Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Scannen onder sedatie?

 
Profiel   

We hebben haar al vanaf haar 3e en hebben haar nooit hengstig gezien, dus dat zegt weinig. En ze staat sinds een jaar samen met een 23 jarige ruin (Met die ruin staat ze al vanaf dat we haar hebben, maar op dat weiland bedoel ik) op een weiland verder van ons huis, wij voeren en controleren elke dag, maar meer ook niet. Verder word er toezicht gehouden door iemand anders, die er naast woont, maar die let daar echt niet op.

En daarom, heel naar dat ze nu voor niks verdoofd is en een arm in haar gat heeft gehad, maar wel nodig. Gewoon afwachten was in dit geval onverantwoord, niet alleen door haar gedrag, maar ook omdat we haar niet constant zien.
Als ze drachtig was, dan hadden we een hoop aanpassingen gedaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 17:38 



 
Profiel   

Fijn dat ze niet drachtig is! Snap goed dat je haar hebt laten scannen. Ik vind het een verstandige keuze. Maar het lijkt mij ook een lastige opgave om haar te laten afvallen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 17:55 



 
Profiel   

Ja, dat word zeker een uitdaging. Het land is kaal, ze krijgen droog hooi en zij krijgt een vitaminekorrel.

Het zal dus echt van meer beweging moeten komen. Dus elke dag maar even wat rondjes door de wei ~~}> Grapje uiteraard. Moeten maar aan de wandel.


Idd maar beter dat er niks in zit. Moet wel eerlijk zeggen dat er een kleine teleurstelling door me heen ging, want de hengst die haar gedekt zou hebben is overleden.. En als er dan een kansje is dat er een veulen van hem komt dan is dat natuurlijk heel speciaal. Maar aan de andere kant zouden we nooit gekozen hebben voor de combi en hebben we bewust gekozen deze merrie nooit te laten dekken.

Dus, beter zo en een veulen komt er dus ook niet. Ook niet in de toekomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 18:45 



 

Vind dat je heel goed gehandeld hebt hoor! Nu lekker dieeten ;-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen