Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Uitvloeiing/slijmprop hoogdrachtige merrie

 
Profiel   

Hoihoi,
Heeft iemand ervaring met dat de merrie slijmerige uitvloeiing heeft? Mijn merrie is nu 324 dagen drachtig en verliest kleine beetjes slijm. Even met de da gebeld en maakte zich niet zo'n zorgen en dacht aan slijmprop, als ik zeker wil weten kan ik straks komen scannen. Ik merk verder geen gekke dingen aan haar, geen koorts, eet goed en uier ziet er nog niet uit alsof ze snel gaat bevallen. Twijfel een beetje of ik haar wel moet scannen aangezien ze daar echt een hekel aan heeft maar heb dit nooit eerder gezien bij haar of de andere merries. Wat zouden jullie doen?

Hierbij een foto van wat ik bedoel.
Spoiler:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-22 15:29 



 
Profiel   

Dat kan inderdaad gewoon de slijmprop zijn, als verder alles in orde en rustig is zou ik zeker niet gaan scannen, al helemaal niet als de merrie dit vervelend vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 08:44 



 
Profiel   

Het is mooi van kleur, niet vies bruin geel of groen. Als de merrie verder rustig is, lekker zo laten.

Succes met de laatste loodjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 08:59 



 
Profiel   

heel normaal dit, ik zou ook niet scannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 09:02 



 
Profiel   

Zo te zien is de uitvloeiing schoon en weinig. Zodra het echt verkleurd kun je de da er bij roepen, persoonlijk zou ik het met dit beeld niet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 09:18 



 
Profiel   

Ik had er toch geen lekker gevoel bij en voor de zekerheid toch even langs de da gegaan, gelukkig alles in orde. Ze maakte gelukkig ook niks van het scannen, liet het heel makkelijk toe. We kunnen nog even rustig slapen ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 12:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen