Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 352 van de 361 [ 9003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 361  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

 
Profiel   

cassini schreef
Nou nu had ik vorige week voor het eerst wat gewonnen via een facebookactie. En ook nog een hele mooie prijs (een steelstofzuiger!). Reageert het bedrijf niet op mijn berichten.. :')


Huh wat stom, kan kwade opzet zijn, kan ook gewoon miscommunicatie zijn (geen idee of je bij een bedrijf ook in de berichtverzoeken raakt), heb je het al openbaar aangegeven op de pagina dat je geen contact met ze kan krijgen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-19 16:01 



 
Profiel   

Alwiene schreef
cassini schreef
Nou nu had ik vorige week voor het eerst wat gewonnen via een facebookactie. En ook nog een hele mooie prijs (een steelstofzuiger!). Reageert het bedrijf niet op mijn berichten.. :')


Huh wat stom, kan kwade opzet zijn, kan ook gewoon miscommunicatie zijn (geen idee of je bij een bedrijf ook in de berichtverzoeken raakt), heb je het al openbaar aangegeven op de pagina dat je geen contact met ze kan krijgen?


Ik heb woensdag op het facebook bericht waar ze de winnaar bekend maken gereageerd met de vraag of ze mij terug willen mailen. Helaas ook daar nog geen reactie op gekregen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-19 20:43 



 
Profiel   

cassini schreef
Alwiene schreef
Nou nu had ik vorige week voor het eerst wat gewonnen via een facebookactie. En ook nog een hele mooie prijs (een steelstofzuiger!). Reageert het bedrijf niet op mijn berichten.. :')


Huh wat stom, kan kwade opzet zijn, kan ook gewoon miscommunicatie zijn (geen idee of je bij een bedrijf ook in de berichtverzoeken raakt), heb je het al openbaar aangegeven op de pagina dat je geen contact met ze kan krijgen?




Yess ik heb contact! Alleen een beetje jammer dat ik de stofzuiger in de winkel moet ophalen en ze hem niet willen verzenden *zucht*. Hoe doen jullie dit bij gewonnen prijzen waarbij de reisafstand erg ver is? Ik woon zelf in Limburg en de winkel ligt in Rotterdam -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 18:53 



 
Profiel   

Ik let zelf erg goed op waar ik aan mee doe. Bij een winkel die een webwinkel erbij heeft ga ik er altijd vanuit dat opsturen geen probleem zou moeten zijn (zij hebben immers klanten door het hele land), bij lokale winkels zonder webshop houd ik er rekening mee dat de kans groot is dat ik het op zou moeten halen. Is dat niet haalbaar of heb ik dat er niet voor over doe ik niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 19:22 



 
Profiel   

cassini schreef
Yess ik heb contact! Alleen een beetje jammer dat ik de stofzuiger in de winkel moet ophalen en ze hem niet willen verzenden *zucht*. Hoe doen jullie dit bij gewonnen prijzen waarbij de reisafstand erg ver is? Ik woon zelf in Limburg en de winkel ligt in Rotterdam -O-


Ik woon zo goed als in Rotterdam. Waar is het ? Of heb je al iets afgesproken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 20:06 



 
Profiel   

cassini schreef
Yes ik heb contact! Alleen een beetje jammer dat ik de stofzuiger in de winkel moet ophalen en ze hem niet willen verzenden *zucht*. Hoe doen jullie dit bij gewonnen prijzen waarbij de reisafstand erg ver is? Ik woon zelf in Limburg en de winkel ligt in Rotterdam -O-


Ooh dat is lastig! Willen ze het ook niet verzenden als jij de kosten vergoed? Dat wil nog wel eens helpen! Verder probeer ik er inderdaad een beetje op te letten voordat ik mee doe en anders kijk ik ook of het de moeite is om voor heen en weet te rijden. Zo niet, dat vraag ik of ik het aan iemand anders mag overdragen (iemand van bokt of die ook fb winacties doet) :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 20:07 



 
Profiel   

Ik kijk net zoals Alwiene eigenlijk.
Ik zag vandaag een winactie van een mooie tafel, maar die winkel was helemaal in Limburg, ik woon in Drenthe. Zo’n grote tafel sturen ze vast niet op en ophalen is ook net even te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 20:27 



 
Profiel   

Hier check ik inderdaad ook vaak even of ze eventueel een webwinkel hebben, want dan zijn ze natuurlijk al bekend met opsturen. Al had ik laatst iets bij badkamerwinkel gewonnen (hebben gewoon een webshop) en die willen echt dat ik persoonlijk langs kom. Maar dat is een dik uur rijden (enkele reis), dus dat schiet niet op :-(

Meestal kun je wel een beetje inschatten of het iets is wat ze op willen sturen, maar ook weer niet altijd. Ik krijg de kleinste dingen soms opgestuurd, dus het is soms ook gewoon gokken! En van hele grote, zware spullen kun je inderdaad verwachten dat je ze persoonlijk moet ophalen. Dan moet je overwegen of het je een rit waard is! Als dat wel het geval is, maak ik er soms gewoon een dagje uit van! ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 22:46 



 
Profiel   

Ik let daar inderdaad ook wel op, vaak kun je wel inschatten of ze het gaan opsturen of niet, maar soms willen ze dan inderdaad toch ineens dat je het komt ophalen -O- Ik vind eigenlijk gewoon dat ze het erbij moeten zetten als je het moet komen ophalen. Dat scheelt voor iedereen zoveel gedoe !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 10:36 



 
Profiel   

Ja ik kan me inderdaad voorstellen dat je meubels enz. zelf moet ophalen of dat ze het alleen in de buurt leveren. Sommige winkels zitten het er inderdaad bij dat je het in de winkel moet ophalen. Dat was hier helaas niet het geval.
Normaal zou ik een dagje Rotterdam voor zo n prijs geen probleem vinden alleen laat mijn gezondheid het helaas niet toe.

@ Briitje thanks voor het aanbod! Ik heb gevraagd of ze het willen opsturen als ik de verzendkosten vergoed. Ben benieuwd! Ik vrees dat ze toch echt willen dat ik het in de winkel ophaal want ik hoor nu al een dag niks van ze :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 12:34 



 
Profiel   

Laat anders maar even weten waar het is. Ik zou trouwens anders gewoon bellen. Zit je ook niet in de zenuwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 18:59 



 
Profiel   

Wat balen Cassini! Heb je zo’n mooie prijs gewonnen en dan heb je hem nog niet.. Al snap ik het ook weer wel vanuit hun. Zijn er geen familie/vrienden die in de buurt wonen?

Bedankt alle bokkers die mij hebben getagd in de actie die ik heb gewonnen! 50 euro bon voor VT Wonen, echt superleuk :D Wel flink mazzel, want ik ben letterlijk twee dagen actief geweest en toen weer gestopt haha. Maar nu is de motivatie weer hoog om door te gaan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 10:02 



 
Profiel   

Ik heb gister een boekenpakket gewonnen.
Mijn eerste prijs van 2019 is dus binnen. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 14:13 



 
Profiel   

kelliiee1993 schreef
Ik heb gister een boekenpakket gewonnen.
Mijn eerste prijs van 2019 is dus binnen. *\o/*

Wat een leuke prijs! Gefeliciteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 14:17 



 
Profiel   

Yeah wat leuk, gefelciteerd :D Ik kan helaas nog niet zeggen dat de 1e prijs van het jaar binnen is, wil ik dus ooit aan 365 komen dit jaar mag er later nog wel een hele flinke inhaalslag komen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 14:35 



 
Profiel   

Ik lees af en toe mee,
Gefeliciteerd iedereen.
heb ook al best veel gewonnen.

De eerste van 2019 was een statie deken van Jumping Amsterdam

Mochten jullie win acties tegen komen voor een startbewijs voor de wandelvierdaagse in Nijmegen houd ik me aanbevolen.

gr marjolein

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 14:55 



 
Profiel   

ullaatje schreef
Ik lees af en toe mee,
Gefeliciteerd iedereen.
heb ook al best veel gewonnen.

De eerste van 2019 was een statie deken van Jumping Amsterdam

Mochten jullie win acties tegen komen voor een startbewijs voor de wandelvierdaagse in Nijmegen houd ik me aanbevolen.

gr marjolein


Op dit moment alleen bij Karsten Travelstore. Pb me anders even je Facebooknaam dan stuur ik ze door als ik wat tegenkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 15:06 



 
Profiel   

Daar heb ik idd aan mee gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 19:33 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers heb ik ook nog op Facebook pagina Tassie Creations een leuke winactie! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 10:15 



 
Profiel   

Zijn er hier nog veel bokkers actief? Ik wil weer mee gaan doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 20:08 



 
Profiel   

Ik wel!
Af en toe momenten dat ik qua school/werk druk ben en het dan niet red om elke dag veel te doen.

Je mag mij toevoegen als je wilt. Kelly Amber
Op de foto heb ik een zwart/witte trui aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 21:23 



 
Profiel   

Citaat
Kirsten4 - Kirsten Maria Kampman - PF foto in zee, omslag bruinzwart paard
Channiiiej - Chantal de Goede - PF ikzelf naast zwart paard met zwarte hond erbij
Briitje - S.parky B.ritt (zonder puntjes) - Foto van mij zelf met snapchat filter
Jackytje - Kaatje Deleux - Mijzelf samen met tinker
Danique - Dani b(***) - Duiker met haai
Boeflover - Daisy Fran - kat
Elize de - Flie Huijsman - ik met kinderwagen
Chantaliiejj - Chantal Deborah - Foto op een paard
Quintenvo - Quinten Overy - shetlander
Herfstwind - Foto van neusje van mijn pony.
White_flame - Lisa Pashouwers - Foto bruine cap met wit paard
Kelliiee1993 - Kelly amber - foto van mijzelf met gestreepte trui
Jess - Jess K(***) - foto met dochter en geitje
Sureido - Kim Wi.jnen - Foto dat ik zit op een stoepje
Maddoxx - Morgane Rueland - vierluik twee honden twee paarden
Zodiacje - Anna Ruiter- wit paard lichte achtergrond
Rudina - Simone J... - Samen met dochter
Niienn- Nienke Burg- Met paard op strand
Just_bo - Lisa Vandel - selfie met zonnetje
Fortitude - Gabby van Zuilen - hoofd paard (zelfde als avatar hier)
Leonie87 - linna Mul××r - springend op bruin paard
fjordjes - Mariska Buurma - zwart wit foto paard
Malis.saa - Lis.sa Gies.bers - foto vakantie
_classic - Hendrika Tara - witte hond in het water
Jolandeee - Jolanda Vd Berg - paard met ruiter van de achterkant
StonedRomy- Olivia Kuck - blue brindle akita met bril op.
Julie0307-Julie Vankamer-langharige kat
saar88 - Ies Abels - rood wit katje met mij op de achtergrond
Rofah - Ro Sha - Foto van hond
Vitas - Vita Bakker - foto van de zon
Fabienne_Z- Fabienne Alexander - rijfoto zwart paard en omslagfoto gele narcissen
Levita30 - Inge Zegwaard - ik met cowboyhoed en bruinpaard
Noorwj - Noortje de Joode - hondje met een blauw tuigje
xIrlijn - Marloes Bakker - Meisje naast fjord
Jinte - Maris Ka



Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 29-04-19 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Naam uit de post verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 17:35 



 
Profiel   

Jinte schreef
Citaat
Kirsten4 - Kirsten Maria Kampman - PF foto in zee, omslag bruinzwart paard
Channiiiej - Chantal de Goede - PF ikzelf naast zwart paard met zwarte hond erbij
Briitje - S.parky B.ritt (zonder puntjes) - Foto van mij zelf met snapchat filter
Jackytje - Kaatje Deleux - Mijzelf samen met tinker
Danique - Dani b(***) - Duiker met haai
Boeflover - Daisy Fran - kat
Elize de - Flie Huijsman - ik met kinderwagen
Chantaliiejj - Chantal Deborah - Foto op een paard
Quintenvo - Quinten Overy - shetlander
Herfstwind - Foto van neusje van mijn pony.
White_flame - Lisa Pashouwers - Foto bruine cap met wit paard
Kelliiee1993 - Kelly amber - foto van mijzelf met gestreepte trui
Jess - Jess K(***) - foto met dochter en geitje
Sureido - Kim Wi.jnen - Foto dat ik zit op een stoepje
Maddoxx - Morgane Maddox - ik met twee paarden, links een witte, rechts een vos
Zodiacje - Anna Ruiter- wit paard lichte achtergrond
Rudina - Simone J... - Samen met dochter
Niienn- Nienke Burg- Met paard op strand
Just_bo - Lisa Vandel - selfie met zonnetje
Fortitude - Gabby van Zuilen - hoofd paard (zelfde als avatar hier)
Leonie87 - linna Mul××r - springend op bruin paard
fjordjes - Mariska Buurma - zwart wit foto paard
Malis.saa - Lis.sa Gies.bers - foto vakantie
_classic - Hendrika Tara - witte hond in het water
Jolandeee - Jolanda Vd Berg - paard met ruiter van de achterkant
StonedRomy- Olivia Kuck - blue brindle akita met bril op.
Julie0307-Julie Vankamer-langharige kat
saar88 - Ies Abels - rood wit katje met mij op de achtergrond
Rofah - Ro Sha - Foto van hond
Vitas - Vita Bakker - foto van de zon
Fabienne_Z- Fabienne Alexander - rijfoto zwart paard en omslagfoto gele narcissen
Levita30 - Inge Zegwaard - ik met cowboyhoed en bruinpaard
Noorwj - Noortje de Joode - hondje met een blauw tuigje
xIrlijn - Marloes Bakker - Meisje naast fjord
Jinte - Maris Ka



Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 29-04-19 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Naam uit de post verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 17:39 



 
Profiel   

Ligt het aan mij of zijn er steeds minder acties?

Mochten jullie nog een actie tegen komen voor zweetdeken of Frontriem hoor ik het graag! Andere paard gerelateerde spullen zijn ook altijd welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-19 15:58 



 
Profiel   

Ik denk dat het winactie seizoen even voorbij is. En dat er veel mensen niet meer zo actief meedoen waardoor je minder op je tijdlijn krijgt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-19 16:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 352 van de 361 [ 9003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 361  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen