Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Dekking merrie door eigen hengst

 
Profiel   

Hi Ts.

Heel leuk dat je deze kans kan krijgen. Maar lees je eerst in en kijk naar de bouw van je pony’s. De gezondheid kan flink belemmerd worden als dit fout gaat… plus de gezondheid van je merrie.
Zouden we misschien een foto mogen van je pony’s, dan kunnen we ook naar de bouw kijken.

Heb jij goede begeleiding bij je pony’s? Heb je iemand die jou zou kunnen helpen met het veulen?
Als de leeftijd in je profiel klopt, zou ik er niet aan beginnen zonder juiste begeleiding…

Ik krijg graag een reactie van je Ts! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 16:59 



 
Profiel   

Cowgirl schreef
Focussed schreef
Hengst op de mesthoop, merrie ervoor. Zo heeft geloof ik een bokker haar mini met haar KWPN merrie gekruist :=



Zijn daar ook foto's van :')

Al paar dagen verouderd, maar hier zijn helaas geen foto's van. Wij hadden een mesthoopje tussen 3 muurtjes staan van zo'n 50/60cm. Mest goed opgehoogd richting de rand, daar een stevige plaat opgelegd en de hengst op de plaat laten springen, merrie tussen de muren in haar achteruit richting de plaat en zo kon de hengst erbij. Plus mocht hij vallen dan is het maar een paar cm en valt die zachtjes op de mesthoop. Wel zorgen dat je altijd met 2 of 3 man bent en zelf beetje kundig bent.

Succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 11:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen