Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 225 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

 
Profiel   

Cynthia. Wat een mooie oplossing zo voor Idris. Fi haar buik groeit duidelijk :j

For_que mooie hengst

Cp. Oeps, de meiden weten dus al precies wat goed en kwaliteit heeft.

Mirjamalvaro. De merries zien er goed uit

Kabayo. Dat kon ik mij dan nog goed herinneren. Dit wordt een mooi bont merrietje :j

Gypsy. Welkom

Vandaag had ik een fotoshoot gepland staan met papa to be 'White Dream' eerste voorproefje ontvangen <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 01:49 



 
Profiel   

Wow AM, hij is echt <3 <3
Hij gaat het vast druk krijgen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 07:32 



 
Profiel   

AM_Horses, dank voor het welkom heten! Wow wat een prachtige foto van een prachtige man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:58 



 
Profiel   

Fi krijgt al een mooi buikje. ook fijn dat het afspenen zo rustig gaat.

Cp112; zal je zien, is altijd zo als je wat wilt :+

Knappe merries Mirjamalvaro, maar ook hele mooie veulens.

Welkom Gypsy! Ook direct spannend met de nieuwe merrie! komt vast goed :D

Echt een hele knappe hengst AM! helaas zijn mijn merries veel te klein voor hem haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:42 



 
Profiel   

Knappe man AM!!

Welkom Gypsy, spannend avontuur ben je aangegaan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:11 



 
Profiel   

Welkom Gyspy!

Echt die White Dream!!! Het is dat hij niet echt matcht met Fi, maar als ik een andere merrie had gehad... <3

Ik ben benieuwd of Fi over een maand nog zo bol is. Ze krijgt morgen haar wormenkuur en gaat vrijdag naar stal, dus over op hooi en hopelijk ook wat meer 'training', maar we gaan het zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:18 



 
Profiel   

Caresse07. We gaan het zien. Al wel wat intresse hier en daar. Ook uit het buitenland. Dat is wel een probleempje, ik kan niet naar het buitenland versturen. Moet hij op een eu station staan. Dat is voor ons nog niet haalbaar

Cynthia. Ik ben ook benieuwd of ze minder rond wordt door het binnen staan. Of dat het al wel een dracht buikje is.

Nigrante is bijna op de helft *\o/* [ img ]

En nog een foto binnen van White Dream <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 01:40 



 
Profiel   

Wauwie Amhorses! Mooie foto's en wat is dat gupje mooi opgedroogd <3
Ik zal zaterdag een vergelijkingsfoto maken van haar buik :P

Cynthia ik ben benieuwd of je verschil gaat zien :D

Welkom Gypsy! Mooie merrie en hengst!

Vandaag is Fayola 5 maand drachtig en Zilver morgen 6 maand :) Zal zaterdag even foto's maken
Wel even mijn knappe Ylva showen <3 Nog 50 dagen te gaan tot we naar Zweden afreizen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 06:51 



 
Profiel   

Het was hier rustig vandaag :+
Toch vandaag nog foto's gemaakt
[ img ]
[ img ]
En waar ik het over had. Vind haar minder bol dan met haar hengstveulen. Ben heel erg benieuwd. Wil nog eens pendelen voor de grap. Rondje was merrie , heen en weer hengst (toch?)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 20:49 



 
Profiel   

AM_Horses ach wat braaf met die krans!

kabayo ik zou idd zeggen bescheiden buikje nu nog maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 20:58 



 
Profiel   

Laten jullie de merries extra inenten ?

Joly is nu 138 dagen drachtig <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:49 



 
Profiel   

Mijlpaal 180 dagen bereikt met Wiske :D
Ik mag met haar weer stappen onder het zadel en voor de koets, héél blij *\o/*
[ img ]

En Maddy 178 dagen, helaas geen foto van :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 19:09 



 
Profiel   

Mijn merrie is vandaag 160 dagen drachtig en ik heb vandaag voor het eerst het veulentje zien bewegen. Ik vond het nogal vroeg. Maar ik zag echt duidelijk een “boink” en een paar kleinere duwtjes daarvoor.
En mijn merrie nu al aan het zuchten. We zijn nog niet eens op de helft :D. Dat wordt nog wat :)

Ik ben wel een beetje emo nu :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:16 



 
Profiel   

Wpaard nee ik laat mijn merrie niet extra inenten. Ze wordt altijd rond begin november geënt. En dat is om mij prima.
Ze ziet er mooi uit :D

Sanet och nu al zwaar :(:) Arm paard. Staat haar nog wat te wachten :=

Mukiwacobs mooie mijlpaal :)) Wat fijn dat het zo goed gaat!!

Gypsy ja he? :D Zou het dan toch..? Een merrie? <3

Vandaag zijn we in Vinkega gestart. Ik merk dat ze het zwaarder krijgt nu ze al 6 maanden drachtig is, voornamelijk met de galop. Wel fijn gereden en merk echt dat we vooruit gaan <3 Nog een paar dingen op de planning en dan gaat ze lekker op zwangerschapsverlof :(:)
Vandaag 5e en 6e geworden met 189 en 186 punten van de 27 deelnemers. Zeer tevreden mee en het klopte ook met mijn gevoel :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 23:20 



 
Profiel   

Er zijn er al best een aantal een heel eind op weg!
Mijn merrie is zoals altijd tijdens de dracht weer enorm rond en gezond :')
Ze is nu 6 maanden drachtig en meestal rond 8 maanden trekt dat weer een heel eind weg.
Als je haar nu zit lijkt het of er 3 in zitten :wow:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 10:05 



 
Profiel   

Hier ent ik t voorjaar altijd. Wel voor het veulen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 10:38 



 
Profiel   

Hier merk of zie ik er nog niets aan.
Jeetje wat komen er al hele buiken voorbij☺
Treasure nu op 141 dagen dus gaat richting 5 maanden.
Dream wordt normaal volgende week afgespeend want zie nu de bovenlijn van de merrie wat verminderen en ze zijn er wel klaar voor.

[ img ]
Aldus het mini buikje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 11:01 



 
Profiel   

Wpaard wat een schattig buikje! Ziet er ook heel knuffelbaar uit. :D Mijn da adviseerde om de enting naar voren te halen en 1 maand voor de uitgerekende datum te doen.

MukiwaCobs Wat superfijn, zo blij kan een mens dan met een stapritje zijn he, als je eerst een tijd helemaal niet kon.

Oh sanet daar zou ik ook emo van worden, ik voel steeds aan die buik, maar nee hoor niks. Ik ga denk ik huilen als ik wat voel haha.

Gefeliciteerd met de mooie punten kabayo, knap gedaan! Maar nu niet hopen op een merrie he, want dan word het vast een hengst.

ajesca wat een buik!

kyrkelover wat een knappe pony zeg, en dan ook nog het moederschap combineren met een, zo te zien succesvolle, wedstrijdcarriere. Petje af!

Pinta is vandaag aangekomen! Arm ding met haar superdikke buik. De verkoper zei nog, hou haar uiers in de gaten hoor!
Ze staat nu even appart van de rest, ik ga geen risico's nemen dus eerst maar met een draadje ertussen vriendjes worden voor ze bij elkaar gaan. Er word tot nu toe gelukkig heel vriendelijk gereageerd. <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:30 



 
Profiel   

Kabayo. Knappe puppy <3
Je gaat nu wel echt een buikje zien bij silver. Maar nog niet zoals bij het hengst veulen. Ik duim voor een merrie :j
Nette punten, gefeliciteerd

Wpaard. Ik laat de merries niet extra enten

Mukiwacobs. Mooie mijlpaal. Fijn dat wiske mag stappen

Sanet. Dat is idd best vroeg. Maar zo leuk en mooi om te voelen en zien

Ajesca. Wow zo lijkt ze mega

Kyrkelover. Knap dat de merrie hrt zo goed doet. Sport, veulen en drachtig. Top merrie :j

Gypsy. Is er niks bekend over deze merrie. Een indicatie wanneer ongeveer gedekt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:20 



 
Profiel   

Nee ze komt uit spanje, de verkoper had geen idee, behalve dan de schatting van de da dat ze waarschijnlijk januari al bevalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:37 



 
Profiel   

Gypsy ; Dat is al snel! Spannend hoor als je echt helemaal geen dekdatum hebt.
Heb je wel een idee van de hengst die er bij gelopen heeft?

Mijn merrie is inderdaad giga.
Maar dat heeft ze echt altijd.
De foto van hierboven is van een paar weken terug.
Je begint nu al te zien dat ze weer wat in proportie begint te komen gelukkig :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:59 



 
Profiel   

Hier worden ze ook in november geent, en laat ook niet extra tegen influenza enten. Wel voor WNV in het voorjaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 12:38 



 
Profiel   

Leuk Gipsy, ben ik niet de enige met een waarschijnlijk januariveulen zonder gekende dekdatum :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 12:57 



 
Profiel   

Ik heb ook geen idee wat voor hengst, het is echt een verrasingspakketje. :') Voor hetzelfde geld komt er een muildier uit, alles kan haha.

ajesca123 ik vind het bescheiden hoor, maar ik ben dan ook modena gewend.

Knolselder nu ben ik wel benieuwd, hoe ga jij dat aanpakken? Wanneer laat je de kleine voor het eerst even buiten? En heb je dan bv ook al een dekentje klaar liggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:27 



 
Profiel   

Er komen al een aantal flinke buiken voorbij! :)

Wpaard ik laat haar wel extra enten. Ze is 25 april uitgerekend, denk dat ik haar eind maart nog eens laat enten.

Muwikacobs wat fijn dat je weer wat met haar kan doen. Goede berichten!

Sanet, wat bijzonder dat je het al gevoeld hebt. <3 Ik was van de week ook aan het kijken omdat Havanna haar buik nogal bewoog. Maar ik geloof dat ze het zelf deed. :+

Gypsy spannend! Ben benieuwd wat er uit zal komen.

Kabayo weer knap gereden. Leuk dat ze het nog zo volhoud. Wat heb je nog op de planning?

Ajesca op die foto lijkt ze idd mega! :oo

Kyrkelover wat knap van Treasure dat ze het allemaal zo combineert.

Cynthia Fi inmiddels op stal? Kan je haar meer gaan rijden nu ze op stal staat?

Havanna heeft zelf haar zwangerschapsverlof aangekondigd geloof ik. Begin oktober heb ik haar nog L2 kunnen klasseren, maar sinds 1,5 heeft ze er echt geen zin meer in. Ze gaat letterlijk stilstaan met rijden, al is het niet eens meer echt rijden te noemen. Ik had gehoopt om november nog te kunnen rijden/hobbelen. Ik probeer het woensdag nog 1x, als ze dan weer aangeeft dat ze er geen zin meer in heeft dan stop ik er mee. Ze is nu 165 dagen, dus dat wordt laaaaaaaaaaang aftellen op deze manier. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 15:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 225 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen