Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 315 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

kiki1976 schreef
Oh echt, ik heb dat dus ook zo gedaan
Ik zal google er eens op loslaten

Edit:
Even contact gehad met de chat van Tele2, maar het mag gewoon hoor. Ze geven zelfs adviezen.


Oh dat is nog best een idee! Ik zit te klooien met WiFi ontvangst. Het wil niet door de muren van de loods heen. Ik ga hier eens naar kijken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:59 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Iersas schreef

Pas hiermee op, dat wordt gezien als strafbaar en oplichting. Je provider kan dit gemakkelijk door hebben en dan ben je flink je Sjaak… :j
Daarom zijn er nu speciale “tablet” simkaarten. Helaas ook zo moeten doen, kost een stuk meer..

Oh echt, ik heb dat dus ook zo gedaan
Ik zal google er eens op loslaten

Edit:
Even contact gehad met de chat van Tele2, maar het mag gewoon hoor. Ze geven zelfs adviezen.


Nee het mag echt niet, tele2 was juist degene die daar een heel stuk over geschreven hadden.. zou als ik jou was even telefonisch contact met ze leggen en het checken.

Het heeft mij een hoop narigheid geleverd en nu heb ik dus een speciale tablet symkaart via t-mobile in de camera moeten stoppen.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:01 



 
Profiel   

Karina gaat nog steeds vooruit. Uier loopt nog voller, banden slapper maar nog niet helemaal klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:20 



 
Profiel   

Ik heb nog geen problemen ondervonden. Nu scheelt het misschien dat we meer Simkaarten via tele2 hebben. Krijg je gelijk 5gb gratis :j

Nog merries die het spannend maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:20 



 
Profiel   

Iersas schreef
Nee het mag echt niet, tele2 was juist degene die daar een heel stuk over geschreven hadden.. zou als ik jou was even telefonisch contact met ze leggen en het checken.

Het heeft mij een hoop narigheid geleverd en nu heb ik dus een speciale tablet symkaart via t-mobile in de camera moeten stoppen.. :')


Dat is dus blijkbaar niet waar. Is zelfs voor de rechter geweest. Het mag nl gewoon.

Citaat
Rechter: klant Tele2 mag simkaart in hotspot stoppen
Een klant van Tele2 mocht zijn simkaart in een hotspot stoppen om zo met meerdere apparaten gebruik te kunnen maken van de 4g-verbinding. Dat stelt de rechtbank Noord-Holland in een zaak die Tele2 had aangespannen tegen de klant.

De rechter was het met de klant eens dat Tele2 nergens had neergezet dat het gebruik van een hotspot, in dit geval de Netgear Aircard 810S, niet mocht. Tele2 beriep zich op een bepaling in de algemene voorwaarden, waarin staat hoe klanten de simkaart in een mobiele telefoon mogen gebruiken. "Gebruik van een ander toestel dat 4g van Tele2 ondersteunt, is eveneens toegestaan in combinatie met het Tele2 Mobiel 4G-abonnement."

Een toestel is niet automatisch een mobiele telefoon, zo redeneerde de rechter. "Dat onder een toestel uitsluitend zou moeten worden begrepen een mobiel telefoontoestel is niet aangegeven in de algemene voorwaarden en volgt ook niet uit de overeenkomst of uit andere omstandigheden bij het aangaan van de overeenkomst."

Tele2 had het abonnement ontbonden en probeerde het abonnementsbedrag dat de klant moest betalen op hem te verhalen. In plaats daarvan moet Tele2 nu de proceskosten van 100 euro betalen en hoeft de klant niets te betalen. In de meest recente voorwaarden van Tele2 staat de passage nog altijd onaangepast. Het is onbekend of Tele2 in beroep gaat tegen de uitspraak van de rechtbank.

De rechter heeft niets gezegd over de juridische status van tethering. In 2017 stond in de voorwaarden van Tele2 dat tethering, het gebruiken van de simkaart voor de verbinding van een mobiele hotspot, niet mocht. Die bepaling verdween uit de voorwaarden nadat juristen erop hadden gewezen dat een provider tethering niet mag verbieden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:21 



 
Profiel   

Pffff mijn geduld wordt hier ook op de proef gezet. Slaap nu voor de 3e nacht op tij aan de stal met 2 kinderen :')
Maar Quinn trekt het zich niets aan.
[ img ]
Ik wacht op het moment dat die speentjes ineens gaan meedoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:32 



 
Profiel   

Nieky1993 ja ben blij dat wat trager gaat. Ze mag vanaf zondag, dus als het dan hard gaat prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 23:07 



 
Profiel   

Kimberlyxoxo die kan idd nog wat voller maar dat zegt niet altijd iets natuurlijk.

Am_horse jeetje je moet ondertussen ook flink moe zijn idd := Nigrante is echt wel een stuk breder als Odilia lijkt het.
Liezella haar buik hangt ook al iets meer of lijkt dit maar zo?

Kiki1976 die is lekker actief zeg *D

Xsurfdairy spannende vooruitgang en bij jou.

Knolselder Ze houd je goed bezig. Hoe is dr ph nog?

Jessie is hier nog relatief rustig >;) benieuwd wat de nacht gaat geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 23:40 



 
Profiel   

Valk merrie veulen voor goldy

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 01:02 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 01:03 



 
Profiel   

Gefeliciteerd <3

Jaa klopt. Liezella is ook best zwaar. Odilia valt erg mee.
Met Nigrante heb ik het nu echt te doen. Ze is echt mega en heeft veel ongemak

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 01:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jennyk *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 01:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd jenny!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 01:42 



 
Profiel   

vlotte bevalling om 23:55u geboren, binnen een kwartier stond ze, binnen een half uur dronk ze en binnen het uur darmpek eraf. Een pittige dame, bokt nu al als mams aan haar kontje zit. Mooie lange benen, een kolletje en lijkt iets wit op beide voorbenen te hebben. Ze heeft de naam Cappuccino gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 02:19 



 
Profiel   

Hier ook een prachtig veulen geboren om 22.35. Super vlotte bevalling met net zo'n vlot veulen. Wat een opluchting als alles goed is gegaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 02:23 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jenny en lieke *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 02:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Lieke!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 02:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jennyk en Liekeotter!! Fijn dat beide mooi vlot gingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 04:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 06:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jenny en lieke *\o/*

Hier wilt onze merrie helaas nog steeds erg slecht hooi eten je ziet gewoon dat ze met lange tanden aan het eten is ze eet echt sprietje voor sprietje of niet, ook is ze enorm loom en traag slaapt bijna heel de dag ook :(:)
Weet niet goed hoe ik der meer hooi binnen moet laten krijgen want wat ze nu binnen krijgt is echt veel te weinig...
Bix en slobber eet ze wel zoals normaal.
Geen verschil te zien in uier nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 06:34 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jenny en lieke!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 06:54 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jennyk en Liekeotter met jullie veulen.

Happy_Hippie heel lastig dat je er niet meer hooi in krijgt.
Is het hooi dan van een andere kwaliteit dat wat ze normaal krijgt.
Mms ergens een ander pak(je) halen om te testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:02 



 
Profiel   

Jenny en Lieke gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:08 



 
Profiel   

astrea schreef
Gefeliciteerd Jennyk en Liekeotter met jullie veulen.

Happy_Hippie heel lastig dat je er niet meer hooi in krijgt.
Is het hooi dan van een andere kwaliteit dat wat ze normaal krijgt.
Mms ergens een ander pak(je) halen om te testen.



Hooi is altijd hetzelfde en kunnen geen ander hooi halen ivm allergie van mijn ruin.
Het is verpakt voordroog hooi van hogere kwaliteit, krijgt ze al sinds dat ze hier is en dat is inmiddels al 3,5jaar bijna ze is nu 4.

Denk dat ze niet zo lekker is van het veulen gezien ze ook heel weinig energie en loom is terwijl ze dit normaal niet is.
Alleen als ze zo gaat blijven tot der veulen er is ben ik best bang dat ze te veel gaat afvallen -O-
Ze is nu 321 dagen en ziet er niet naar uit dat het aankomende week gaat komen, maar je weet maar nooit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:28 



 
Profiel   

Jenny en Lieke gefeliciteerd. Fijn dat alles vlot en voorspoedig is verlopen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 315 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen