Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 319 van de 507 [ 12662 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 507  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2021

 
Profiel   

Dames hier gaat alles super.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vannacht wel raar gedroomd dat Sterrd haar veulen veel te vroeg kwam. 8)7
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:57 



 
Profiel   

Ik heb Trixie na de rzdbeg vorig jaar ook eerst even ondersteboven aan de achterbenen in het rond gezwierd en een plofje laten neerkomen in het stro omdat ze niet meteen in leven leek te schieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:15 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:33 



 
Profiel   

Dat zijn ook al uiers Corina, gaat hard zo!

Ik had nog even een vraag,geef je de tetanus en influenca enting aan je drachtige merrie 4 weken voor de uitgerekende datum, of is dat niet nodig? Ik twijfel nu...
En wie doen dit allemaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:36 



 
Profiel   

Dag 307 al??? Wauw! Voor jou écht bijna daar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:22 



 
Profiel   

Michelle, die van mij krijgen elk jaar januari de griepprik standaard. Ik geef dan niet nog een keer extra voor de bevalling, maar als je het écht goed wil doen is het wel beter geloof ik. Lotus moet nog haar 2e griepprik in maart dus dat komt mooi uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:27 



 
Profiel   

mijne word volgende week geënt. maand voor uitgerekende datum

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:49 



 
Profiel   

Wauw wat zijn sommige merrie's al ver zeg :D
April zit vandaag op 197 dagen, en heeft al een heerlijk buikje.
Kan echt niet meer wachten op het veulen!
We rijden momenteel wel wat minder ivm het vele slechte weer. En ik ga het denk ik ook op een iets lager pitje zetten aangezien ik wel een beetje het gevoel krijg dat ze het wat zwaarder vind.
Wanneer gaan jullie minder/stoppen met rijden?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:12 



 
Profiel   

Oh begint al spannend te worden bij enkelen. Vanaf 300 krijg ik al de zenuwen :')

Wij zitten nog maar aan 273 dagen.

Ik heb van de zes veulens nog nooit eentje overdag gehad. Altijd Snachts op de meest vervelende uren ;) en eentje eens om 7 uur savonds. Dat was wel ideaal. Maar die had smorgens echt al tekenen en ik moest toch gaan werken uiteindelijk toen er niks gebeurde dus ze bewust in de kudde gegooid zodat ze zich zou ophouden en bij thuiskomen iedereen in de stal gezet en ze ging direct liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:07 



 
Profiel   

Smeetje ik ben ergens in november al gestopt. Vind het niet zo nodig als ze drachtig is :)

Ik ent gewoon op de datum dat ze moet. Dus in oktober. Veulen krijgt wel een veulenprik.

Corina spannend!! Bijna *\o/*

Mirjam wat een mooie sneeuw foto's. Waar woon je? Dit lijkt mij niet in NL? Zo raar wil je niet dromen... brrr

RivQ ja het is zeker fijn! Alleen nog de spulletjes voor de bevalling bij elkaar zoeken en dan zijn we er klaar voor.
Super dat Lotus zo goed gaat! Daar word je toch blij van :D

Ual je hebt gelijk! Erg mooi hoor :j

Ik heb al 2 veulentjes gezien op Facebook. Laat de baby's maar komen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:20 



 
Profiel   

Kabsyo, woon in zweden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 16:04 



 
Profiel   

Sunnyhorse, mooi buikje heeft je tinker :) Denk dat er wel meer merries zijn die zich echt beter voelen als ze drachtig zijn. Ik heb er ook zo een.

Cio, haha hoe krijgt ze het voor elkaar zo helemaal onder de stront. Gelukkig doet die van mij dat echt zelden :D

Ladonna, gefeliciteerd met het kalfje. Ongelukje is best leuk uitgepakt! Ik hou wel van die belgische blauwe :)

Florie, flinke buik heeft ze, dus die zal het inderdaad zwaar krijgen nu. Gelukkig hoef je niet zo heel lang meer te wachten :)

Anso, herkenbaar dat lelijke gedrag. Hier is vriendinnetje van mijn merrie ook drachtig, maar die kunnen op het moment niet met en niet zonder elkaar. Die van mij is wel echt lelijk aan het doen, dus die staan met een draadje ertussen. Ze kunnen dan wel gewoon neuzen en kriebelen maar niet achter elkaar aan jagen.

Macavity, knappe merrie, ze ziet er goed uit!

Tanja84, spannend hoor als je niks weet, ze is van bovenaf behoorlijk rond inderdaad :)

Luna, wat een schatjes <3

Knolselder, die bevallingsfoto's van jou herinner ik me nog, zo leuk voor je kindjes om mee te maken :)

Michelle, die vult al aardig door met het uier!

Hoop hier een beetje op een avondbevalling, zou voor mij het mooist uitkomen :D Vorig jaar was het rond half 4 snachts.

Amigo, welkom!

Ynekes en corinadrent, voor jullie is het echt bijna zover!

Rivq, fijn dat het zo goed gaat met Lotus!

Hier op dag 248 nu :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 17:14 



 
Profiel   

Immii: ja hier ook. Vandaag kwamen ze voor het eerst wee samen buiten (wel apart). Niet dat ze niet buiten kwamen maar zijn beetje afhankelijk van de paddock die vrij zijn. En met dat quierona flipt als ze alleen staat kreeg ik een
Berichtje of ze Mira er naast mocht steken. Ik was juist op baan dus heeft ze nog effe gewacht tot dat ik er was. Dus samen na de enzo en Mira verstond haar er niet aan dat ze toch apart moesten. Ze liep mee met quierona. Maar is beter om ze apart te houden.


Wat gaan ze allemaal snel! Ik ben echt benieuwd naar die eerste veulentjes. Hier nog 83 dagen te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 17:51 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Nog even fototjes van vandaag. Letterlijk nu getrokken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 18:08 



 
Profiel   

Hebben jullie dat ook? Ik word plaatsvervangend zenuwachtig zeg, van al die hoogzwangere merries van jullie! Leuk hoor.

Het is ook een mooie afleiding in de coronatijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 20:23 



 
Profiel   

[ img ]
Uier is nog héél bescheiden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 20:28 



 
Profiel   

Michelle5418 schreef
Dat zijn ook al uiers Corina, gaat hard zo!

Ik had nog even een vraag,geef je de tetanus en influenca enting aan je drachtige merrie 4 weken voor de uitgerekende datum, of is dat niet nodig? Ik twijfel nu...
En wie doen dit allemaal?


Mijne doe ik 2 maand voor uitgerekende darum, ze wordt dus komende maandag geent

RivQ heerlijk dat Lotus zo op haar plek is bij jou!

Kabayo fijn dat camera en alarm geregeld zijn!

Angelpam ja dat duurt nog ff, gelukkig al een heleboel voor die tijd om mee te genieten!

Mirjamalvaro wat een lieve uitstraling heeft je merrie!

Smeetje mijne tot 7 maand actief gereden, daarna afgebouwd en sindag 9 maanden dracht alleen nog wandelen.

Helaas na afgelopen zaterdag nog niet weer kunnen wandelen met Cass vanwege het gips. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, gipsarm is weg, nu alleen gips om de middelvinger wat er 2 weken omheen moet blijven, na vinger uit de kom moeten de bandjes rustig genezen anders kan hij er zo weer uit schieten . Ben weer een stuk handiger, van t weekend misschien klein stukje wandelen proberen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 21:25 



 
Profiel   

Ja ik word ook al helemaal zenuwachtig! Haha!

Ik wou dat Patty wat voortmaakte. Geen idee hoever ze is, maar ik hoop dat ze vroeg gaat :):) zal je zien dat ze pas in mei moet ofzo _O-
Tietjes stellen in elk geval nog niets voor |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 21:53 



 
Profiel   

zat eens te speuren naar het dekgeld van bloomberg. die is flink omhoog gegaan. in Duitsland kost ie 700 euro en in nederland 1200 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 00:17 



 
Profiel   

Voor de genen die vaker hebben gefokt. Hebben jullie misschien foto's van de vorige drachten van de uiers van jullie merries van bij voorbeeld laatste weken voor dat het veulen kwam..... Zo dat de onwetende onder ons een beetje een idee hebben wat we kunnen verwachten dat we niet al een maand te vroeg naast onze stal liggen te waken hahaha.

Mijn eerste (en tot nu toe enige) veulen 5 jaar geleden verwachte ik veel (14 dagen) eerder door het uier van mijn merrie toen er steeds maar niets kwam heb ik het daarna helemaal gemist..

Dit was haar uier TOEN met 327 dagen ( ze was toen maiden) en zat toen soms een wit puntje (melk?) aan het uier aan 1 kant
[ img ]
Het veulen is pas met 342 dagen geboren.


Laatst bijgewerkt door DDDara op 23-01-21 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 09:51 



 
Profiel   

[ img ]
Uier van Eli vorig jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 10:06 



 
Profiel   

Hoe ver van te voren was dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 10:07 



 
Profiel   

Hoeveel wil je zien.. Dit zijn foto's van verschillende paarden van hoogstens 1a2 dagen voor de bevalling. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 10:10 



 
Profiel   

DDDara schreef
Hoe ver van te voren was dat?

Denk dag voor de bevalling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 10:16 



 
Profiel   

Top! dank jullie wel dit is een duidelijk verschil met die van mij ja..... nu snap ik dat ik nog 2 weken moest wachten :o weer wat geleerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 10:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 319 van de 507 [ 12662 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 507  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen