Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Merrie drie maanden drachtig. Lijkt hengstig

 
Profiel   

Hallo,

Ik heb een 18 jarige merrie die nu drie maanden drachtig is. En sinds een aantal dagen laat zij wat hengstig achtig gedrag zien. Het is niet zo erg als ze echt hengstig zou zijn. Want dan is het echt " een pis merrie" maar ik ben nou omzettend bang dat ze de embryo heeft afgeworpen.ze word maandag gescand. Maar moet ik mij nou heel veel zorgen maken. Komt het voor dat merries hengstig zijn tijdens de dracht?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 06:36 



 
Profiel   

Het kan. Die van mij was tot het veulen geboren werd hengstig. Daarna na het veulen een week was ook helemaal niks meer gezien.

Wij dachten ook dat ze niet drachtig zou zijn omdat ze hengstig toonde. Maar gelukkig toch een veulen.

Laten scannen zal je wel wat rust geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 06:57 



 
Profiel   

Wat een interessante vraag. Antwoord is al gegeven. Wel spannend! Ben benieuwd naar de scan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 07:00 



 
Profiel   

Hier ook een merrie gehad die harstikke Hengstig bleef/was. En zelfs met haar dikke buik nog merries wou dekken.. kwam gewoon een veulentje uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 07:04 



 
Profiel   

Onze Liz is altijd "hengstig" als ze dragend is :+ normaal zie je nooit iets aan haar als ze hengstig is, behalve als ze dragend is, inclusief plassen, gillen enz. Veulen kwam gewoon gezond ter wereld *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 07:39 



 
Profiel   

Ik verplaats je berichtje even naar de Kraamstal :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 14:50 



 
Profiel   

Mijn merrie is vorig jaar ook gewoon nog een keer hengstig geweest na 2 maanden volgens mij.
Daarna niet meer en er is gewoon een gezond veulen geboren in maart dit jaar.
Dus het kan wel. Ik heb toen ook gescand hoor omdat ik ook bang was dat er iets mis was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 09:54 



 
Profiel   

En wat is er uit de scan gekomen..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-20 09:20 



 
Profiel   

Is ze nog drachtig, ik ben wel benieuwd.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 19:33 



 
Profiel   

Ze is niet meer dragend, ze is wel die zelfde maandag opnieuw geinsimineerd en zaterdag komen we er weer achter of ze dragend is

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-20 07:29 



 
Profiel   

Ach, jammer aafkestar, hopelijk is ze weer drachtig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-20 21:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen