Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Camera bewaking drachtige merrie

 
Profiel   

Hallo,

Wij fokken hobbymatig met Tinkers. Echter hebben we vaak problemen met de camera's.

Even een situatie schets:
We hebben allemaal camera's van foscam. We hebben nu 5 camera's aangesloten. Er is een netwerk kabel getrokken van de stal naar het huis. Er zijn 4 mensen die meekijken op de camera. Ik, degene met wie ik samenwerk en zijn vrouw en dochter. Volgens Foscam moeten per camera met 4 apparaten kunnen kijken.

Echter lukt dit vaak niet. We zorgen ervoor dat de app telkens goed afgesloten wordt en niet blijft draaien op de achtergrond. Gisteren was er niemand aan het kijken. Maar toch kon niemand erop. Hij gaf aan dat we aan het maximum aantal kijkers zaten. Zelfs eergisteren ( toen er een veulen geboren was) konden er maar 2 mensen kijken. De rest van de camera's gaf hij ook aan dat we op het maximum zaten terwijl er niemand aan het kijken was op de andere camera's :+ Ik heb Foscam hierover gecontacteerd maar die blijft gewoon zeggen je kunt met 4 kijken, wellicht dat de app op de achtergrond nog draait bij iemand anders. Maar zoals ik al zei, dit is echt niet het geval. Dit wordt elke keer gecontroleerd.

Volgend jaar verwachten we, als alles drachtig is, 4 veulens op 2 weken tijd. Het is handig als we dan onze camera problemen opgelost hebben. Wie herkent dit probleem of weet hoe we dit kunnen oplossen?
Alvast bedankt

Gr
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 08:31 



 
Profiel   

Ik heb ook Foscam maar ben er ook niet heel tevreden over. Ik ben de enige die er hier op kijkt, maar mijn camera maakt regelmatig geen verbinding dus is niet volledig betrouwbaar. 75% van de tijd doen ze het maargoed niet altijd dus. Heb er 1 met kabel en 1 draadloos en beide hetzelfde probleem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen