat verlopen.
Ik wil jouw merrie ook graag volgen, deze combinatie kan niets anders dan iets leuks geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:24 



 
Profiel   

Hugolien schreef
Wat een ontzettend knappe merrie.
Het is heel erg balen van je been, hopen dat dat allemaal goed gaat verlopen.
Ik wil jouw merrie ook graag volgen, deze combinatie kan niets anders dan iets leuks geven.


Welkom en dankjewel! Het gaat gelukkig de goede kant op mijn been :j Naast dat mijn zusje haar nog rijdt, doe ik wat grondwerk met Hayley :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:01 



 
Profiel   

Ik volg ook!

Voor de kleurkansen, die liggen nog iets anders aangezien In Style vosnakomelingen heeft gekregen, dus een vosdrager is :)
Voor je merrie weet je het niet aangezien dit haar eerste veulen is, maar papa Elfado heeft ook vosnakomelingen gekregen dus 50% kans dat jouw merrie ook een vosdrager is :D
Nu zouden de kleurkansen 82.03% voor bruin, 12.5% op vos en 5.47% voor zwart zijn maar in het geval dat je merrie wel een vosdrager is dan verschuift het naar 70.31% kans op bruin, 25% kans op vos en 4.69% kans op zwart.
Weet niet of je deze info graag wou hebben maar vind het zelf altijd wel leuk om uit te zoeken :Y)
Kon helaas niet vinden of In Style zwarte nakomelingen heeft, heb die dus op onbekend gehouden

Desalniettemin een hele mooie combi en ben benieuwd wat er uit gaat komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:49 



 
Profiel   

salatiga1995 schreef
Ik volg ook!

Voor de kleurkansen, die liggen nog iets anders aangezien In Style vosnakomelingen heeft gekregen, dus een vosdrager is :)
Voor je merrie weet je het niet aangezien dit haar eerste veulen is, maar papa Elfado heeft ook vosnakomelingen gekregen dus 50% kans dat jouw merrie ook een vosdrager is :D
Nu zouden de kleurkansen 82.03% voor bruin, 12.5% op vos en 5.47% voor zwart zijn maar in het geval dat je merrie wel een vosdrager is dan verschuift het naar 70.31% kans op bruin, 25% kans op vos en 4.69% kans op zwart.
Weet niet of je deze info graag wou hebben maar vind het zelf altijd wel leuk om uit te zoeken :Y)
Kon helaas niet vinden of In Style zwarte nakomelingen heeft, heb die dus op onbekend gehouden

Desalniettemin een hele mooie combi en ben benieuwd wat er uit gaat komen!


Leuk, welkom! :D
Bedankt voor de kleurkansen, ik heb er dus echt geen verstand van. Ik had al wel gezien dat In Style vos nakomelingen had, maar wist niet dat Elfado ze ook had :o Ik zal wel niks tegen mijn zusje zeggen, want die wilt dus echt geen vos :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 08:38 



 
Profiel   

mooie merrie heb je !

en qua veulen dan gok ik op een vos hengstje :D
spannend hoor je eerste veulen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 08:56 



 
Profiel   

Ik volg ook!

Wat een mooie merrie en leuk om de vooruitgang zo te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 09:52 



 
Profiel   

LauraEH schreef
salatiga1995 schreef
Ik volg ook!

Voor de kleurkansen, die liggen nog iets anders aangezien In Style vosnakomelingen heeft gekregen, dus een vosdrager is :)
Voor je merrie weet je het niet aangezien dit haar eerste veulen is, maar papa Elfado heeft ook vosnakomelingen gekregen dus 50% kans dat jouw merrie ook een vosdrager is :D
Nu zouden de kleurkansen 82.03% voor bruin, 12.5% op vos en 5.47% voor zwart zijn maar in het geval dat je merrie wel een vosdrager is dan verschuift het naar 70.31% kans op bruin, 25% kans op vos en 4.69% kans op zwart.
Weet niet of je deze info graag wou hebben maar vind het zelf altijd wel leuk om uit te zoeken :Y)
Kon helaas niet vinden of In Style zwarte nakomelingen heeft, heb die dus op onbekend gehouden

Desalniettemin een hele mooie combi en ben benieuwd wat er uit gaat komen!


Leuk, welkom! :D
Bedankt voor de kleurkansen, ik heb er dus echt geen verstand van. Ik had al wel gezien dat In Style vos nakomelingen had, maar wist niet dat Elfado ze ook had :o Ik zal wel niks tegen mijn zusje zeggen, want die wilt dus echt geen vos :')


Haha ja voor Elfado moest ik wel even goed zoeken hihi :Y) Ojee, kan ik me nou niet voorstellen! Vossen zijn geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 10:39 



 
Profiel   

Wat een leuk topic. Zou ook nog wel ooit zelf veulen willen fokken maar ik heb altijd ruinen :D en vind het financieel toch ook wel pittig allemaal.
Ik ga lekker jullie volgen. Ook leuk!

Hengstje op de 27ste!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 11:01 



 
Profiel   

Salatiga1995, ik zou een vos ook niet zo erg vinden hoor :D

Welkom Leonie! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 18:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 9 [ 208 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen