Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Drachtig?

 
Profiel   

Heb overlegd met de dierenarts en die komt haar morgen scannen onder een roesje. Nu hopen dat het lukt. Ik zal morgen nog even laten weten wat de uitslag is :) of we een food baby krijgen of een veulen hahaha. ze heeft de afgelopen week wel een aantal dagen die wit/gele puntjes aan de spenen gehad. De ene dag was het weg en de volgende dag zat het er bijvoorbeeld weer. Het zou voor ons veel verklaren in ieder geval.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 09:48 



 
Profiel   

Na 3 maanden dracht kan een dierenarts ook via de buik scannen zoals bij mensen. Wel een goede echo voor nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 09:58 



 
Profiel   

Jasmijn159 schreef
Na 3 maanden dracht kan een dierenarts ook via de buik scannen zoals bij mensen. Wel een goede echo voor nodig.


Er is geen sprake van 3 maanden dracht, TS heeft haar 3 maanden.

Spannend TS, ik volg en gok op wel drachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 10:06 



 
Profiel   

Wat fotos nog van vanavond. De korstjes die eerst een beetje geel waren zijn nu doorzichtige druppels geworden weet niet of je het op de foto goed ziet.
Ben zo benieuwd morgen!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 18:38 



 
Profiel   

Nog even geduld. Kan me voorstellen dat je het bijna niet meer houdt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 20:18 



 
Profiel   

Ben super benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 20:58 



 
Profiel   

Ohh ik ben wel erg benieuwd naar morgen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 21:04 



 
Profiel   

Ben echt benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 21:34 



 
Profiel   

Oh spannend, TS, ik volg ook even mee. Het uier zelf stelt nog niets voor, maar dat zegt natuurlijk niets.
Ben benieuwd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 21:45 



 
Profiel   

Nou helaas.... niet drachtig. Dierenarts vond het ook gek want alle signalen waren er wel.
MAAARRRR!!! Wel ander positief nieuws gehad. We hebben gevonden waarom ze voorheen niet drachtig werd en dit was gelukkig simpel op te lossen! Overleg gehad met de dierenarts gehad en die ziet geen grote problemen om haar evt volgend jaar succesvol te laten dekken! Dus ik denk dat ik stiekem alvast op zoek ga naar een leuke hengst haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 10:50 



 
Profiel   

Wat is er dan precies met haar aan de hand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 10:54 



 
Profiel   

Dan moet ze nodig op dieet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 10:59 



 
Profiel   

Ze heeft een bloedei en die moet dus uitgespoeld worden. Verder zag alles er van binnen prima uit. Misschien dat we alleen met hormonen moeten gaan werken als we haar willen laten dekken.
En ja de dagen dat ze evt een excuus had zijn voorbij haha gaan de training vanaf nu eens goed oppakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 11:04 



 
Profiel   

En het is geen schijndracht of iets? Zo'n zuchtplaat uit het niets is wel een beetje gek! Of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 11:06 



 
Profiel   

:9 In igg goed nieuws dat het nu wel weer kan!! Hoogstwaarschijnlijk is ze Rodblak drager, dus dan kan je er een rood veulen krijgen als je een hengst uitzoekt die rood is of drager is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 12:51 



 
Profiel   

Amber_ schreef
:9 In igg goed nieuws dat het nu wel weer kan!! Hoogstwaarschijnlijk is ze Rodblak drager, dus dan kan je er een rood veulen krijgen als je een hengst uitzoekt die rood is of drager is!


Oehh dat zou ook gaaf zijn ja waarschijnlijk wel ja gezien haar moeder een rodblakke was! Jammer dat jou gio niet meer in nederland is nu haha. Ga me eens goed oriƫnteren :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 19:21 



 
Profiel   

Chesley schreef
Amber_ schreef
:9 In igg goed nieuws dat het nu wel weer kan!! Hoogstwaarschijnlijk is ze Rodblak drager, dus dan kan je er een rood veulen krijgen als je een hengst uitzoekt die rood is of drager is!


Oehh dat zou ook gaaf zijn ja waarschijnlijk wel ja gezien haar moeder een rodblakke was! Jammer dat jou gio niet meer in nederland is nu haha. Ga me eens goed oriƫnteren :P


Ja wel he?! Dan draagt ze 100% het Rodblak gen <3
Gio heeft wel een Rodblak goedgekeurde zijn die dekt in Nederland. Als je ooit tips wilt, kan je altijd berichtje doen *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 20:17 



 
Profiel   

truus1957 schreef
Jasmijn159 schreef
Na 3 maanden dracht kan een dierenarts ook via de buik scannen zoals bij mensen. Wel een goede echo voor nodig.


Er is geen sprake van 3 maanden dracht, TS heeft haar 3 maanden.

Spannend TS, ik volg en gok op wel drachtig


Joh... dan zal ze dus langer dan 3 maanden drachtig zijn he :+ En kun je dus via de buik scannen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 12:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen