Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zijn dit normale tepels?

 
Profiel   

Hoi!

Sinds een aantal dagen hebben we een lieve pony, af en toe vind ik wel dat ze echt en ronde buik heeft, ze is niet dik. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe normale tepels eruit zien.
Van haar paspoort zie ik dat ze uit Engeland komt.. Ik hoor daar wel eens verhalen over haha. Het zou welkom zijn❤️
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 14:49 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 14:50 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 14:51 



 
Profiel   

Uier ziet er in mijn ogen normaal uit. Je kunt eens mest onderzoek laten doen om te kijken of ze wormen heeft..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 15:39 



 
Profiel   

Ik zie niets bijzonders aan die tepels. Tepels ontwikkelen zich ook pas aan het eind van de dracht. Maar als je zeker wilt weten of ze drachtig is kan je de dierenarts bellen. Niemand kan je op basis van deze foto's zeggen of ze drachtig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 16:20 



 
Profiel   

Yenni schreef
Uier ziet er in mijn ogen normaal uit. Je kunt eens mest onderzoek laten doen om te kijken of ze wormen heeft..

Ja dat is sws een goeie idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 16:54 



 
Profiel   

Ik verwachtte een foto met vrouwenborsten maar het is een merrie. :')
Ziet eruit als een normaal uier hoor. Ze heeft een buikje maar of dat van de dracht is kan je zo niet zeggen. Aan het uier is nog niks te zien in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:08 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ik verwachtte een foto met vrouwenborsten maar het is een merrie. :')
Ziet eruit als een normaal uier hoor. Ze heeft een buikje maar of dat van de dracht is kan je zo niet zeggen. Aan het uier is nog niks te zien in ieder geval.

Hahhhaha wat een tegenvaller!?

Ik kijk het dan nog maar even aan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:51 



 
Profiel   

Ziet er voor mij uit als een uier van een merrie die al veulens kreeg. Hoe oud is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 18:33 



 
Profiel   

Ik zie geen drachtige pony. Maar misschien heeft ze al wel een veulen of meerdere gehad en dat de uier daardoor wat meer hangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 18:41 



 
Profiel   

Ze is 5 jaar..staat op haar paspoort. Alleen een jaar getal, geen datum. Geen idee of ze al veulens gehad heeft. Haar buik is lastig vast te leggen.. Maar van voor gezien vind ik het echt een flinke buik. Maar miss is ze wat smal aan de voorkant haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 14:11 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Ik zie geen drachtige pony. Maar misschien heeft ze al wel een veulen of meerdere gehad en dat de uier daardoor wat meer hangt.

Die van mij heeft nooit veulens gehad en heeft ook zo'n uier, niks bijzonders aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 15:04 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

En op deze foto? Wat vinden jullie? De ene keer denk ik aah nee ik verbeeld het me.. Maar zo van voor toch flinke buik? Ik wil haar wel laten opvoelen maar vind dat wel vrij heftig, ook omdat ze nog maar net hier is. En heb geen trailer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 14:42 



 
Profiel   

Evalien86 schreef
[ [url=m/VlyeHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RAcGAW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En op deze foto? Wat vinden jullie? De ene keer denk ik aah nee ik verbeeld het me.. Maar zo van voor toch flinke buik? Ik wil haar wel laten opvoelen maar vind dat wel vrij heftig, ook omdat ze nog maar net hier is. En heb geen trailer..


Zo heeft ze idd wel een flinke buik..
Ik zou gewoon ff een dierenarts langs laten komen. Die kan dan opvoelen.. weet je het gelijk zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 15:14 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie.. Dierenartsen in de buurt willen het niet aan huis doen. Dus zal binnenkort trailer huren/lenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 15:25 



 
Profiel   

Op basis van buikfotos is er helaas niks van te zeggen, hoeveel je er ook neerzet :D helaas. Anders zou geen enkele dierenarts meer hoeven opvoelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 15:30 



 
Profiel   

Sintara schreef
Op basis van buikfotos is er helaas niks van te zeggen, hoeveel je er ook neerzet :D helaas. Anders zou geen enkele dierenarts meer hoeven opvoelen

Nee snap ik.. Maar ik wil gewoon even horen of jullie hier van ook zouden denken dat dit een drachtige buik zou kunnen zijn of dat ik het miss te graag wil zien;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 16:04 



 

Je wilt het volgens mij te graag zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 16:08 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Je wilt het volgens mij te graag zien

Want deze buik is normaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 16:14 



 
Profiel   

Evalien86 schreef
[ [url=m/VlyeHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RAcGAW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En op deze foto? Wat vinden jullie? De ene keer denk ik aah nee ik verbeeld het me.. Maar zo van voor toch flinke buik? Ik wil haar wel laten opvoelen maar vind dat wel vrij heftig, ook omdat ze nog maar net hier is. En heb geen trailer..


Mijn pony zag er ook zo uit. Maar die is echt niet drachtig. Inderdaad even laten opvoelen/scannen. Dan heb je zekerheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 16:14 



 

Evalien86 schreef
Moestuin schreef
Je wilt het volgens mij te graag zien

Want deze buik is normaal?


Ja, ik zie dit echt erg vaak, zelfs bij ruinen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 17:17 



 
Profiel   

Haha okay.. Nou ik kijk het nog even aan ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 08:29 



 
Profiel   

Denk niet dat er een veulen inzit.

Enige manier om het zeker te weten is scannen of opvoelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 20:33 



 
Profiel   

*\o/* Roosje is toch drachtig gescand. Ik heb een topic geopend bij merries kijken als je het leuk vind om te volgen *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 10:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen