Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kraamcadeau veulen

 
Profiel   

Hoi bokkers,

Een vriendin van mij heeft afgelopen week een ontzettend lief veulen gekregen, en ik ga van 't weekend op kraambezoek. Nu wil ik graag een klein cadeautje voor d'r meenemen, maar ik weet niet zo goed wat.
Ik wil liever niet met een halstertje/poetssetje aankomen. Ten eerste vind ik dat vrij persoonlijk, wat je qua smaak leuk vind, welk kleurtje en soort enzo. En ik weet ook al bijna zeker dat ze beiden zelf al heeft gehaald :j
Heeft iemand nog leuke/originele ideeën?

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 21:50 



 
Profiel   

Een stuk taart om het te vieren? Dat gaat er hier op stal altijd wel in :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 21:58 



 
Profiel   

Een knuffel in de kleur van het veulen? Een fotoshoot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 22:03 



 
Profiel   

Iets lekkers voor de Mama
Een tegoedbon van een ruitersportzaak ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 22:05 



 

Een aai over z’n neus. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 22:09 



 
Profiel   

Ik hen ooit 1x een hele mand met allerlei baby spullen gehaald. Denk aan babydoekjes, handdoek, tempratuurmeter, babyolie, shampoo wijntje en chocolade. Misschien ook 'n iets van appels en wortels maar dat weet ik niet zeker.

Later nog 1 met gewoon wijn voor de eigenaresse en en appel voor het paard.

Zelf heb ik toen 2 hele leuke halsters gehad. Van iemand anders had ik lekkere chocolade van een speciaal winkeltje vandaan.

Ik vond alles leuk om te geven en alles leuk om te krijgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 22:15 



 
Profiel   

Een soort luiertaart maken is leuk :D
Gewoon een goedkoop pak luiers kopen en het verder versieren met kleine dingetjes zoals snoepjes of een halstertje. Appeltjes en wortels erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 22:42 



 
Profiel   

Koop dan een paar setjes goedkope keukenhanddoeken (3 euro bij de action oid). Die komen áltijd van pas op stal, om oogjes schoon te vegen, billen te wassen bij veulendiarree en gewoon voor 'sacking out'.
Luiers kopen (en dan ongebruikt weggooien neem ik aan, want er loopt een veulen rond, geen baby) is zó slecht voor het milieu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 06:34 



 
Profiel   

Een set hydrofiel luiers, van die katoenen doeken. Die zijn altijd welkom. Om oogjes schoon te maken of om af te drogen etc. Leuk blauw of roze strikje erom en klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 07:12 



 
Profiel   

Koop anders een iets groter halstertje, veulenhalster in de kleinste maat zijn ze met een paar weken uitgegroeid.
Daarna moet je toch weer een maat groter hebben.
Babydoekjes zijn ook handig, die gebruiken wij voor de billetjes. En sudocreme of bepanthene als het wat ruw wordt door diarree

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 07:22 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic even naar de KS, Kraamstal :-) Een kadootje voor een veulen/mams/trotse eigenaar lijkt mij hier wel passen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 09:05 



 
Profiel   

Ik kreeg dit als cadeau van me zus.
Erg leuk en heel erg origineel.
Ze heeft de eerste foto’s van mijn veulen in de letters van de naam verwerkt, geboortedatum erbij en mooi ingelijst.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:27 



 
Profiel   

Mijn moeder kwam met een hele grote zak vol met appels en wortels aan. En van een vriendin een super schattig halstertje gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:30 



 
Profiel   

Een Schleich-veulentje op een doosje plakken, zodat daar de eerste veulenharen in bewaard kunnen worden en misschien wel een ooit gevonden dop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:31 



 
Profiel   

Thanks iedereen! Ik ben gegaan voor een speelbal voor de merrie/het veulen (had ik van iemand anders als tip gekregen) en heel wat appels en wortels Y)(^) Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 15:35 



 
Profiel   

Beschuit met muisjes. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 15:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen