Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 15 [ 361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aliexpress, blijdschappen en ergernissen #2

 
Profiel   

Banyu schreef
[ [url=m/Qo2H1C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh?
Dat is gek zeg.

Hier wordt ook best vlot geleverd.

Vorige week maandag wat besteld en kreeg gisteren een mail dat het al in Nederland zou zijn. Nu nog even afwachten of dat klopt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 15:27 



 
Profiel   

Ja precies, ik weet natuurlijk ook dat de post in NL ook vertraging heeft of gehad. Maar in dit geval betwijfel ik of het nog komt eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 16:51 



 
Profiel   

Banyu
Ik heb hetzelfde aan de hand.
Het pakketje moest ten laatste 1 januari geleverd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 16:56 



 
Profiel   

Ik heb met kerst besteld en gisteren binnen. Sneller dan ik had verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 17:58 



 
Profiel   

Ik dacht dat de nieuwe BTW regeling zou ingaan per 1 januari maar dat is (gelukkig) uitgesteld tot 1 juli en ze willen het eigenlijk zelfs uitstellen tot januari 2022, helemaal prima, doe maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 19:03 



 
Profiel   

Banyu schreef
Hoe zit het bij jullie, wat jullie besteld hebben? Komt dit opntijd nu met de coronacrisis?

Ik heb iets besteld, wat atil staat op 03-12. Wel in NL schijnbaar al.

Gister iets opnieuw besteld, maar achteraf denk ik, kon ik niet beter wachten?


Postnl kwam het zojuist brengen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:29 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Ik kom me hier ook melden. :D Mijn vriend besteld al jaren technische onderdelen en gadgets bij ali. Ik heb 24 december deze lamp besteld:

[ [url=m/W2z7lI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stukken goedkoper dan op Nederlandse webshops, nu nog even afwachten of hij hetzelfde is. Voorlopig ligt hij helaas nog in hongkong. ;( Wel jammer van die invoerrechten, ik heb meer leuke dierenlampen gezien maar dat zit bijna allemaal boven de 22 euro...


Heb je 'm al binnen? Leuk lampje zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:26 



 
Profiel   

Op 1 januari heb ik bandjes voor mn Fitbit besteld en het was woensdag al binnen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:49 



 
Profiel   

Ik heb ook al heel wat van 4 januari binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 21:09 



 
Profiel   

havermout schreef
Gypsy schreef
Ik kom me hier ook melden. :D Mijn vriend besteld al jaren technische onderdelen en gadgets bij ali. Ik heb 24 december deze lamp besteld:

[ [url=m/W2z7lI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stukken goedkoper dan op Nederlandse webshops, nu nog even afwachten of hij hetzelfde is. Voorlopig ligt hij helaas nog in hongkong. ;( Wel jammer van die invoerrechten, ik heb meer leuke dierenlampen gezien maar dat zit bijna allemaal boven de 22 euro...


Heb je 'm al binnen? Leuk lampje zeg!


Ja! *\o/* En hij is echt zo mooi! Wel opletten de staart zit los in de doos die hadden wij bijna weggegooid. :o

Het is exact dezelfde als deze:

https://rebelhouse.nl/seletti-hanglamp- ... rope-white

315 euro vs 50 op ali! :wow:

Ik heb meer lampen van seletti op ali gezien, ga binnenkort misschien nog eentje bestellen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 22:06 



 
Profiel   

Ik heb er na hele lange tijd weer wat besteld.

Mijn werkhandschoenen zijn bijna op. Ik rijd ermee en doe de stallen ermee. Zo fijn! In NL betaal je ongeveer €2,50 per paar. Bij Ali heb je er een paar 100 voor €15,-.

Hopelijk zijn ze met een paar weken binnen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 23:50 



 
Profiel   

Wauw, das snel!
10e iets besteld, eb lag vandaag op de deurmat. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 00:30 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Ik dacht dat de nieuwe BTW regeling zou ingaan per 1 januari maar dat is (gelukkig) uitgesteld tot 1 juli en ze willen het eigenlijk zelfs uitstellen tot januari 2022, helemaal prima, doe maar :D



Aah, ja goed om te weten... thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 03:12 



 
Profiel   

Iemand een idee waar de pakketjes van Ali geleverd worden qua postkantoor? Ik heb een mail van Ali dat mijn pakketje bezorgd is 'bij het postkantoor bij jou in de buurt'. Maarja, dat kan nog steeds van alles zijn; Jumbo (PostNL) of Primera (DHL/GLS).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 09:21 



 
Profiel   

Meestal postNL is mijn ervaring. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 09:28 



 
Profiel   

Bedankt! Ga ik daar vanmiddag eens vragen :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 09:30 



 
Profiel   

Meestal wordt het daarna nog wel thuis bezorgd. Ik krijg ook vaak van die berichten dat het bij het postkantoor is, maar dan is het daar niet. Een of twee dagen later krijg ik het dan alsnog thuis bezorgd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 10:23 



 
Profiel   

Ik ben bij de Jumbo (PostNL) geweest en die hadden hem (nog) niet. Dus maar afwachten inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 16:41 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Eleionomae schreef
Dat ging soepel, ze zijn er al, op dezelfde dag dat de brief van postnl binnen kwam met de vraag om dat formulier in te vullen :') wat ik al had ingevuld :+

[ [url=m/7FWxK7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn wel echt top!

En bevallen ze?

Ik heb net met mn winterdip een bikini besteld. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt :')


Late reactie, maar ja ze zijn echt super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 19:02 



 
Profiel   

Sting schreef
Iemand een idee waar de pakketjes van Ali geleverd worden qua postkantoor? Ik heb een mail van Ali dat mijn pakketje bezorgd is 'bij het postkantoor bij jou in de buurt'. Maarja, dat kan nog steeds van alles zijn; Jumbo (PostNL) of Primera (DHL/GLS).


Je moet echt wachten op het bericht van de Postnl/DHL/GLS zelf, het bericht van Ali betekent eigenlijk niet meer dan hij zit in het Nederlandse systeem. Je kunt ook de T&T checken, moet je wel de internationale site hebben.

Hier worden ze altijd naar één bepaald pakketpunt gebracht, als het via de Postnl gaat. Dus wel fijn dat ik niet langs 4 verschillende punten moet om ze op te halen als ik er niet ben.

Vorige weekend besteld, afgelopen weekend waren de eerste 2 pakjes binnen. Gisteren 2 pakjes gemist, want mijn huisgenoot was bezig en dus te laat. Van de week maar even een rondje pakketpunten, want betreft zowel Postnl als DHL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 09:04 



 
Profiel   

Zijn er mensen die wel eens iets op Ali hebben besteld voor zo'n belachelijk lage prijs, dat het eigenlijk onmogelijk is dat je daadwerkelijk dat product ontvangt? :+

Ik heb een verkoper gevonden die allerlei horloges, telefoons e.d aanbied voor zulke lage prijzen dat ik 3 dingen besteld heb om te kijken of er daadwerkelijk iets komt en wat _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 20:29 



 
Profiel   

Haha oke laat ons weten hoe dat gaat!
Ik heb nog een eekhoorn en dino lamp besteld. Vlug, voor het juni is. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 20:32 



 
Profiel   

ClaudiaHS schreef
Zijn er mensen die wel eens iets op Ali hebben besteld voor zo'n belachelijk lage prijs, dat het eigenlijk onmogelijk is dat je daadwerkelijk dat product ontvangt? :+

Ik heb een verkoper gevonden die allerlei horloges, telefoons e.d aanbied voor zulke lage prijzen dat ik 3 dingen besteld heb om te kijken of er daadwerkelijk iets komt en wat _O-

Ja ik heb het geprobeerd, een jas voor 1,50. Werd niet eens verzonden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 20:33 



 
Profiel   

Mijn bestellingen staan alle 3 op verzonden :')
Het gaat hier bv om een smartphone met giga goeie specs voor €1.49 _O-
Voor dat bedrag durf ik het wel aan.
En ik laat zeker weten of ik überhaupt wat ontvang of dat het met een paar dagen gecancelled wordt door de verkoper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 21:50 



 
Profiel   

Haha ben heel benieuwd Claudia :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 09:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 15 [ 361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen