Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 379 van de 501 [ 12504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

 
Profiel   

Biebz schreef
Al het nummer met 06 begint is het
Briefpost. Kan een week of 2 duren dan. Tracking is niet te volgen dan. Gewoon even afwachten :)


Ahh prima! Dat scheelt, dan kan het door de brievenbus :). Dan wacht ik rustig af
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 16:25 



 
Profiel   

Eén van mijn truien kwam vandaag binnen :) superleuk ding! *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 20:16 



 
Profiel   

Die is echt leuk ja! Hoe is de kwaliteit en het stofje? Beetje degelijk en niet zo synthetisch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 23:04 



 
Profiel   

LizMD schreef
Die is echt leuk ja! Hoe is de kwaliteit en het stofje? Beetje degelijk en niet zo synthetisch?

Kwaliteit is best goed. Niet heel dik, gewoon een beetje tussensweater. Het is best wel een glad stofje, dus zit wel wat syntetische stof doorheen. Maar al met al tevreden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 06:35 



 
Profiel   

Ik ben begonnen met kerstinkopen. Een hoop soorten inpaklint, een snoer minilampionnen, labels voor aan cadeautjes, confetti-achtig versiersel, dat soort dingen.

En ik zoek een hobby, dus ik heb bedacht mezelf de rest van dit jaar te vermaken met kerstkaarten maken :+ Een voorraad blanco kaarten, enveloppen en een paar stempelbedjes zijn al onderweg.

Maar ik kijk het meest uit naar deze bikini die onderweg is. Ik zag 'm bij Bonprix, maar wilde geen 30 euro uitgeven aan iets wat ik maar hooguit 5 keer per jaar draag. Dus ik gooide het plaatje door de zoekfunctie bij Ali... bingo!
https://nl.aliexpress.com/item/Sexy-Tho ... 0.0.SIezmM

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 11:57 



 
Profiel   

plaatjes in de zoekfunctie? in de app of gewoon in firefox?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 12:02 



 
Profiel   

Biebz schreef
https://nl.aliexpress.com/item/KALCAS-A ... 0.0.AYzZmB

Mijn hoesje is binnen :D Kan ik ongestoord met iets spelen in mijn hand _O-


Die had ik ook, alleen na 2 dagen alweer opgeborgen. Dat ding werd zooooo vies. Echt heel ranzig. Hoop dat die van jou een beetje schoon blijft. Wassen onder de kraan was ook geen succes want daar werd ie plakkerig van. Had er ook 1 voor mn zus gekocht en die was precies hetzelfde. Bleh :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 12:03 



 
Profiel   

germie schreef
plaatjes in de zoekfunctie? in de app of gewoon in firefox?

In de app. Bij de zoekbalk staat rechts een klein cameraatje. Als je daarop klikt kan je een foto maken of een bestaande foto openen. Dan gaat ‘ie daarop zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 12:05 



 
Profiel   

@ germie: dat kan alleen in de app.

Weet iemand of je in de app ook ergens 'gerelateerde producten' kan vinden? In de browser kan dat wel. Dan zie je op een productpagina helemaal onderin allerlei gerelateerde producten. Dat gebruik ik heel vaak en mis ik in de app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 12:06 



 
Profiel   

Rena100 schreef
Biebz schreef
https://nl.aliexpress.com/item/KALCAS-A ... 0.0.AYzZmB

Mijn hoesje is binnen :D Kan ik ongestoord met iets spelen in mijn hand _O-


Die had ik ook, alleen na 2 dagen alweer opgeborgen. Dat ding werd zooooo vies. Echt heel ranzig. Hoop dat die van jou een beetje schoon blijft. Wassen onder de kraan was ook geen succes want daar werd ie plakkerig van. Had er ook 1 voor mn zus gekocht en die was precies hetzelfde. Bleh :r


Hij is idd al bijna zwart :') Maar mijn oppaskinderen zijn er gek op :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 12:31 



 
Profiel   

ik sluit even aan :)

Meteen een vraagje:

Ik heb echt mijn droomjurk gezien op Ali voor + - 40 dollar.
Er staan allemaal positieve reacties ook onder maar....

Hoe moet ik de maatvoering aanhouden? Ik heb even met een calculator op Google geprutst en daar kwam uit dat ik in US maat 16 nodig ben. Nu geeft Ali 16 & 16W aan.

Welke moet ik dan kiezen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 23:32 



 
Profiel   

Als het goed is, staat er in de beschrijving een maattabel. Jezelf goed opmeten op de punten die ze daarop aangeven en dan weet je welke maat je moet hebben. Verschilt ook heel erg per product, dus bij elk kledingstuk opnieuw naar de maattabel kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 07:27 



 
Profiel   

Diedelo schreef
ik sluit even aan :)

Meteen een vraagje:

Ik heb echt mijn droomjurk gezien op Ali voor + - 40 dollar.
Er staan allemaal positieve reacties ook onder maar....

Hoe moet ik de maatvoering aanhouden? Ik heb even met een calculator op Google geprutst en daar kwam uit dat ik in US maat 16 nodig ben. Nu geeft Ali 16 & 16W aan.

Welke moet ik dan kiezen?


Anders kan je verkoper altijd nog een berichtje sturen en zeggen dat je twijfelt kijken wat die je aanraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 10:14 



 
Profiel   

Valerie93 schreef
Diedelo schreef
ik sluit even aan :)

Meteen een vraagje:

Ik heb echt mijn droomjurk gezien op Ali voor + - 40 dollar.
Er staan allemaal positieve reacties ook onder maar....

Hoe moet ik de maatvoering aanhouden? Ik heb even met een calculator op Google geprutst en daar kwam uit dat ik in US maat 16 nodig ben. Nu geeft Ali 16 & 16W aan.

Welke moet ik dan kiezen?


Anders kan je verkoper altijd nog een berichtje sturen en zeggen dat je twijfelt kijken wat die je aanraad.

Ik krijg nooit reacties :(
Wou een jas bestellen.
Uit eindelijk maar een in Nederland gekocht. Durfde de gok niet aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 10:23 



 
Profiel   

Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Heb gister wel een vest besteld in 2 maten, zat er precies tussen in. Maar heb al iemand gevonden die eventueel de kleinere maat wil overnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 10:33 



 
Profiel   

Ik heb mijn hoesje ook binnen.. maar een kleine week op moeten wachten. Was heel mooi verpakt een een piepschuimen doosje hij is echt heel mooi maakt je telefoon wel iets dikker maar niet heel storend
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 14:38 



 
Profiel   

Ik kreeg gisteren een laadkabel binnen die ik zondag had besteld, de snelste levering ooit! En nog een hele goed kabel ook, zon dikke en heel stevig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 14:55 



 
Profiel   

Siersma schreef
Ik kreeg gisteren een laadkabel binnen die ik zondag had besteld, de snelste levering ooit! En nog een hele goed kabel ook, zon dikke en heel stevig.


Heb je linkje misschien? Of is het voor Iphone want dan heb ik er niets aan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 16:04 



 
Profiel   

Was idd voor iphone, heeft vriendlief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 17:10 



 
Profiel   

Heeft toevallig iemand ervaring met deze lipsticks?

http://www.ebay.nl/itm/26-Colors-Makeup-Waterproof-Matte-Liquid-Lipstick-Long-Lasting-Lip-Gloss-/222538657114?var=&hash=item33d0566d5a:m:mmRl6pxCnf8oDGiZD4A6wCQ

Er zitten hele mooie kleuren bij! Maar wil weten hoe de kwaliteit is. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 17:47 



 
Profiel   

Siersma schreef
Was idd voor iphone, heeft vriendlief.


Jammer, snoertjes blijven hier vaak een ramp, of ik ze nou voor 1,18 op ebay bestel of voor 10 euro bij de electronica winkel, ik mishandel ze teveel. Dus dan maar goedkoop, maar liefst nog wel een beetje goed :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 18:35 



 
Profiel   

Ik weet niet zeker of ze ze ook voor andere telefoons hebben, maar die van Kruidvat zijn echt goed vind ik. :j Steviger dan die van Apple zelf en stukken beter dan al die waardeloze kabels van Ali die ik al geprobeerd heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 18:38 



 
Profiel   

Alwiene ik had er een met nylongevlochten besteld, voelt echt heel stevig. Die zijn er vast wel voor android ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 18:38 



 
Profiel   

Ik heb juist slechte ervaring met die met touw/nylon erom heen gevlochten. :=
Ik ben erg tevreden over een simpele usb-c, in 2m en evt gecombineerd met van die kabelclipjes.
Kosten ong €2,- maar zag net dat de link het niet meer doet, iig met die normale draad dus niet plat/gevlochten oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 19:04 



 
Profiel   

Lipstick bestel ik niet, wordt daar op dieren getest en daar ben ik tegen.

Deze week een heerlijke trui binnen gekregen. Voor de koude avonden op de camping of even lekker buiten er over aan.

En een diamond painting. Alleen helaas 1 kleur 211 gekregen wat 221 moet zijn. Verkoper een berichtje gestuurd. Hopelijk sturen ze de juiste kleur na. Is voor mijn neefje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 21:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 379 van de 501 [ 12504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen