Moeder heeft na 2 maand geen moeder gevoelens meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindsey_99
Berichten: 2476
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:42

Vitalbix Breed and Grow is prima spul. Nog een maand of zo volhouden, dan is het veulen wat zelfstandiger wat eten betreft. Veulen mag dat ook eten. Kan ook zijn dat hij wat te hard bijt in de spenen, de merrie van mijn veulen beet hem dan in z'n achterbeen. He joh, ophouden daarmee... :D

Titomesquita
Berichten: 39
Geregistreerd: 09-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 23:09

Lindsey_99 schreef:
Vitalbix Breed and Grow is prima spul. Nog een maand of zo volhouden, dan is het veulen wat zelfstandiger wat eten betreft. Veulen mag dat ook eten. Kan ook zijn dat hij wat te hard bijt in de spenen, de merrie van mijn veulen beet hem dan in z'n achterbeen. He joh, ophouden daarmee... :D

Zit daar melkpoeder in aub?
Van pavo podo lac werd haar vorig veulen erg ziek, misschien is er een ander product met paardenmelk poeder op de markt die beter is? Hij eet wel verschrikkelijk goed, een vreetzakje.
Neen, het is niet zomaar een beet omdat hij lomp is, wat me verontrust is dat ze op voorhand al van hem wegloopt, dat is moeilijk uit te leggen, maar intuïtief voelt dat niet OK.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Moeder heeft na 2 maand geen moeder gevoelens meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 12:43

podo lac is voor lacterende en dragende merries niet voor veulens. Aan een veulen geef je pavo podo start of een andere veulenbrok van een ander merk.