Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 495 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2021 - deel 2

 
Profiel   

Wat gaat het toch hard en wat blijf ik het apart vinden dat ze vanaf zondag al als 2 jarige worden gezien rebel is van 25 juni dus eigenlijk pas anderhalf en zo zijn er nog heel veel die nog lang geen 2 zijn.

Rebel deed vandaag wel echt zijn naam eer aan al waren mijn merrie en pony ook erg druk maar meneer vond het tijdens het wandelen nodig om te springen en stuiteren alleen parkeerde hij ook ff ze voorhoefjes tegen mijn rug aan dat was wat minder nu weer een klein beetje last van mijn rug maar gelukkig niks ernstigs

Het draakje
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Iedereen alvast de beste wensen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 18:41 



 
Profiel   

Wat worden ze groot allemaal zo leuk te zien en te volgen, wat fijn dat de jaarling hengst nu de goede kant op gaat! Goede beslissing!
Quick:

[ img ]

Reitse: }>

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-22 21:42 



 
Profiel   

Wat leuk zeg om al die foto's te zien! Echt mooie paarden geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 01:31 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijn kleine trots KWPN (flemmingh) x New forest (hamlets magnum xl)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-23 17:39 



 
Profiel   

Inderdaad, wat worden het stuk voor stuk prachtige dieren! Sommige ogen ook al heel volwassen, vind ik.

Hier veel pech gehad, voor de geïnteresseerden was er een volgtopic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=2043209

Hier wordt ze al een heel paard. Ze is in ieder geval groter dan haar moeder!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-23 18:12 



 
Profiel   

ual_95 schreef
Inderdaad, wat worden het stuk voor stuk prachtige dieren! Sommige ogen ook al heel volwassen, vind ik.

Hier veel pech gehad, voor de geïnteresseerden was er een volgtopic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=2043209

Hier wordt ze al een heel paard. Ze is in ieder geval groter dan haar moeder!


[ [url=m/MdSeW5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AlXi10.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een heftige dingen zeg. Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan! Hoe groot is de moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-23 18:44 



 
Profiel   

Wat fijn om te lezen dat het met Whinnie goed gaat.

Eigenlijk zien ze er allemaal top uit en lijken ze al zo volwassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-23 19:28 



 
Profiel   

Pikeur schreef
Wat een heftige dingen zeg. Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan! Hoe groot is de moeder?


De moeder is 1.56, dus ik gok dat de 'kleine' inmiddels wel over de 1,60 is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-23 23:55 



 
Profiel   

Wat een fijne update van 'kleine' Whinnie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-23 10:03 



 
Profiel   

ual_95 schreef
Pikeur schreef
Wat een heftige dingen zeg. Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan! Hoe groot is de moeder?


De moeder is 1.56, dus ik gok dat de 'kleine' inmiddels wel over de 1,60 is.

Leuk, mooie maat.

Ik dacht gelijk even dat ik helemaal geen recente foto had van moeder en dochter dus gelijk gemaakt vandaag. Zonde als ik achteraf helemaal geen foto's heb. Mijn merrie is iets boven de 1.60 en 'het veulen' denk een kleine 1.50. Ik hoopte op een flinke E of klein paard dus dat gaat wel lukken denk.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-23 10:20 



 
Profiel   

Wat een knapperds hebben jullie allemaal. Ben wel benieuwd of jullie ze al hebben gemeten?
Ik kijk wel eens naar zo'n groeischema maar vraag me af in hoeverre ik daar op kan vertrouwen, dat is natuurlijk zo verschillend per situatie.

Riverdale staat nu een week op haar nieuwe plek, ging heel anders dan verwacht. Ik denk dat ik het me wat te romantisch had ingebeeld ofzo :(

De andere paarden doen zo ontzettend lelijk waardoor ze doodsbang voor ze is en al een paar keer door het draad is gegaan. Daardoor staat ze nu even alleen tot we een andere oplossing hebben. Ze is zo ontzettend lief maar ook zo onderdanig waardoor de andere paarden denk ik ook zo heftig zijn tegen haar.
En dan met name haar moeder was ook zo lelijk. Met zijn tweeën gaat het nu wel al mag River dan niet bij het eten komen. Komt er een derde paard bij dan verandert mijn andere merrie weer en is ze opnieuw lelijk pff.

Het gekke is, vandaag zag ik paar druppels melk aan haar uier. Zal ze haar kind dan misschien toch herkennen of is dat gewoon puur toeval? Ze is na River niet meer drachtig geweest.

Komt allemaal wel goed hoor maar vond het zo zielig voor mijn kleine hoopje. Al is ze niet heel klein meer haha.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-23 23:30 



 
Profiel   

Oohh wat leuk om jullie knapperds te zien nu ze wat ouder zijn

Geen idee hoe t komt, misschien per ongeluk dit topic ontstipt.

Ons verrassingsveulen Solana is gebleven, nu ben ik daar enorm blij mee, zeker omdat haar moeder vorig jaar is overleden ;(

Ze heeft tot eind januari in de opfok gestaan, ze staat nu op een pensionstal, de stal waar ze geboren is.

Gelukkig had ik een fantastische opfok gevonden, bij iemand aan huis en enorm kleinschalig
Wat enorm waardeloos dat sommigen van jullie vervelende ervaringen hadden.

Inmiddels is ze weer thuis, groeit goed, net 2 jaar oud en echt een flinke tante met haar 1m54.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 18:45 



 
Profiel   

hier is de onze zondag verhuist geweest. Hij moest daar helaas weg. Door overname van stalling en vermindering van paarden. De nieuwe eigenaars hebben beslist wie mocht blijven en wie moest gaan. Hij staat nu tijdelijk op een weide tot er plaats is bij mij op stal. Daar kan hij helaas maar blijven tot augustus. Dus hopelijk is er snel plaats waar zijn mama staat.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 03:23 



 
Profiel   

Mijn Reus is ook groot geworden nu ruim 1.65
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 14:57 



 
Profiel   

Hier 1 van de 2021 hummels gehouden en deze heeft inmiddels zijn deklicentie ook al binnen :j

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 16:30 



 
Profiel   

<3 Super leuk om ze allemaal weer te zien!!

Die hummel is toch een flinke bink geworden! Verwacht je volgend jaar al nageslacht van hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 19:10 



 
Profiel   

Inderdaad erg leuk om ze zoveel groter te zien nu, wat een verschil zeg! Het zijn echt al hele paarden.

Elonia is ook een grote meid. 1.66 inmiddels. Een heel lief, mensgericht paard maar ze is wel sterk en weet dat soms ook :+
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 19:22 



 
Profiel   

Kaplaars schreef
<3 Super leuk om ze allemaal weer te zien!!

Die hummel is toch een flinke bink geworden! Verwacht je volgend jaar al nageslacht van hem?



Ja hij mag 2 van onze merries dekken binnenkort. Als t hem lukt dan in ieder geval :')


@muronia, flinke buffel die merrie. Wat voor kleur heeft ze? Ziet er roan achtig uit zo stekelharig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 21:35 



 
Profiel   

CP op dit moment is het een beetje een peper en zout wannabe-valk achtig kleurtje, maar ze is schimmel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 06:02 



 
Profiel   

Vandaag 2 jaar oud. Mijn gefokte kruising waarvan iedereen dacht wtf :') maar ze is echt prachtig aan het worden. Top karakter en geweldige beweging.
Shire X Barok Pinto. Ze is al zeker 1.70.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-23 10:19 



 
Profiel   

Wow die van jullie zijn ook echt knap al muronia en cp112.
Groot ook....vooral groot...haha
En dan te bedenken dat ze nog niet uitgegroeid zijn
Echt gave dieren nu al

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-23 11:22 



 
Profiel   

Cp echt een knap ding zeg!!

Hier mijn klein spook. En een spook is het echt wel. Wat een karakter heeft hij :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-23 12:36 



 
Profiel   

cp112 schreef
Vandaag 2 jaar oud. Mijn gefokte kruising waarvan iedereen dacht wtf :') maar ze is echt prachtig aan het worden. Top karakter en geweldige beweging.
Shire X Barok Pinto. Ze is al zeker 1.70.

[ [url=m/fxGEri.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow 1.70 al, wat mega groot. Super knap ook!

[ img ]

Ik vind het lastig met, ik heb ook geen idee, ik gok 1.58 nu net als haar moeder. Deze is van 2 maanden geleden, links mama en rechts Riverdale op de foto net 2!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 16:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 495 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen