Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 15 [ 361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aliexpress, blijdschappen en ergernissen #2

 
Profiel   

Het gaat bizar snel op het moment. Alles wat ik besteld had binnen een week of 2 binnen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-22 11:11 



 
Profiel   

Hier gaat het in eerste instantie ook vlot, binnen ongeveer een week de melding van PostNL dat het pakket is aangemeld.
En dan nog een week of 2 voordat het daadwerkelijk binnen is want 'het pakket is aangemeld maar nog niet binnen' maar intussen wel om de dag ofzo een leverdatum en dan de betreffende dag ineens een sorry we hebben het tijdvak niet gehaald ' terwijl de eerste melding er nog bij staat. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-22 11:15 



 
Profiel   

Inmiddels bij 3 verschillende kopers wat gekocht en alle 3 de keren heeft Alli de bestelling geannuleerd en geld terug gestort..... Volgens mij bestel ik iets onmogelijks ofzo :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-22 11:22 



 
Profiel   

Ik ben nu wel benieuwd wat je probeert te bestellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-22 11:24 



 
Profiel   

Ik weet dat er al langere tijd niet gereageerd is (door de heel groot aanwezige melding :') :D ), maar wilde toch kijken of er nog meer mensen zijn die nog altijd bij Ali bestellen.

Ik heb net weer wat bestellingen gedaan. Wat spullen voor de hond en wat knutselspulletjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 08:12 



 
Profiel   

Ik heb van de week van m’n vriend draadloze oordoppen gekregen die hij bij Ali had besteld.
Ze zijn super fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 08:14 



 
Profiel   

Ik heb laatst nog wat knuffels voor de honden besteld en die waren na 10 dagen binnen.
De honden weer blij want hun favoriete knuffels waren inmiddels gesloopt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 10:28 



 
Profiel   

Ik moet binnenkort ook weer wat dingen bestellen. Er zijn het afgelopen jaar spullen kapot gegaan na jaren gebruik dus er is vervanging nodig, en ook weer kijken voor draadloze oordopjes. Die van Ali gaan hier gek genoeg langer mee dan die ik bij de Action haal (en waarschijnlijk bij dezelfde fabrikant vandaan komen :=)

Dus maar eens een middagje gaan zitten ervoor deze week :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 11:23 



 
Profiel   

Ik heb laatst een trui besteld op Ali! Ook blij mee!
Kleur is in het echt mooi donker groen (op de foto lijkt die meer blauw)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 12:54 



 
Profiel   

Ja hier het een en ander aan versiering besteld. Heel ruim op tijd en alles keurig binnen. Direct hetgeen wat het beste bevalt extra besteld. Scheelt stiekum hoop euro's zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 13:02 



 
Profiel   

Toffe trui!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 13:48 



 
Profiel   

Wilde voor het eerst sinds jaren iets bestellen . Echter zijn de verzendkosten rond €13?! Is dit normaal tegenwoordig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 13:58 



 
Profiel   

Als je in de app zit kun je rechts bovenin onder het zoekveld 'filter' aanklikken en daarin de optie 'gratis verzending'.
Het is geen feilloos systeem want gratis retourneren pakt hij ook mee maar je komt veel meer tegen zonder verzendkosten.
Check wel ff of de prijs inclusief verzendkosten ongeveer hetzelfde is want soms bieden ze die producten goedkoper aan vergeleken met de producten die gratis verzonden worden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 14:24 



 
Profiel   

Oh die trui is geinig... Zou er bijna eentje gaan bestellen, maar heb geen truien nodig.
Eerst maar de zaken die ik moet vervangen, en dan misschien toch even kijken of er ook andere kleurtjes zijn (al is donkergroen ook erg mooi) O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 15:16 



 
Profiel   

lor1_1984 schreef
Als je in de app zit kun je rechts bovenin onder het zoekveld 'filter' aanklikken en daarin de optie 'gratis verzending'.
Het is geen feilloos systeem want gratis retourneren pakt hij ook mee maar je komt veel meer tegen zonder verzendkosten.
Check wel ff of de prijs inclusief verzendkosten ongeveer hetzelfde is want soms bieden ze die producten goedkoper aan vergeleken met de producten die gratis verzonden worden. :)


Thanx voor de tip! Er zijn wel aanbieders zonder verzendkosten l, maar dan is de prijs van het product weer heel hoog. Onderaan de streep maakt het dus geen helaas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 05:07 



 
Profiel   

Nee, onder aan de streep scheelt het soms niets. Ik kijk tegenwoordig gewoon naar de totaalprijs, want dat kan af en toe nog wat schelen. En ik heb al eens dingen gevonden die met verzendkosten erbij nog altijd goedkoper waren dan gelijke producten zonder verzendkosten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:40 



 
Profiel   

Ik heb toevallig net neptulpen besteld. Zag ze hier telkens voorbij komen, maar best duur. Ik denk ik probeer eerst eens een setje via Ali, voor 1/4 van de prijs, inclusief verzenden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 15:47 



 
Profiel   

Ik heb Aliexpress weer een beetje gevonden.
Sindskort heb ik een stans- en embossingmachine voor het maken van kaarten maar die snijmallen en stempels zijn nog best duur dus ik ben daarvoor wezen shoppen op Aliexpress.

Lang niet alle prijzen zijn inderdaad meer zonder verzendkosten.
Maar daarentegen zijn er nu wel steeds meer artikelen met een kortere levertijd, dat vind ik dan wel weer een voordeel.
Hoewel het toch ook wel iets heeft dat je na een paar maanden wordt verrast met iets waarvan je was vergeten dat je het had besteld. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:34 



 
Profiel   

Ergernis...zou een gecombineerd pakket al paar dagen moeten hebben. Echter nooit ontvangen en niet te traceren waar het nu is....welke site gaat mij daarbij kunnen helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 18:53 



 
Profiel   

Voor een kleine 2 weken iets besteld, afgelopen zaterdag opgehaald.


Misschien informatie inwinnen via de verkoper, waar het bezorgt is. Mijn pakket bleek al 4 dagen bij het postkantoor te liggen en ik wist van niets. In de Ali-app werd aangegeven dat de postbezorger mij gemist heeft, maar geen kaartje in mijn brievenbus. Ik zou gewoon wat vaker de app checken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 08:17 



 
Profiel   

Jaimy_Liam schreef
Voor een kleine 2 weken iets besteld, afgelopen zaterdag opgehaald.


Misschien informatie inwinnen via de verkoper, waar het bezorgt is. Mijn pakket bleek al 4 dagen bij het postkantoor te liggen en ik wist van niets. In de Ali-app werd aangegeven dat de postbezorger mij gemist heeft, maar geen kaartje in mijn brievenbus. Ik zou gewoon wat vaker de app checken. :D


3 weken later was het er via post. Geen idee hoe of wat maar wel ontvangen. Inmiddels diverse pakketjes later haha en in de 20 mailtjes per bestelling is meestal 1 mail met NL track and trace er in. Echter gelukkig opgelost

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 08:59 



 
Profiel   

Ooooh kijk aan!! Fijn dat het gelukt is!
Misschien dat mensen die geen pakketjes hebben ontvangen wel iets met deze tip kunnen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 09:07 



 
Profiel   

Iemand van jullie al ervaring met het broertje van Ali, Temu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 14:29 



 
Profiel   

Yep, niks mis mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 17:14 



 
Profiel   

Daar had ik nog niet van gehoord.. wat maakt het anders/hetzelfde?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 12:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 15 [ 361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen