Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 339 van de 361 [ 9003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 361  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

 
Profiel   

Wat leuk, gefeliciteerd!

Ik heb nog geen antwoord gekregen op m'n bericht. :+ Maar kan het denk ik pas zaterdag halen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 17:28 



 
Profiel   

[ img ]

Ik ben finalist, snap alleen niet helemaal wat er nou moet gebeuren. Denk dat jullie mijn naam moeten taggen daarin, kun je zelf ook nog kans maken op een mooi bikinibroekje! :D Ik heet Nicky Coopmans trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 22:14 



 
Profiel   

Ik vind het ook volledig onduidelijk wat ze wil, dat in combinatie met het beroerde tekstgebruik (die spaties voor de leestekens, en dan nog erger een bekenTmaking :x :x :x ) komen op mij echt mega onprofessioneel over. Ik zou eerst even navragen wat ze nou precies willen, voor je een hoop moeite doet voor iets wat niet de bedoeling is :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 23:52 



 
Profiel   

Gisteravond mail gekregen dat ik een golden gift card heb gewonnen twv 200,-
Hiermee kan je quad rijden, off road, paintballen, klimmen , driften en ga zo maar door.

Dus dit gaan we zeker doen! :) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 08:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Desiree!

Heb gisteren gemotiveerd door de chocoladeprijs maar weer 70 prijsvragen ingevuld. Moet zeggen naar de brievenbus lopen wordt nu weer spannend en dat mis ik als je alle via Facebook acties doet. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 09:52 



 
Profiel   

70? :wow: Waar vind je er zo veel dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 12:32 



 
Profiel   

Jeetje, dat is inderdaad veel :oo ik vraag me ook af waar je dat allemaal vandaan haalt xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 12:32 



 
Profiel   

Heel erg veel sites hebben vrijwel doorlopend prijsvragen, denk aan een vriendin, ze, maxvandaag etc. Er zijn verschillende forums die deze verzamelen, ik zit bij zo'n forum, maar er wordt op zo'n forum wel verwacht dat je zelf (naar mogelijkheid) ook actief meewerkt. Dus zelf ook antwoorden toevoegen die ontbreken en prijsvragen aanbrengen etc. Toegankelijker is bijvoorbeeld Prijsvragen.nl daar kun je gewoon alles zien en gebruiken wat er staat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 12:59 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Heel erg veel sites hebben vrijwel doorlopend prijsvragen, denk aan een vriendin, ze, maxvandaag etc. Er zijn verschillende forums die deze verzamelen, ik zit bij zo'n forum, maar er wordt op zo'n forum wel verwacht dat je zelf (naar mogelijkheid) ook actief meewerkt. Dus zelf ook antwoorden toevoegen die ontbreken en prijsvragen aanbrengen etc. Toegankelijker is bijvoorbeeld Prijsvragen.nl daar kun je gewoon alles zien en gebruiken wat er staat :)


Ik vind sommige winsites er erg nep uit zien
Ik doe dan ook niet mee aan winacties waar ik mijn telefoon en-of woonadres moet geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 13:03 



 
Profiel   

white_flame schreef
Alwiene schreef
Heel erg veel sites hebben vrijwel doorlopend prijsvragen, denk aan een vriendin, ze, maxvandaag etc. Er zijn verschillende forums die deze verzamelen, ik zit bij zo'n forum, maar er wordt op zo'n forum wel verwacht dat je zelf (naar mogelijkheid) ook actief meewerkt. Dus zelf ook antwoorden toevoegen die ontbreken en prijsvragen aanbrengen etc. Toegankelijker is bijvoorbeeld Prijsvragen.nl daar kun je gewoon alles zien en gebruiken wat er staat :)


Ik vind sommige winsites er erg nep uit zien
Ik doe dan ook niet mee aan winacties waar ik mijn telefoon en-of woonadres moet geven.


Sommige winsites zijn ook nep, als je echter niet bereid bent je echte adres op te geven (nummer heb ik een aparte voor die ik nooit oppak) dan kan je het beter bij Facebook houden. Ik heb echt al zo verschrikkelijk vaak mijn adresgegevens opgegeven en nooit spam, wel al heel veel leuke prijzen en verrassingen in de brievenbus en als pakketje gehad de laatste paar jaar.
Het is eigenlijk heel simpel, als het te mooi klinkt om waar te zijn, als je gepushed wordt om binnen 30 minuten te reageren met een aftellende teller of je er op wat voor manier dan ook een onprettig gevoel bij krijgt: Run Forest Run. Maar het overgrote deel van de 'grote jongens' zijn gewoon bekende namen met prijsvragen die minstens zo betrouwbaar zijn als op Facebook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 14:07 



 
Profiel   

Yessssss zo gaat ie lekker :D Net mail van Max Havelaar met de boodschap: "Gefeliciteerd! Je wint een
Fairrukkelijk pakket met Paaslekkernijen." *\o/* *\o/* Als ik nu maar Pasen kan vieren! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 15:46 



 
Profiel   

Voor prijsvragen buiten Facebook om gebruik ik de site
Www.prijsvragengala.nl

Worden ook per dag geselecteerd op nieuwe prijsvragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 17:40 



 
Profiel   

LALALLALA en door... word echt ontmoedigd ahhahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 08:19 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Yessssss zo gaat ie lekker :D Net mail van Max Havelaar met de boodschap: "Gefeliciteerd! Je wint een
Fairrukkelijk pakket met Paaslekkernijen." *\o/* *\o/* Als ik nu maar Pasen kan vieren! :D


Gefeliciteerd!! :)

Ik heb via Facebook een ticket gewonnen voor Equiday in Ermelo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 08:19 



 
Profiel   

Leuke prijs! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 08:46 



 
Profiel   

Hey jij gaat ook lekker Desiree! Wederom gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 11:21 



 
Profiel   

Weet je wat mij nou kan storen... -O- dat er noet eerlijk word verloot. Dikwijls zie ij dat mensen het gewoon niet (openbaar) gedeeld hebben :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 16:02 



 
Profiel   

briitje schreef
Weet je wat mij nou kan storen... -O- dat er noet eerlijk word verloot. Dikwijls zie ij dat mensen het gewoon niet (openbaar) gedeeld hebben :(


over welke actie gaat dit?
eventueel op pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 16:04 



 
Profiel   

Actie bij angel fashion boutique. Ging om een zonnebril. Gene had hem niet openbaar gedeeld. Zeiden Chantal en ik wat van. Stuurde ze een foto waarop bewees dat het met vrienden was gedeeld. Dit had ze snel gewijzigd. Maar wij hadden beide foto dat er niks op haar tijdlijn stond. Inmiddels zijn we beide geblokt :')


Laatst bijgewerkt door briitje op 21-03-18 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 17:10 



 
Profiel   

briitje schreef
Actie bij a.ngel f.ashion b.outique. Ging om een zonnebril. Gene had hem niet openbaar gedeeld. Zeiden Chantal en ik wat van. Stuurde ze een foto waarop bewees dat het met vrienden was gedeeld. Dit had ze snel gewijzigd. Maar wij hadden beide foto dat er niks op haar tijdlijn stond. Inmiddels zijn er beide geblokt :')


Maar als het met alleen vrienden gedeeld is zien jullie het toch niet op haar tijdlijn? Jullie zijn neem ik aan niet bevriend met de winnaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 17:12 



 
Profiel   

Klopt, maar alleen met vrienden telt niet toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 17:14 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Klopt, maar alleen met vrienden telt niet toch?


Dat hangt van de winactie af, zolang er niet staat dat het openbaar gedeeld moet worden zijn er acties die genoegen nemen met delen met vrienden. Zo'n pagina kan geloof ik wel zien dát je gedeeld hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 17:20 



 
Profiel   

De voorwaarden was openbaar delen. En doordat ze foto liet zien, dat het gedeeld was, zag ik dat het symbool op vrienden stond. Heeft ze dus erna snel gewijzigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 17:42 



 
Profiel   

Ik zou niet aan 70 acties meedoen, ik zie ook dat sommige dingen delen waarvan ik denk zou je dit überhaupt wel leuk vinden? Een oerlelijk blouseje ofzo... Daar doe ik niet eens aan mee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 18:07 



 
Profiel   

briitje schreef
De voorwaarden was openbaar delen. En doordat ze foto liet zien, dat het gedeeld was, zag ik dat het symbool op vrienden stond. Heeft ze dus erna snel gewijzigd.


Dan heeft de organisator inderdaad zijn eigen regels niet nageleefd. Ergerlijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 18:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 339 van de 361 [ 9003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 361  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen