Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 354 van de 361 [ 9003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 361  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

 
Profiel   

Hebben jullie ervaring met het volgende:

Dat je een pagina wilt liken, maar er alleen een volg knop staat. Dit is voor elke pagina die ik zie nu zo.

Ook zie ik bij de pagina's die ik al eerder heb geliked nu alleen "volgend" staan.

Is er een maximaal aantal pagina's dat je kunt liken ofzo?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 10:20 



 
Profiel   

WannabeAnky, dat durf ik niet te zeggen.. ik zie wel vind ik leuk.

Buiten facebook om win ik eigenlijk nooit iets haha..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:49 



 
Profiel   

Onlangs heb ik een GPA cap voor mijn man gewonnen!
Op dit moment doe ik niet mee aan een win actie maar ik hoop dat er gauw weer leuke acties voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 16:18 



 
Profiel   

Wauw wat goed zeg dat is nog eens een leuke prijs! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 20:16 



 
Profiel   

Ja, echt super leuk!! Dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 10:13 



 
Profiel   

Jellie schreef
Onlangs heb ik een GPA cap voor mijn man gewonnen!
Op dit moment doe ik niet mee aan een win actie maar ik hoop dat er gauw weer leuke acties voorbij komen.

Wauw wat gaaf! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 22:38 



 
Profiel   

Hoe heten jullie allemaal op fb? De lijst is waarschijnlijk alweer verouderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 10:38 



 
Profiel   

Ik heet op facebook kelly amber

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 14:29 



 
Profiel   

Oh, wij zijn al vrienden haha. Maar jij deelt niet zoveel paardenspullen, of wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 17:42 



 
Profiel   

WannabeAnky schreef
Hebben jullie ervaring met het volgende:

Dat je een pagina wilt liken, maar er alleen een volg knop staat. Dit is voor elke pagina die ik zie nu zo.

Ook zie ik bij de pagina's die ik al eerder heb geliked nu alleen "volgend" staan.

Is er een maximaal aantal pagina's dat je kunt liken ofzo?


Dit heb ik nu ook ineens!! Ben net weer mee aan het doen met winacties (heb een nieuw bijrijdpaard dus leuke spulletjes zijn welkom haha). Maar ben bang dat als ik niet kan liken, ik ook niet mee doe... Heel vreemd! Ik heb al bij heel wat pagina’s ‘weggedaan’, maar zie nog steeds geen ‘vind ik leuk’ knop bij de nieuwe pagina’s die ik wil liken... vreemd.

Edit:
Als je de pagina zoekt via de zoekbalk op Facebook, kan ik wel liken (dan krijg ik dat duimpje wel). Dus niet op de pagina zelf, maar nog van het zoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 06:33 



 
Profiel   

Nala schreef
Hoe heten jullie allemaal op fb? De lijst is waarschijnlijk alweer verouderd.


Ik heet Kirsten M Kampman! Ik wil nu weer wat actiever mee gaan doen, omdat ik net een nieuw bijrijdpaard heb :D Voor m’n shet zijn er vrij weinig winacties :') maar voor een groter paard waar ik ook op kan rijden zijn er genoeg leuke spullen die ik zou willen hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 06:40 



 
Profiel   

kirsten4 schreef
WannabeAnky schreef
Hebben jullie ervaring met het volgende:

Dat je een pagina wilt liken, maar er alleen een volg knop staat. Dit is voor elke pagina die ik zie nu zo.

Ook zie ik bij de pagina's die ik al eerder heb geliked nu alleen "volgend" staan.

Is er een maximaal aantal pagina's dat je kunt liken ofzo?


Dit heb ik nu ook ineens!! Ben net weer mee aan het doen met winacties (heb een nieuw bijrijdpaard dus leuke spulletjes zijn welkom haha). Maar ben bang dat als ik niet kan liken, ik ook niet mee doe... Heel vreemd! Ik heb al bij heel wat pagina’s ‘weggedaan’, maar zie nog steeds geen ‘vind ik leuk’ knop bij de nieuwe pagina’s die ik wil liken... vreemd.

Edit:
Als je de pagina zoekt via de zoekbalk op Facebook, kan ik wel liken (dan krijg ik dat duimpje wel). Dus niet op de pagina zelf, maar nog van het zoeken :)


Hier het zelfde probleem kan alleen maar volgen en kan alleen maar vind ik leuk doen als iemand me uitnodigde?

De manier van het zoeken helpt bij mij helaas ook niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 07:33 



 
Profiel   

Het is stillllll hier. Zullen we weer advent kalenders delen hier?

Ik zag iig dat KNHS er een heeft. Ga nog even zoeken vanavond wat nog meer allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 13:43 



 
Profiel   

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/over ... ent-908995

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 13:53 



 
Profiel   

Alwiene schreef

Gekke vraag maar wat moet je hiermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 13:57 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Alwiene schreef

Gekke vraag maar wat moet je hiermee?


Daar staat een lijst met allerlei adventskalenders die er nu zijn verzameld. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 13:59 



 
Profiel   

Horsefitshop ehorses en ej hebben ook adventskalenders

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 15:01 



 
Profiel   

Ik doe ook weer mee!

Ik heet Morgane Maddox op Facebook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 19:50 



 
Profiel   

Ik heb ineens een deel verbod van een week gekregen van Facebook, terwijl ik die dag juist minder actief was. Pfffff.... niks aan te doen zeker? Soms controleer ik of het er nog is, want heb al eerder wel gehad van een paar uur, maar dan wordt het weer verlengd {:)-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 12:09 



 
Profiel   

Een deelverbod? Hoe dan? Ik wist niet eens dat zoiets bestond

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 12:37 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Een deelverbod? Hoe dan? Ik wist niet eens dat zoiets bestond


Als ik iets wil delen staat er dat dat geblokkeerd is tot *datum en tijd* omdat ik in strijd van de regels heb gehandeld blabla.

Maar juist op een tijd dat ik een dag bijna niks heb gedaan.

Heel vaag allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 17:49 



 
Profiel   

Oh wat gek zeg! Ik heb juist dat soort problemen veel op Instagram vandaar dat ik daarmee gestopt ben. Facebook heeft dat nog nooit bij mij gedaan. Heb je Facebook ook bericht gestuurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:44 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Oh wat gek zeg! Ik heb juist dat soort problemen veel op Instagram vandaar dat ik daarmee gestopt ben. Facebook heeft dat nog nooit bij mij gedaan. Heb je Facebook ook bericht gestuurd?


Ik heb wel eerder gehad dat ik voor heel even geblokkeerd was (laatste keer al best lang geleden), maar dit ook nog niet eerder... heb bezwaar gemaakt ja, maarja of dat helpt.

Durf het dus ook niet zo goed te checken of ik nog geblokkeerd ben, want dan wordt het steeds weer verlengd. Zo jammer net voor kerst...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 13:04 



 
Profiel   

Alwiene schreef

Ik heb via één van deze acties op Facebook een mooi koffiezetapparaat gewonnen *\o/* De minimale moeite loont haha! En dan ook nog iedere dag een gratis e-book. Helemaal blij met deze link!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 01:44 



 
Profiel   

xIrlijn schreef
Alwiene schreef

Ik heb via één van deze acties op Facebook een mooi koffiezetapparaat gewonnen *\o/* De minimale moeite loont haha! En dan ook nog iedere dag een gratis e-book. Helemaal blij met deze link!


Super! Ik denk dat ik weet bij wie dan en das geen banketstaaf koffiezetapparaat. Gefeliciteerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 02:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 354 van de 361 [ 9003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 361  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen