Bokt hengstveulen verkiezing 2023! Geef hier je veulen op!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corinadrenth

Berichten: 1859
Geregistreerd: 22-12-08
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:58

Mokaï Dreamer
Maximus v. Vredenheim x Desperados FRH
Mei 2023
Afbeelding

Marjoleine89

Berichten: 1227
Geregistreerd: 15-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:52

Thiago M
McLaren x Scandic
30 mei 2023
Geboren na 404 dagen dracht, als klein hertje. Nu met 5 maanden een heerlijk mannetje
Afbeelding

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 14:17

Zal ik mijn grote trots van dit jaar dan ook maar aanmelden? :o

Meet Torbjørn WFTM
Torbjorn is onze crossbreed met als vader Honesta’s Christiansø (frederiksborger) en mijn allereerste eigengefokte Gelderse merrie Daisy (voorl.keur v. Elegant x Walser), ik had na enkele jaren dromen eindelijk de kans om deze combinatie te maken.

Hij is in alles wat ik voor ogen had uit deze combinatie, heeft een heerlijke persoonlijkheid, supernuchter en mensgericht in de omgang en ik kan gewoon niet anders dan vol liefde en trots elke dag weer naar hem kijken. <3
Na 3 doodgeboren veulens aan het begin van het seizoen was hij de eerste die we levend mochten verwelkomen , wat een opluchting en geluk mocht ik op dat moment ervaren.

Ik hoop dat hij een mooie bijdrage gaat leveren voor beide rassen in de toekomst, op welke manier dan ook. Wij zijn in ieder geval ontzettend blij met hem , met zijn gekke streken en charmante houding waarmee hij elke dag weer paraat staat <3

Afbeelding

De foto is gemaakt door onze bijrijdster Lia, die zijn zachte blik mooi vast heeft weten te leggen. Torbjørn is in samenwerking met mijn moeder gefokt.

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:50

Dino
Gin Fizz F x Carice du Bois (v. Der Harlekin B)
Valk hengstje geboren op 7 april 2023

Afbeelding

Dino heet eigenlijk Libenti's Giovinazzo, maar als klein veulentje was hij een echte Dino. Dus zijn roepnaam Gio ging al snel over naar Dino. Nu is hij echt het liefste vriendje die je kan wensen, maar van de roepnaam Dino komt hij niet meer af. <3

Hij is een half broertje van Cassanova du Bois (zelfde mama) en dus ook meteen de oom van mijn andere veulentje die Cassanova als vader heeft. :))

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31313
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Bokt hengstveulen verkiezing 2023! Geef hier je veulen op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-23 13:17