Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 506 van de 507 [ 12662 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2021

 
Profiel   

MDWStables schreef
Sterkte ladonna. Geniet nog even.

Ik heb 10 dagen geleden mijn ouwe plots moeten laten gaan en dat doet pijn. Na meer dan 20 jaar samen zijn is het een einde van een tijdperk. Hij stortte voor mijn ogen in toen ik hem binnen wilde halen en we kregen hem niet meer in de benen...


Jij ook sterkte nog. Precies dat, het einde van een tijdperk, dat doet pijn. En mijn jongste (5 jaar) die vroeg waarom Donna dan dood gaat... |(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 10:43 



 
Profiel   

Baudyh wat fijn dat het nageboorte er toch goed af is gekomen. En wat is het een leukerd!

Kabayo wat spannend zeg nu melk benen kan niet lang meer duren. Wedstrijdje

Michelle Echt de perfecte kol

Sanne dat wordt spannend!

Macavity Het gewicht van een trekpaard

Chadje wat een heerlijk koppie zeg!

Ice WOW die bles ik hoop dat 1 van mijn paarden me ook zo een bles cadeau doet! GEFELICITEERD! Zou je uit kunnen leggen wat er precies met het beetje was en hoe je het heb opgelost vind ik super leerzaam.

LaDonnna sterkte! Geniet nog even van haar. Ze zal nog wel even flink verwend worden.

Muronia Die van jou begint ook echt dik te worden weet nog hoe strak ze een tijdje terug was!

ljongema Wat fijn dat het goed gaat met je veulen en de pleeg moeder ik ben wel erg nieuwsgierig wat de kosten voor zo een pleeg moeder zijn.

Al_Zawraa Gefliciteerd!

CharmFaith Wat een heerlijk Plaatje!

Jacky Ben je mooi klaar mee zo een roller die zich door de singel niet laat weerhouden.

AliceLocer die bles is ook echt geweldig en je merrie is er ook helemaal oke mee dat jij er zo lekker bij zit heerlijk!

Fotsy die van jou staat ook echt op springen!

MDWStables Sterkte! Goede oplossing zo met die wand.

Hier denk in nu toch ECHT hars te hebben als jullie weer zeggen dat het stopjes zijn wordt ik denk ik gek hahahaha. Ik stress hem al helemaal vind het echt heel spannend. Vannacht stond ze naar haar buik te trappen en leek ze op de camera een hele punt buik te hebben. Vervolgens ging ze staan schrapen of maaien als of ze in het water stond met die hele hoge voorbenen.
Ik ben benieuwd wat jullie van de foto’s zeggen.
Heb net ademspray gehaald gebruiken jullie dat altijd of alleen bij problemen??

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door DDDara op 20-03-21 11:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 11:15 



 
Profiel   

Alicelover, heel knap is ie inderdaad! Echt een kopie!

MDWstables, jij ook sterkte met het verlies van je paard. Lekker vast zo'n grote stal voor je merrie.

Hier gaat een hengstje te koop, een merrie blijft waarschijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 11:18 



 
Profiel   

Al_Zawraa Gefeliciteerd. Die blik van de merrie

Alicelover Wat is ie mooi!!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 11:34 



 
Profiel   

Iedereen met een veulen gefeliciteerd. Voor de mensen met minder goed nieuws sterkte
lees al weer tijdje mee hier gaat zo snel..
al die veulentjes zo leuk. Hier nog ff geduld hebben. Heb het veulen van de week gezien en gevoeld bewegen <3 we zitten hier rond de 286 dagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 11:46 



 
Profiel   

Dddara dat begint er al op te lijken :D Zou haar wel al echt in de gaten houdrn, kan toch nooit lang meer duren

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 11:55 



 
Profiel   

Spannend ddd!

Wij zitten op dag 320 *\%/*
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:00 



 
Profiel   

LaDonna75 schreef
Jij ook sterkte nog. Precies dat, het einde van een tijdperk, dat doet pijn. En mijn jongste (5 jaar) die vroeg waarom Donna dan dood gaat... |(



Mijn kinderen waren op dat moment niet thuis en we hebben het ze de volgende dag verteld. We zijn met zijn vieren naar de stal gegaan en geconstateerd dat Witje weg was. Mijn 2,5 jarige dochter riep de eerste dagen de hele tijd; witje is dood, witje is dood he. Mijn zoon van 4,5 riep eerst; laten we een nieuwe nemen en was daarna toch verdrietig.

Ik hoop zelf erg op een merrie om aan te houden. Een hengst wil ik eigenlijk verkopen, vermits een juiste koper zich meld. Vorig jaar was ik er zo gek van dat ie is gebleven en het is een heerlijk dier (ook al is ie nu erg lelijk :') )


Laatst bijgewerkt door MDWStables op 20-03-21 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:01 



 
Profiel   

Al_Zawraa gefeliciteerd!

Hier wil ik een merrieveulen wel aanhouden. Dus ik zal wel 2 hengsten krijgen. _O-

Ik denk wel dat Ariel het niet vol houd tot de uitgerekende datum. (27 april)
Ze is vandaag 302 dagen
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:07 



 
Profiel   

Sterkte Ladonna en MDW. :(:)
Afscheid nemen is altijd erg ook al hebben ze een hele mooie leeftijd en leven gehad.
MDW, snap je wel. En denk dat je andere merrie de vergroting van de box geen probleem vindt. Kan ze vast wennen aan de luxe en extra ruimte.

Dddara, ik heb een wereld merrie. Alle veulens mag je bij. Ze is voor haar veulens en ons als eigenaren super lief! Alleen andere paarden mogen niet eens kijken. Dan flipt ze wel in de verdediging.

Jou merrie schiet ook op! Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:27 



 
Profiel   

Zeg pa en ma, beeb mag nu wel eens komen hoor >;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:29 



 
Profiel   

Oh vergeet de vraag of het veulen blijft of voor de verkoop is. Ik houd die van mij zowiezo aan tot hij 3/4 jaar is. Eerst uitgroeien, dan beleren en dan zien we wel verder. Komende jaren blijft hij dus.

Ik heb zijn halfzus van 2019 ook nog.
Als veulen:
[ img ]
En nu
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:40 



 
Profiel   

Ice gefeliciteerd. Mooie zwarte met bles.

Ladonna sterkte gewenst. Moeilijke beslissing. Afscheid nemen is nooit fijn.

AZ gefeliciteerd. Ooit krijg je een merrie van haar... Ik duim voor je mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de pasgeboren veulens,wat een knapperds zijn het.

Ik wacht nog steeds in spanning af...uier ontwikkeling is nu meer dan vorige week

Ik heb enorm getwijfeld of ik t veulen hou of niet, aangezien het een verrassing is en ik helemaal niet op p een veulen zat te wachten
Maar ik heb inmiddels wel besloten om het veulen te houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:58 



 
Profiel   

Dddara dat zijn geen harsjes :') maar jij zit al in het volgende stadia melk :P zal vast niet zo lang meer duren hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 13:37 



 
Profiel   

Dddara, ik zou haar vanavond en vannacht in de gaten houden, het lijkt inderdaad of je de harsjes al voorbij bent .

Het is de bedoeling dat ons veulentje blijft. Ik hoop op een merrie, maar ook als het een hengstje wordt, is hij in principe niet voor de verkoop.
Je weet natuurlijk nooit hoe het gaat, maar ik heb Rose zelf gefokt 14 jaar geleden en hoe leuk is het dan om nu Rose haar eerste veulentje ook zelf te houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 14:18 



 
Profiel   

proficiat!! Al

Het veulen blijft als het een merrie is met leuke vlekjes en het juiste kleur! Anders word het verkocht


Even egoo

Er had iemand gevraagd of ik de foto's van de shoot wilde delen die we een tijdje terug hebben gehad. Dus hier zijn er een paar, Mijn halve stal ruiter met Mira. Foto's zelf zijn wel leuk maar ik vind het helaas jammer dat ze het touw niet heeft weggewerkt. Behalve op 1 foto.
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Zijn er nog merrie's die last hebben van dikken benen? Sinds gisteren heeft ze een dik been die iets warmer had maar niets speciaals. DA was er gisteren voor haar wonde nog eens deftig uit te kuisen en ze zei dat we niets anders kunnen doen dan dat we al aan het doen zijn. En stalbandages rond doen. Dus stond ze vannacht er zo bij :p

[ img ]

en nog even haar uier van deze middag na half uur aan de hand wandelen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 14:26 



 
Profiel   

Mijne heeft olifanten benen achter. Altijd aan het eind van de dracht. Verder niks raars, niet kreupel oid. Na veulenen trekt dit ook gelijk weg..

Ik plaatste dat ergens en toen zei iemand: het is net of ik mijn eigen benen zie tijdens mijn zwangerschap.
Daar moest ik toch wel erg om lachen, er zijn best wat overeenkomsten dus! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 14:33 



 
Profiel   

Olivia had het vorig jaar ook toen ze op het einde liep. :j
En idd toen het veulen er was, waren de dikke benen ook zo weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 14:35 



 
Profiel   

Oke top merci. ik probeer ze zoveel moeglijk beweging te geven aangezien ze niet buiten kan. Maar soms lukt dat niet altijd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 14:37 



 
Profiel   

Dddara; Haar beentje lag naar achteren. Zegmaar gelijk met haar neusje. Daardoor eerst het beentje naar voren moeten trekken, toen paste het er pas door. Was wel even stress.

Ik had haar gefokt voor de verkoop maar begin te twijfelen nu ze er is :o .

Even veulen spammen hier :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 15:32 



 
Profiel   

Deze kwam uit de total us merrie toch? Ik zie gewoon een klein total us'je :D

Dddara die zou ik maar goed in de gaten houden! Dat lijkt meer op melk inderdaad als je dat achterbeen zo ziet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 15:34 



 
Profiel   

Veel merries hier die nu tegen het einde lopen. Nou Treasure begint er ook al wat vaart achter te zetten. Ze is nu 296 dagen maar heeft al best uier, banden worden slapper, dr buik is net een skippybal. Nog geen zucht of dikke benen en nog een heel goed humeur verder dus dat is wel fijn.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 15:36 



 
Profiel   

Hahaha nou het gaat niet echt goed met mij en mijn harsjes he :+ !
Nog 2 paarden te gaan dan om straks een harsje te vinden...... :')

Maar nu staat ze echt flink witte melk te lekken beide achterbenen vol.

Dus ik verwacht eigenlijk wel wat vanavond of vannacht of op ze minst dit weekend.....
We zijn er klaar voor.

[ img ]

Dit wordt mijn eerste keer.... dus als iemand nog een goede tip heeft
...graag


Laatst bijgewerkt door DDDara op 20-03-21 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 15:48 



 
Profiel   

Niet meer uit het oog verliezen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 15:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 506 van de 507 [ 12662 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen