Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Veulen kopen, waar begin je?

 
Profiel   

Aangezien ik geen topic kon vinden over het aankopen van een veulen, wil ik graag een openen.

Ik wil zelf graag op zoek gaan naar een veulentje, wij zouden dit jaar zelf een veulen krijgen van onze merrie, maar helaas is het veulentje tijdens de geboorte overleden ;(. Mede hierdoor durf ik zelf het fokken niet meer aan met mijn paarden. Echter keek ik er enorm naar uit om een veulentje in de kudde te hebben en later zelf op te kunnen leiden.

Maar, waar begin je als je een veulen zoekt? Natuurlijk worden nu in deze maanden de meeste veulens geboren, maar worden die dan al meteen aangeboden of vraag je dat aan de fokkers? Ik ben heel nieuw in deze wereld vandaar de vragen.

Tips en suggesties zijn meer dan welkom :).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 14:17 



 
Profiel   

Poeh, er zijn zoveel mogelijkheden, via veilingen, marktplaats, Facebook

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 14:33 



 
Profiel   

[PP] Een veulen kopen: wat komt er allemaal bij kijken?

Ik heb dezelfde vraag 4 jaar geleden ook gesteld, en heb ondertussen een onwijs leuke (bijna) vierjarige die ik als veulen heb gekocht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 14:35 



 
Profiel   

@ Brigitte_D, daarom weet ik ook niet goed waar te beginnen, nu is het aanbod nog nihil natuurlijk :).

@xLoki, ik neem eens een kijkje, bedankt voor de tip :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 15:53 



 
Profiel   

Zoek je een kwpn veulen? Op de Facebook pagina kwpn veulens komen veel net geboren veulens voorbij en vaak staat erbij of ze later voor verkoop zijn, of vragen mensen dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 16:34 



 
Profiel   

Als eerste bepalen wat je precies zoekt en wat je ermee wilt in de toekomst.
Daarna fokkers benaderen, dat kan nu ook prima.