Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
lor1_1984 schreef:Sommige verkopers daar...
De prijzen zijn omhoog gegaan, veel producten hebben verzendkosten en als je de optie hebt 'geen verzendkosten' dan staan ze in je winkelmandje toch met de verzendkosten en bij een x aantal producten staan de vat (btw/belastingen) niet meegerekend.
Helemaal prima, hou ik rekening mee.
En als je dan besteld en betaald hebt kun je alsnog een extra betaalverzoek ontvangen want 'verzending valt hoger uit' dus of je ff wilt betalen of je bestelling annuleren.
Nu ben ik heel simpel en betaal ik geen extra geld, hadden ze dat maar moeten bedenken voordat ze hun producten online plaatsten of de prijs moeten aanpassen.
Ook annuleer ik mijn bestelling niet, wegens de bovenstaande reden.
Dan zetten ze vervolgens je bestelstatus op verzonden en sturen niets op maar gaan wel lopen jammeren als je vervolgens (na 12 weken) een dispute opent.
De helpdesk kom ik overigens geen stap mee verder.
Ik nam contact op ket ze om te vragen wat hun reglement hierover is.
De chat verwijst me naar de faq waar nergens iets beschreven staat hierover en daarna blijft het vervolgens doodstil.