Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 241 van de 247 [ 6174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 247  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022 - deel 2

 
Profiel   

Al even niet meer meegelezen en wat laten horen.

Petra wat verschrikkelijk, koliek is zo vervelend en onvoorspelbaar.

Rosa altijd lastig merrie en veulen scheiden

Bij ons zijn de shets aardig gegroeid.

Ik heb van veel al afscheid genomen en wil uiteindelijk nog maar twee/drie oudere shets overhouden, met 1 hengstje. Nog 2 jaarlingen en twee veulens verkopen en ook 3 hengstjes.

Van echt inimini
[ img ]
[ img ]
naar bolletjes wol
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-22 18:38 



 
Profiel   

Monet in welke regio zit je en wat heb je nog te koop, mag in pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-22 20:51 



 
Profiel   

Hier de laatste dag als veulentjes… morgen zijn het ‘officieel’ jaarlingen :\

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 22:48 



 
Profiel   

Libera haha dat klopt idd, ik reken eigenlijk altijd vanaf dat ze één jaar zijn. Maar volgens de jaartelling wel jaarling idd.

[ img ]
Annabel alweer 217 dagen drachtig (v Nashville Star)

[ img ]
Sneaky 7 maanden

[ img ]
Sneaky 7 maanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 23:43 



 
Profiel   

@Libera, inderdaad. Op 1 Jan allemaal een jaartje ouder bij de AQHA. Ga het moeders en vooral oom van nu dan 24 maar even niet vertellen. Hij heeft zijn speeluurtje met de veulens en denkt dat hij nog heeeeeeeeeel jong is.

Maar vannacht met oud en nieuw wel de enorm stabiele factor in de huidige kudde. Hij geeft niks om de knallen en geluiden of effecten.

Iedereen de beste wensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 15:51 



 
Profiel   

Dat is wel fijn, zo’n stabiele factor.
Hier lagen de kleintjes lekker languit te slapen rond middernacht en liep mn 16 jarige ruin heen en weer te stressen… gelukkig niet heel ernstig maar toch vervelend voor hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 19:58 



 
Profiel   

[ img ]

Zien jullie welke kruising mijn veulen is. Moeder is een schimmel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 23:27 



 
Profiel   

Ik zie zebra strepen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 09:51 



 
Profiel   

Caresse07 schreef
Ik zie zebra strepen <3


Die zijn er niet meer hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 10:24 



 
Profiel   

Oh wat worden ze allemaal al groot zeg! Wat leuk die vergelijkingsfoto's. Ze zien er allemaal goed uit!

Hennos, wat staat hij er mooi op bij de kerstshoot <3

Mijn kleine boefje staat sinds oktober in een kleinschalige opfok.. Echt helemaal niks voor mij eigenlijk, ik heb nog nooit een veulen in de opfok gezet. Maar ik had hier geen vriendjes voor hem en met alleen volwassen paarden, die ook niet allemaal bij elkaar kunnen en een aantal zeer bitchy merries, leek het me niet handig om hem hier te houden.
En hij staat op de beste stal die ik me maar kan wensen, samen met een vriendje, met daarnaast nog meer vriendjes. Van het voorjaar/zomer kijk ik of ik hem weer naar huis haal, of dat hij daar nog langer blijft staan. Daarnaast is hij te koop, dus misschien is hij tegen die tijd wel verkocht.
Ik moet ook snel weer eens langs, want de laatste keer was alweer eind november. Het afspenen en verhuizen is echt fijn verlopen, hij heeft (mede doordat hij zich nergens druk om maakt) niks ingeleverd.

Rafeeq rechts.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 18:16 



 
Profiel   

Wat een schatje al_zawraa

Syd groeit hard en is ontzettend aan het veranderen van kleur. Niet te geloven dat er zo veel verschil tussen geboorte kleur en het bijna zwarte dat nu door begint te komen
1 week oud:
[ img ]

Circa 4 maanden
[ img ]

Nu (6 maanden)
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 19:50 



 
Profiel   

Wat worden alle baby’s groot <3 mijn ‘baby’ is nu al 1.50 groot, gaat maar door :+


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 01:01 



 
Profiel   

Nou dan is die van mij met 8 maand nog een heel stuk meer veulen dan bovenstaande 2 haha.
Inmiddels is ze wel eind B, begin C pony maat kwa stokmaat. Ze groeit dus gestaag door en is vooral gruwelijk overbouwd.[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 08:13 



 
Profiel   

Wat een joekel ketly

Die van jou is echt flink overbouwd kyrke, die gaat nog wel een stuk groter worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 12:01 



 
Profiel   

De mijne begint steeds meer streken te krijgen, ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt om hem te spenen. Helaas nog niet verkocht, wordt ook wel een probleempje, want met allemaal merries kan ik hem over een paar maanden niet meer hier kwijt, alleen staan is geen optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 19:40 



 
Profiel   

Denk dat de mijne droes heeft…[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-23 22:37 



 
Profiel   

Oh balen! Is hij erg ziek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 08:07 



 
Profiel   

Ah gos :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 21:30 



 
Profiel   

Wel een leuke kyrke!

Beterschap Libera, heb nog nooir droes meegemaakt maar ben er wel wat bang voor. Nare verhalen soms..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 19:07 



 
Profiel   

Hopelijk gaat het goed met je veulentjes Libera.

Mijn baby doet al goed haar best als dressuurpownie. Terwijl haar vriendinnetje alle energie aan het uitrauzen is :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-23 14:14 



 
Profiel   

He bah! Hoe is het nu Libera?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-23 22:52 



 
Profiel   

Hier is het afspenen begonnen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 18:28 



 
Profiel   

Hier deze week ook merrie erbij weg, mede omdat hij ook er steeds opspringt en straks voorjaar, merrie hengstig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 20:18 



 
Profiel   

Sky gaat volgende maand naar zijn nieuwe baasje. :D
Saphira over 2-3maanden
Syrah niet verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 22:38 



 
Profiel   

Hier zijn we ook gaan "helpen" met het afspenen.

Mijn quarter veulen is bijna 9 maanden en drinkt nog abnormaal veel. Ze konden ook echt niet zonder elkaar, dus eerste poging om ze apart te zetten tijdens het eten mislukte. Toen een wand die we dicht hadden gemaakt voor de merrie weer open gemaakt en kunnen ze elkaar zien en dat gaat goed.

Nu eten ze overdag een uurtje apart en de nacht van 23-7 staan ze dus apart.

Meteen merrie met haar broer geruild, want ze heeft een pesthekel aan die stal en staat nu rustig en tevreden.

Voor shetjes in gangpad 2 stalletjes gemaakt. Die mini is nu 8 maanden, maar zijn moeder kan erg in paniek zijn als hij weg is. Maar op een gewone stal zien ze elkaar niet, dus nu 2 vakken voor de andere stallen gemaakt met 1 plank waar ze elkaar dus overheen kunnen zien.

Ze moeten gecastreerd worden voor ze vruchtbaar zijn en blijven wel samen lopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 23:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 241 van de 247 [ 6174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 247  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen