Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Shetlander veulen bij moeder houden

 
Profiel   

Hallo,

Ik heb een eigen stukje grond waar mijn Shetlander merrie van 4 jaar en haar veulen van april 2021 op staan.

Nu zit ik te kijken om als maatje voor mijn veulen een Shetlander merrie veulen erbij te kopen, wat adviseren jullie?

Het zou dan zo wezen dan de moeder mer haar veulen blijft staan en als speel maatje een merrie veulen van 2021 erbij komt.

Het moet natuurlijk wel klikken met beide paarden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:58 



 
Profiel   

Dit topic verhuist naar de Kraamstal:

KS-ITP -> KS

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:58 



 
Profiel   

Ik heb 3 shetten aan huis waarvan 1 de moeder is van beide anderen. De 2 veulens (inmiddels 7 (ruin) en 2,5 (merrie)) zijn altijd gewoon bij mij in de groep gebleven. Ze hebben wel wat langer gedronken bij mams dan gewoon is als ze afgespeend worden, mar ik heb er verder geen nadelen van ervaren.... Wel heb ik het ruintje laten ruinen in zijn eerste voorjaar, dus voor hij een jaar was om te voorkomen dat hij zijn moeder zou dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:38 



 
Profiel   

Wij hebben ook een moeder en dochter bij elkaar staan, maar hebben ze wel een aantal weken apart gehouden om af te spenen.
Ze zijn in totaal met 3, er staat nog een andere shet bij in.
Ze hebben het heel gezellig met elkaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:43 



 
Profiel   

Als je het je kan veroorloven, dan zou ik net zoals de rest geen problemen zien waarom niet! Kan erg leuk zijn. Wel inderdaad belangrijk om in gedachten te houden dat ze wel ook zonder elkaar kunnen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen