Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 480 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 495  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2021 - deel 2

 
Profiel   

Ja dat bedoel ik. Ik heb niks aan plaatsen want die fotos heb ik allemaal al geplaatst. Ik wil een nieuwe uploaden _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 07:08 



 
Profiel   

AshleyRol schreef
Kiss1990 hij ziet er zeker goed uit! Dronk hij nog veel voor hij weg ging? Ben benieuwd of River gaat invallen, die at veel zelfstandig maar dronk ook nog wel heel veel vond ik.

Marryanne mijn veulen probeert te drinken bij het andere veulen, ze doen gekke dikke dingen hihi


Hij stond al een week in de nacht in zijn "eigen stal" naast die van zijn moeder dus kon al zeker 7 uur zonder de merrie staan voordat hij weg ging.

Haha deze had ik al in de oei ik groei geplaatst dus uploaden hoefde niet meer.

Marryanne ik ken ook een geval dat er een nieuwe merrie in de groep met merries en veulens kwam (dat was een D pony dus niet echt vergelijkbaar met zijn moeder van 1.70) maar toch vloog het veulen alleen maar achter de pony aan en zag zn moeder niet meer staan. Was echt sneu want die pony sloeg van zich af en hij bleef maar komen en de merrie waar het veulen van was rende maar weer achter het veulen aan. Gelukkig had het veulen met een half uur ongeveer zn eigen moeder weer door en daarna nooit meer vergist

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 07:36 



 
Profiel   

@Kiss Wat ziet ie er goed uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 16:08 



 
Profiel   

Foto's uploaden lukt weer!

[ img ]
Niet op de bende om de hooibak heen letten, mijn paarden kunnen niet zo netjes eten :x.

Voor het eerst de ruin bij merrie en veulen in gezet, en de merrie heeft er een dagtaak aan omdat Replay niet bij hem mag komen van haar xD. Maar verder gaat het eigenijk best goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 18:52 



 
Profiel   

Bij mij nog niet ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 19:31 



 
Profiel   

Hij hapert hier ook nog :')

Richo en Rous beide hun d-oc predicaat :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 19:33 



 
Profiel   

Poging 366

Doet het niet |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 19:57 



 
Profiel   

Leuke foto hij doet het :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 21:32 



 
Profiel   

Poging 735
[ img ]

Hij doet t. He he

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 21:57 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Poging 735
[ [url=m/dTFb4U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij doet t. He he


Blijf het zo leuk vinden om het zusje van Rival in de gaten te blijven houden :):)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 22:40 



 
Profiel   

Deze dame nu ook 4 maanden oud <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 22:47 



 
Profiel   

Leuk om alle baby's hier langzaam aan volwassen te zien worden! <3

Ze ziet er al uit als een heel paard MacavittL!

Knapste Rival. <3
Hij blijft stoer met zijn hoge witte achterbeentjes!

Poging 735 geslaagd Cio. _O-
Was dat die stuiterbal? :D

Wat een leuke foto Rose_Sonny! Linkse paard ziet er zo uit als een reus haha. <3



Twee mannen van mij vermaken zich ook wel met elkaar. _O-
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Finn krijgt zelfs voetbal les van Milo en ze nemen het allebei heel serieus. :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 23:02 



 
Profiel   

Hele leuke foto’s Quir!

Algemene vraag: is één of twee leeftijdgenootjes genoeg voor een opfok? Of liever een grotere kudde? Ik zit te twijfelen tussen twee opfok opties, eentje is iets grootschaliger met leeftijdgenootjes, andere is samen met één (misschien twee) veulen(s) en twee volwassen paarden in het land ernaast (en bij strenge winter wslk samen in grotere paddock).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 23:12 



 
Profiel   

MacavityL schreef
Hele leuke foto’s Quir!

Algemene vraag: is één of twee leeftijdgenootjes genoeg voor een opfok? Of liever een grotere kudde? Ik zit te twijfelen tussen twee opfok opties, eentje is iets grootschaliger met leeftijdgenootjes, andere is samen met één (misschien twee) veulen(s) en twee volwassen paarden in het land ernaast (en bij strenge winter wslk samen in grotere paddock).


Ik heb ze met 2 lopen. En ook moeders erbij :) (is wel al afgespeend, veulens zijn van 2020)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 00:13 



 
Profiel   

Ik heb het liefste een gemengde kudde, met in ieder geval 1 leeftijdgenootje. Op die manier kunnen ze én spelen, én leren ze gelijk hoe ze paard moeten zijn.

@quir, haha ja wel een beetje, maar stiekem is hij ook maar 1.65 of zo. Eigenlijk nooit echt gemeten :'). In ieder geval is hij niet heel groot haha.
En wat een toffe foto's! Kan Milo die van mij ook voetbal les geven? Replay vindt de flexibele balken nog steeds veel leuker dan de bal om mee te spelen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 05:50 



 
Profiel   

Wat een mooie fotos quir. Al echt herfst ook. Jeetje wat gaaf!

Ja ze is de stuiterbal. Nog steeds kan ze er wat van _O- Maar het wordt zo langzamerhand een volwassen dame.


Ik heb kleine opfok groepen. In de winter 2 en in de zomer 3 of 4. In de leeftijden van afgespeend tot en met 3 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 06:17 



 
Profiel   

MacavityL schreef
Hele leuke foto’s Quir!

Algemene vraag: is één of twee leeftijdgenootjes genoeg voor een opfok? Of liever een grotere kudde? Ik zit te twijfelen tussen twee opfok opties, eentje is iets grootschaliger met leeftijdgenootjes, andere is samen met één (misschien twee) veulen(s) en twee volwassen paarden in het land ernaast (en bij strenge winter wslk samen in grotere paddock).


Ik zou ook voor meer kiezen.
Heb het bij een kennis mee gemaakt die haar veulen met 1 ander veulen had staan dat 1 van beide veulens een behoorlijke blessure had waardoor die 3 maand boxrust moest hebben. Dan staat je veulen dus of 3 maand ook op stal of 3 maand alleen. Tevens leren ze van meer veulens meer. Als 1 van beide veulens heel terughoudend is en de ander juist heel brutaal leren ze minder in de opfok dan wanneer ze met meer veulens staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 06:48 



 
Profiel   

Ja! Hij doet het weer :D .
Rockefeller is naar de opfok.
Voorlopig wel de grootste (natuurlijk).


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 10:17 



 
Profiel   

Ik kies trouwens bij voorkeur ook voor een grotere groep, zeker voor hengsten. Die zijn altijd aan het ravotten en 'ruzie maken' en onze ervaring is dat zich dat in een grote groep sneller uit stabiliseert. Dan krijg je rust in de groep en dat is toch wat iedereen wil?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 10:21 



 
Profiel   

Heb zelf voor kleinschalig gekozen, ze staat nu met 4 anderen, in totaal met 5.
3 veulens, 1 jaarling en een 2 jarige.
Ze staat er nu 2.5 week en doet t goed, wel erg onderdanig en onzeker soms.
Logisch, ze was thuis t enige veulen en moet erg wennen nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 15:43 



 
Profiel   

Oh sanne ik vind Rival zo knap en de perfecte aftekeningen hebben op zn benen! Heeft ie toxh beter gekregen dan zn zusje hoor _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 16:00 



 
Profiel   

Hier 3 veulens, 3 merries en 1 ruin. Leeftijden van hmmm 6-16 ofzo.
En in andere wei 3x 2.5jarigen. Die komen later in de groep erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 16:22 



 
Profiel   

Wat zijn de baby's allemaal groot inmiddels!

Hier al een tijdje niets gepost, en dit is ook gelijk mijn afsluiter in dit topic. Vorige maand is mijn lieve kleine baby naar zijn nieuwe baasje gegaan waar hij het ontzettend naar zijn zin heeft. Maar ook heb ik helaas meteen afscheid moeten nemen van mijn lieve knappe en nog veel te jonge merrie. Ze heeft haar taak gelukkig kunnen volbrengen, maar ze was echt op.. Het was voor ons een moeilijke zomer, waarin het soms moeilijk was om echt optimaal te genieten van dit knappe stel, wetende dat de merrie echt niet in orde was. Gelukkig hebben we haar de zomer redelijk goed door kunnen krijgen op de pijnstillers. Het was de enige juiste beslissing, maar wat missen we deze top mama..

Gelukkig hebben we nog een mooie fotoshoot kunnen doen, en hebben we een mooie herinnering aan haar.

[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Voor iedereen die nog af moet spenen, veel succes, en dat alle knappe 2021 baby's maar mooie gezonde paarden mogen worden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 20:00 



 
Profiel   

immii_clarr , wat is dat toch heftig als je weet dat je merrie niet langer kan leven dan dat het veulen haar nodig heeft. Heel veel sterkte nog, zowel met de verkoop van je uk als met het inslapen van je merrie! Triest dat het echt niet meer ging met haar! De foto's zijn prachtig!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 23:10 



 
Profiel   

Triest immiiclar maar inderdaad prachtige foto’s. Sterkte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 23:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 480 van de 495 [ 12373 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 495  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen