Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 488 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491 ... 495  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2021 - deel 2

 
Profiel   

Hier draaien de duimen ook voor jullie Ual.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:51 



 
Profiel   

Wat heftig ual, hopelijk laten de foto's een iets betere prognose zien. Duim voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 14:16 



 
Profiel   

Gets wat akelig, sterkte, ik hoop op goed nieuws voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 14:57 



 
Profiel   

Wat heftig... hopelijk kunnen jullie er nog iets aan doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:22 



 
Profiel   

Sterke ual_95, hopelijk krijg je positief nieuws van de foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:44 



 
Profiel   

Mijn duimen draaien overuren, ik hoop op 'goed' nieuws maandag voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 17:27 



 
Profiel   

Ik duim mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 16:43 



 
Profiel   

Wat heftig Ual.. Hopelijk kunnen ze toch nog iets voor haar betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 16:53 



 
Profiel   

Bedankt allemaal voor de sterkte-wensen en draaiende duimen. We gaan ze hard nodig hebben. Y;( Ik laat iets weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 19:06 



 
Profiel   

Ach nee Ual, wat een verdriet weer... Hopelijk maandag weer wat nieuwe hoop voor je. Duim met de rest mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:58 



 
Profiel   

Ik duim ook voor je mee, Ual.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 23:36 



 
Profiel   

Ook mijn duimen draaien voor je UAL, vreselijk dat het zo uitpakt, nu hopen dat er geen onherstelbare schade is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 23:45 



 
Profiel   

Oh nee Ual wat een pech en een verdriet!
Konden ze al iets zeggen of het door een ongeluk komt of dat het aangeboren is?
Dat ze er eerst geen last van had maar naar mate groter werd toch?

Hopelijk valt het mee en wordt ze gewoon weer beter! Er is kans hè!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:34 



 
Profiel   

Wat verdrietig Ual. Ik duim voor je. Dan zijn ze nog weer zo klein en afhankelijk…. Heel veel sterkte en hoop echt dat er iets aan te doen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 11:04 



 
Profiel   

Jeetje wat een nare wending. Heel veel succes morgen en de duimen draaien.


Dream is inmiddels ruim 7 maanden oud en jeetje wat gaat het in een keer snel. Het is echt een hele beer aan het worden en de veulen look gaat er in een keer vlot af.
Inmiddels is hij afgespeend en hij doet het super.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 16:51 



 
Profiel   

Mijne is vandaag precies 8 maand! Tijd vliegt echt


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:23 



 
Profiel   

Jullie duimen lijken voorzichtig te hebben geholpen :(:) Whinnie is op de foto geweest, wat niet heel gemakkelijk was. Het was moeilijk om de goede plek te vinden, aangezien de blessure erg diep in haar schouder zit. De enige kans op herstel is een operatie. Deze kans grijpen we met beide handen aan. We hebben haar achtergelaten en morgen wordt ze geopereerd. De arts was voorzichtig positief, maar wel even onder voorbehoud, omdat het een ingewikkelde operatie wordt.

Even voor het idee een foto. Het gedeelte onder de pijl hoort normaal niet zo wazig/rommelig te zijn. Normaal gesproken is dat een soort 'leegte' op de foto. Hier zie je meerdere beschadigingen. De arts zei dat hij in zijn meer dan 20 jaar als arts, nog nooit zo'n beschadiging heeft gezien in het schoudergewricht. Wel in de knieën.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 18:48 



 
Profiel   

Oh wow ual, voorzichtig positief nieuws. Wat fijn. Morgen operatie, spannend! Ik blijf nog even voor jullie duimen!
Bedankt voor de update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 19:45 



 
Profiel   

Och jeetje wat bizar dat de arts dat nog nooit heeft gezien heeft hij ook nog een idee hoe zoiets kan ontstaan? Ik duim dat ze haar kunnen helpen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:24 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Och jeetje wat bizar dat de arts dat nog nooit heeft gezien heeft hij ook nog een idee hoe zoiets kan ontstaan? Ik duim dat ze haar kunnen helpen!


Sowieso door trauma, dus ze heeft iets geks gedaan in de wei. Toen ik de wei in kwam, zag ik dat het draad aan één kant los hing. Grote kans dat ze daar in vast heeft gezeten en zich losgerukt heeft, met alle gevolgen van dien. Maar ze kan zich ook simpelweg verstapt hebben. Dit is ook wel een brokkenpiloot hoor. Ze heeft toentertijd ook met haar gebit in de drinkbakbeugel gehangen. Dit paard zou je oprecht moeten inpakken in bubbeltjesplastic. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:33 



 
Profiel   

Och jeetje wat een ellende ik heb ook zo'n exemplaar staan, nu 2 1/2 jaar ze leeft nog steeds maar dat is ook zo'n godswonder (met ondertussen gouden hoeven)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:38 



 
Profiel   

Fijn dat er voorzichtig positief nieuws is.
Spannend morgen de operatie,duim nog even mee dat alles goed verloopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 22:33 



 
Profiel   

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=2043209

Om dit topic niet helemaal over haar te laten gaan, heb ik een eigen topic aangemaakt. Ik zal daar updates plaatsen. Dan kunnen we hier nog even genieten van de groeiende veulens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 22:48 



 
Profiel   

@ual Dat is toch voorzichtig positief. Als ze haar vandaag opereren kunnen ze wellicht nog meer zeggen over de daadwerkelijke schade en het herstel. Blijf dus nog even duimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 07:54 



 
Profiel   

Hoi allemaal, voor degene die het leuk vinden en eventueel nog op zoek zijn naar een leuk cadeautje of voor iedereen die al bezig is met de hengsten keuze voor volgend jaar: ik heb een veulen module ontwikkeld waarin je alles rondom de dracht en daarna kan bijhouden *\%/* Denk aan hengsten keuze, namen, (buik)foto’s. Ik hield het allemaal in een notitie boekje bij en dacht dat moet beter kunnen _O- https://creations.daisysdawn.nl/

En Rajah groeit als kool! [ img ]

Voor degene die zich O’Malley nog herinneren uit 2019 <3
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 488 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491 ... 495  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen