Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Temperatuur daling drachtige merrie

 
Profiel   

De grote vent vanmorgen <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 09:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat een leukerd en inderdaad na de temperatuur daling van meer dan een graad volgt de geboorte

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:02 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Begrijp ik goed dat de merrie al drachtig was toen ze bij jullie kwam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:10 



 
Profiel   

Niqui schreef
Gefeliciteerd! Begrijp ik goed dat de merrie al drachtig was toen ze bij jullie kwam?



Jup drachtig uit ierland. Mooie van al is dat ze verkocht werd omdat ze niet drachtig was geworden :') We laten haar hier opvoelen en ja hoor drachtig. Dus ze hebben dat vruchtje gemist in ierland op de eerste echo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:34 



 
Profiel   

Aha, vandaar dat je ook weet welke hengst het geweest is. Kan het veulen ook dunskin zijn denk je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:41 



 
Profiel   

nieky1993 schreef
Niqui schreef
Gefeliciteerd! Begrijp ik goed dat de merrie al drachtig was toen ze bij jullie kwam?



Jup drachtig uit ierland. Mooie van al is dat ze verkocht werd omdat ze niet drachtig was geworden :') We laten haar hier opvoelen en ja hoor drachtig. Dus ze hebben dat vruchtje gemist in ierland op de eerste echo



Net zoals mijn vosmerrie, die 4 april is bevallen van een vader onbekend uit Ierland (smokey black zou hij moeten zijn).
Verkocht omdat ze niet meer drachtig werd,naar hengst laten gaan en niet hengstig worden dus maar ff scannen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:42 



 
Profiel   

Niqui: vandaar dat we idd de papa weten. We gaan sowieso een kleurtestje doen. We willen hem aanhouden als dekhengst dus wel fijn om te weten wat hij doorgeeft.

Poosje81: haha exact dat dus idd. De oude eigenaar was behoorlijk geirriteerd ervan ook en geloofde echt niet dat ze drachtig was :') Heb nu een foto doorgestuurd van merrie met veulen, benieuwd of hij het nu wel geloofd haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je veulen. Ziet er goed uit!

Is de temperatuur zo laag gebleven de 24 uur voor de geboorte? of waren daar toch nog schommelingen in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:02 



 
Profiel   

OYYO schreef
Gefeliciteerd met je veulen. Ziet er goed uit!

Is de temperatuur zo laag gebleven de 24 uur voor de geboorte? of waren daar toch nog schommelingen in?



Hij is 1x omlaag gegaan. Hoelang em lager was weet ik helaas niet. Om 21u hadden we de laatste check-up. Maar de volgende dag was de temperatuur terug tussen 37.5 en 38.0 gedurende de dag. 3u voor de geboorte was em 37.7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:04 



 
Profiel   

nieky1993 schreef
Niqui: vandaar dat we idd de papa weten. We gaan sowieso een kleurtestje doen. We willen hem aanhouden als dekhengst dus wel fijn om te weten wat hij doorgeeft.

Poosje81: haha exact dat dus idd. De oude eigenaar was behoorlijk geirriteerd ervan ook en geloofde echt niet dat ze drachtig was :') Heb nu een foto doorgestuurd van merrie met veulen, benieuwd of hij het nu wel geloofd haha


Deze wilde haar graag terug maar dat ging niet gebeuren, helaas pindakaas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen