Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ik zoek: telefoonnummer van webshop Fresh Store EU, help?

 
Profiel   

Hoi allemaal, ik hoop dat mijn vraag hier juist staat?

En verder hoop ik dat jullie me kunnen helpen, want zelf kom ik er niet uit.
Ik heb op 14/05 een bestelling geplaatst via link: Fresh Store EU.

Levertijd binnen Europa zou een 5 à 10 werkdagen zijn, daar zitten we ondertussen over. Ik heb hen afgelopen weekend een mailtje gestuurd, omdat de status van mijn order op "processing in progress" blijft staan. Ik heb aangegeven zeker wel geduld te hebben, het is absoluut geen ramp als het een week langer duurt, maar ik zou wel graag iets van hen horen, ter geruststelling.

Tot nu toe heb ik nog geen reactie ontvangen, dus ik dacht net "ik zoek hun telefoonnummer op, en bel even", maar dat vind ik dus niet. Ondertussen heb ik tijdens die zoektocht minder goeie recensies gelezen en word ik natuurlijk een beetje nerveus haha. Ik lees ook wel goeie recensies, dus ik blijf nog even hopen, maar ik zou geruster zijn als ik hen telefonisch zou kunnen contacteren - hoewel dat natuurlijk ook geen garantie is.

Hun adres zit in Ierland, ze verzenden vanuit hun stocks in Polen (dat is het hele punt, ik ben afgelopen april in Polen geweest en daar verliefd geworden op een bepaalde thee waar ik perse een voorraadje van wil aanleggen haha) en Duitsland als ik het goed begrijp.
Ik heb na de bestelling op de 14de vrijwel meteen twee mails ontvangen: bevestiging van de bestelling, en bevestiging van de betaling. Op de 16de volgde een derde mailtje: currenlty processing your order.

Iemand een idee hoe ik aan hun telefoonnummer kan komen? _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:53 



 
Profiel   

Links is niet een veel bezocht forumonderdeel, ik tik hem even door naar [HTT]HuisTuinenTechniek, misschien dat je daar wat meer geluk hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen