Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

filmpje Neron

 
Profiel   

Hallo,
ik heb een nakomeling van de hengst Neron (v. Netron)
en ik heb foto's enz. maar ik heb een keer een filmpje gezien van Neron en die kan ik nu dus nergens meer vinden.
zouden jullie mij kunnen helpen? :(:)
alvast heel erg bedankt! :D :o


:wave: :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-10 17:41 



 
Profiel   

Welk ras/

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-10 21:57 



 
Profiel   

OV-->LN

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-10 23:08 



 
Profiel   

DreamStable schreef
Welk ras/


hier heb je wat info. over Neron:

NRPS-rijpony NPA 91008*88

Geboren in 1988,overleden 2007 ( koliek ), kleur vos platenbont, stokmaat 1,47m.
Deze vosbonte pony, gefokt uit de allerbeste Arabische bloedlijnen, oogstte direct als jonge hengst al groot succes op de hengstenkeuring. Neron viel in alle opzichten op, door zijn kleur, bouw, zijn drie soepele ruime gangen, alsmede door zijn super karakter. Onder het zadel toonde Neron veel capaciteit, zowel in de dressuur als met springen.

Neron heeft het afstammelingenonderzoek met zeer goed gevolg afgelegd. De nakomelingen zijn opvallend mooi en zeer arabisch. Hij vererfde sterk qua beweging en type. Er is doorlopend veel vraag uit binnen- en buitenland naar de kinderen van Neron.

De afstammelingen van Neron zijn niet alleen in Nederland uitermate succesvol: op de hengstenkeuring in België afgelopen jaar, eindigde een nakomeling van Neron op de eerste plaats en behaalde een enorm hoge score voor beweging (3 x 90% en 3 x 95%). Deze score is in de laatste 7 jaar niet voorgekomen.

De Keurhengst Neron maakt niet alleen keuringspony’s, ook de sportprestaties van Neron’s nafok zijn uitstekend. In de uitslagen op wedstrijden (springen en dressuur) prijken regelmatig de namen van Neron-afstammelingen bovenaan op de uitslagenlijst

( Bron: De Nieuwe Heuvel )

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-10 16:01 



 
Profiel   

hoi sylvana

wat leuk wist niet dan nimbad een afstammeling was van neron.

ik heb een merrie arabier met als vader neron.

leuk dat je dit allemaal heb opgezocht over neron.
jammer dat hij niet meer leeft.

groetjes chantal


Baleno schreef
DreamStable schreef
Welk ras/


hier heb je wat info. over Neron:

NRPS-rijpony NPA 91008*88

Geboren in 1988,overleden 2007 ( koliek ), kleur vos platenbont, stokmaat 1,47m.
Deze vosbonte pony, gefokt uit de allerbeste Arabische bloedlijnen, oogstte direct als jonge hengst al groot succes op de hengstenkeuring. Neron viel in alle opzichten op, door zijn kleur, bouw, zijn drie soepele ruime gangen, alsmede door zijn super karakter. Onder het zadel toonde Neron veel capaciteit, zowel in de dressuur als met springen.

Neron heeft het afstammelingenonderzoek met zeer goed gevolg afgelegd. De nakomelingen zijn opvallend mooi en zeer arabisch. Hij vererfde sterk qua beweging en type. Er is doorlopend veel vraag uit binnen- en buitenland naar de kinderen van Neron.

De afstammelingen van Neron zijn niet alleen in Nederland uitermate succesvol: op de hengstenkeuring in België afgelopen jaar, eindigde een nakomeling van Neron op de eerste plaats en behaalde een enorm hoge score voor beweging (3 x 90% en 3 x 95%). Deze score is in de laatste 7 jaar niet voorgekomen.

De Keurhengst Neron maakt niet alleen keuringspony’s, ook de sportprestaties van Neron’s nafok zijn uitstekend. In de uitslagen op wedstrijden (springen en dressuur) prijken regelmatig de namen van Neron-afstammelingen bovenaan op de uitslagenlijst

( Bron: De Nieuwe Heuvel )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 13:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen